Jump to content

1.9тди афн пуши черно-причини?


pandeka

Recommended Posts

И така колеги давайте мнения по проблема.При настъпване от 2000об. нагоре пуши черно.Върви нормално,няма проблем с мотора и др...!С чип съм но не е от него,имам го от 3години и не пушеше.1.9тди афн.98г.Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е той, лесно може да се провери, като вземеш друг работещ за тест. Ако е от пробив в турбопъ тищата ще си имаш два работещи дебитомера и все така димяща кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или ако е карана предимно в града се е задръстил кюнеца със сажди и трябва едно качествено настъпване ,за да ги издухаш...на жена ми бееНвето беше така,ама ЗВЕРСКИ димки отзад ,направо ме беше срам да дам газ!След като го поюрках 2-3 дена всичко излезе :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде да си купя оригинален и колко струва?

колега първо се убеди че в него е проблема да не даваш пари безпричина.Огледай си турбопътищата за пробив и ако няма видимо нищо мой съвет е да излезеш извън града и да покараш малко на по-високи обороти.Според мен ако е дебитомера колата освен че ще пуши няма да върви нормално.Некапо знаещите да кажат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих друг дебитомер,не дава добри стойности но с него не пуши,а и разхода е по-малък.А този с който пуши дава добри стойности,и по висок разход.Във вървенето почти не усещам разлика.Какво да правя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има вероятност някоя дюза да "пикае". Трябва да се проверят, евентуално да се смени разпръсквач и да отварят на 190 бара!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравей колега,

и аз карам AFN на А4 Б5 и също пушеше при даване на газ основно на първа и втора предавка.При ровене в интернат попаднах на сайт посветен на TDI двигателите: http://www.tdibg.com/index.php?option=com_content&task=view&id=31&Itemid=31

и след прочитане на няколко статии взех че я покарах по каталог.Сменях първа и втора,а където можеше и трета на 3000 оборота за около 10-15 км. и спря да пуши.

Дано и при теб се оправи

Поздрави

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

В темата "Как да удължим живота на нашият TDi двигател" от сайта "tdibg.com" във втората точка, има ли нещо нередно - "

Когато двигателя е загрял ( над 3-те бели черти ), не вдигайте над 3000rpm. Причината за това е да поддържате налягане в турбокомпресора, да почистите „VNT” механизма. Бавното каране на автомобила е възможно да доведе до куп неприятности." , защото според мен има някакво противиречие. или аз съм грешка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Най-вероятно е лош превод! В града докато загрее 2-3 скорост, но лапка повече. Трябва си ряз, за да се прочисти. Става на светофара и е интересно пък и не е лошо да черпиш този отзад с малко дизел сажди :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...