Мирослав90 Публикувано 3 Май 2012 Доклад Share Публикувано 3 Май 2012 колеги моля за малко помощ. На 30 април запалих колата да загрее и излязох от колата да пуша. Като се качих видях че е стигнала 120 градуса.Закарах я на сервиз и ми казаха че в сряда ще е готова.Днес отидох да вида колата и ми казаха че са сменили термостата и имат проблем с обезвъздушаването на колата.Взех стария термостат и го пробвах в цеха където работя и той си отваря нормално на 88 без проблем.(сутринта са я замервали за газове и гарнитурата била наред) той ми каза че така може да отваря ама като се сложи на колата бил под налягане и там не работил. Ако не успели да я обезвъздушат било гарнитура на главата.кажете къде да закарам колата да я оправят че ми писна от тия лададжийски майстори.колата е а4 1995 г. 1.6 бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 3 Май 2012 Доклад Share Публикувано 3 Май 2012 Виж каква е температурата на 51-ви канал на киматроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав90 Публикувано 3 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2012 Виж каква е температурата на 51-ви канал на киматроника.за жалост нямам климатроник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 3 Май 2012 Доклад Share Публикувано 3 Май 2012 (Редактирано) Тогава на вагком проверете температурата. Водната помпа сменяна ли е? Има вероятност да е превъртяла перката (пластмасова е) и да не циркулира водата. Редактирано 3 Май 2012 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав90 Публикувано 3 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2012 Тогава на вагком проверете температурата. Водната помпа сменяна ли е? Има вероятност да е превъртяла перката (пластмасова е) и да не циркулира водата.на 30 000 километра е помпата. ама да се надяваме че ще е помпата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 3 Май 2012 Доклад Share Публикувано 3 Май 2012 Може и датчика да не отчита правилно. Антифриза, изкипява ли като достигне 120 градуса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав90 Публикувано 3 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2012 (Редактирано) кажете къде да отида.че тия всичките са пълен зян.Може и датчика да не отчита правилно. Антифриза, изкипява ли като достигне 120 градуса?да вреше в казанчето мъркучите едва се бараха, кажете някой майстор в пловдив Редактирано 3 Май 2012 от Мирослав90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SECURITY Публикувано 3 Май 2012 Доклад Share Публикувано 3 Май 2012 кажете къде да отида.че тия всичките са пълен зян.да вреше в казанчето мъркучите едва се бараха, кажете някой майстор в пловдивКолега преди да я караш на други майстори все пак смени датчика на температурата. Ако ти е вдигнала 120 градуса за една цигара време най-вероятно да е от датчика, незнам иначе как ще ги вдигне толкова бързо от студено положение. Освен това на тези градуси щеше да е избило от казанчето, а и въобще нямаше да можеш да си доближиш ръката до маркучите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав90 Публикувано 3 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2012 Колега преди да я караш на други майстори все пак смени датчика на температурата. Ако ти е вдигнала 120 градуса за една цигара време най-вероятно да е от датчика, незнам иначе как ще ги вдигне толкова бързо от студено положение. Освен това на тези градуси щеше да е избило от казанчето, а и въобще нямаше да можеш да си доближиш ръката до маркучите.датчика е наред проверих го. Закарах я на друг сервиз да и направят диагностика да видим те какво ще кажат. В 1-ЯТ сервиз ми казаха че гарнитура на главата. обаче нито маслото е побеляло нито антифриза е отишъл . свещите са мръсни което значи че не влиза вода в цилиндрите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 3 Май 2012 Доклад Share Публикувано 3 Май 2012 Не е датчик, бате... Помпа.Много бързо загрява (не питай, откъде знам).Можеш да се разминеш и без гарнитура,но задължително се сменят 3 неща:датчик, термостат и капачката на разширителният съд.Всичките са евтини (освен помпата, разбира се). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 3 Май 2012 Доклад Share Публикувано 3 Май 2012 кажете някой майстор в пловдивсело Скутаре /в пресечката на центъра/ Димитър Драгинов сервиз Драгинов 0887213118бегай при Митака той ше я оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 3 Май 2012 Доклад Share Публикувано 3 Май 2012 Зимата имаше ли парно ? При мен радиаторчето се беше запушило до такава степен, че антифриза не можеше да циркулира с необходимия дебит. Автомобила прегряваше до 105 градуса, но беше зимата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав90 Публикувано 4 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2012 (Редактирано) парното си и беше добре. Аз много не съм ползвал колата тази зима карах най-хубавата кола ( сложебна )но в редките случаи парното си работеше много добре. А колко струва тази водна помпа че съм позабравил Редактирано 4 Май 2012 от Мирослав90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts