Dragomir82 Публикувано 7 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2012 Здравеите колеги.Имам А6 2,5 183к.с. ръчна ск.кутия АКЕ мотор 2000г Сменил съм всички видиве ролки ремъци,термостат,хидр.оптегач,водна помпа и всички филтри+филтър картерни газове.Казаха ми да си махна катализаторите защото единия беше наистина запушен и сега колата като загрее на 90градуса и ПУШИ БЯЛО. Въпроса ми е имал ли е някои колега такъв проблем или ако някои може да каже какво да направя по въпроса защото ми писна вече.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицо33 Публикувано 7 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2012 Не съм спецеалист,но имах преди пет години такова ауди,но пушека му беше по скоро сив..гореше масло ..от русе до варна литър. надявам се да не е това при теб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragomir82 Публикувано 8 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2012 И като гори така масло каква е диагнозата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 8 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2012 Твоята диагноза колега се нарича помпа VP44 ... виж някой да ти погледне обратната нафта на празен ход на VAGCOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
driftr Публикувано 8 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2012 Може и ако е засмукала вода ... Може гумички на клапаните сегменти всичко може да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 8 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2012 (Редактирано) Може и ако е засмукала вода ... Може гумички на клапаните сегменти всичко може да е Ако губеше антифриз колегата щеше да е написал... от гумички и сегменти колата щеше да пуши прилично и на студено, че и най-вероятно друг цвятПри 9/10 душегуба, които имат неравномерен празен ход, който се влияе от пускане на консуматори (перките на климатроника да кажем) и/или пушат бял задушлив дима с остър мирис на нафта проблема е в помпата...Често ако помпата държи колата бедна (т.е. обратната нафта е с висока стойност) се правят разни "хватки" като слагане на допълнително съпротивление на температурния датчик и съответно помпата вярва ще е студено и пуска малко повече нафта.. неудобството на тоя "вълшебен" метод е, че трябва да имаш "лятно" и "зимно" съпротивление :hilezh: и да си ги сменяш То е ясно, че гадаем.. но колегата да беше отишъл на читав диагностик и да погледнат какви стойности дават температурните датчици и колко милиграма му е обратната нафта - вижда се с VAGCOM за 10 минути максимум Редактирано 8 Юни 2012 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragomir82 Публикувано 8 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2012 А има ли вероятност просто да обгарят ауспусите поради причина че съм махнал катализаторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 8 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2012 Никаква Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragomir82 Публикувано 9 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2012 Колеги мисля че решението е да си сваля турбото и да го пратя да го оправят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 9 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2012 И защо реши че е турбината ? Губиш ли масло? Свири ли ? Логнахте ли налягане в движение да видиш как се държи ?Така на сляпо доста пари ще хвърлиш, но ти си знаеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motoboys Публикувано 9 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2012 На кой канал се гледа обратната нафта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 9 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2012 Ако имаш време прочети тая тема:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=109228&st=0Тука един колега хвърли доста време и пари да се бори с едно VP44 и има доста смислени коментари вътре .. според мен си заслужава 15-те минути четене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragomir82 Публикувано 25 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2012 Колеги проблема е решен колата спря да пуши след основен ремонт на ТУРБОТО. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 25 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2012 Добре че не послуша колегата и да засменяваш едни помпи докато ти стане лошо 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts