Nik0 Публикувано 1 Май 2012 Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 Ауди В4 2.6 1.стрелката на таблото за температурата се качва на 100 градуса и си остава около тази температура, като варира с +/- малко, в зависимост от включването на перката. От друга страна пък, от диагностичните кодове на климатроника, на код 51-Температура на охлаждащата течност на двигателя (в градуси), показва постоянно 90,(понякога има същото показание дори когато автомобила не е работил).Нормално ли е?2. Климатроника не духа студено. Зареден е, има налягане, компресора работи, НО няма студ. Няколкото майстори,които го проверяваха не можаха да кажат защо е така. Диагностичен код /01/ Системна неизправност ми показва - /11.7/ Централна клапа – постоянно блокирала,което се оправя след време. Тази неизправност се появява като натисна бутона за включване за фронталните духалки. Някакви идеи за отстраняването на проблемите???Благодаря предварително!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Porter Публикувано 1 Май 2012 Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 Надявам се да не те подведа, но тъй като аз имам подобен проблем смятам, че проблема с климатроникае пряко свързан с температурата - еку-то "мисли" че двигателя прегрява, и не включва компресора за да невлоши положението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 1 Май 2012 Доклад Share Публикувано 1 Май 2012 1. 2.6 мотора няма датчик за температурата на антифриза, който да се отчита от климатроника. Затова винаги показва 90С, т.е. ако само дадеш на контакт без да палиш на студен мотор и сложиш на 51С след около минута и половина температурата ще отиде сама на 90С и там ще си остане. Ако се съмняваш, че работи на висока температура първо я замери с лазерен термометър за да си сигурен, че проблема не е в т-датчика за уреда на таблото или самия уред на таблото.2. Може да е блокирала/откачена температурната клапа, въпреки че нямаш грешка за нея на 01с - провери я дали се движи като местиш от lo на Hi. Виж като пуснеш климатика дали "щраква" съединителя отпред и дали почва да се върти самия компресор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biser_maniaaudi90 Публикувано 2 Май 2012 Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 (Редактирано) и аз имам проблем нещо с климатика и ми нагрява до 100c двигателя за да не пускам нова тема направо ще питам тук audi 90 2.3E quattro само един радиатор ли има за климатика дето е или трябва да има още един за двигателя че да не загрее . (радиатора е от страни на двигателя) Редактирано 2 Май 2012 от biser_maniaaudi90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Май 2012 Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 Два радиатора са - един за двигателя и един за климатика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biser_maniaaudi90 Публикувано 2 Май 2012 Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 а къде се намира другия дето е за двигателя??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Май 2012 Доклад Share Публикувано 3 Май 2012 Направи една снимка на мотора и ще ти го покажа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване