pandeka Публикувано 13 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2012 И така колеги давайте мнения по проблема.При настъпване от 2000об. нагоре пуши черно.Върви нормално,няма проблем с мотора и др...!С чип съм но не е от него,имам го от 3години и не пушеше.1.9тди афн.98г.Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 13 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2012 Сещам се за пробив в турбо пътищата. Гледана ли е с вагком? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 13 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2012 или дебитомер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pandeka Публикувано 13 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2012 От къде да си купя оригинален и колко струва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 13 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2012 Ако е той, лесно може да се провери, като вземеш друг работещ за тест. Ако е от пробив в турбопъ тищата ще си имаш два работещи дебитомера и все така димяща кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 14 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2012 или ако е карана предимно в града се е задръстил кюнеца със сажди и трябва едно качествено настъпване ,за да ги издухаш...на жена ми бееНвето беше така,ама ЗВЕРСКИ димки отзад ,направо ме беше срам да дам газ!След като го поюрках 2-3 дена всичко излезе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LEVE Публикувано 21 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2012 От къде да си купя оригинален и колко струва?колега първо се убеди че в него е проблема да не даваш пари безпричина.Огледай си турбопътищата за пробив и ако няма видимо нищо мой съвет е да излезеш извън града и да покараш малко на по-високи обороти.Според мен ако е дебитомера колата освен че ще пуши няма да върви нормално.Некапо знаещите да кажат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pandeka Публикувано 25 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2012 Сложих друг дебитомер,не дава добри стойности но с него не пуши,а и разхода е по-малък.А този с който пуши дава добри стойности,и по висок разход.Във вървенето почти не усещам разлика.Какво да правя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 25 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2012 Има вероятност някоя дюза да "пикае". Трябва да се проверят, евентуално да се смени разпръсквач и да отварят на 190 бара! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
donpetkov Публикувано 26 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2012 Здравей колега,и аз карам AFN на А4 Б5 и също пушеше при даване на газ основно на първа и втора предавка.При ровене в интернат попаднах на сайт посветен на TDI двигателите: http://www.tdibg.com/index.php?option=com_content&task=view&id=31&Itemid=31и след прочитане на няколко статии взех че я покарах по каталог.Сменях първа и втора,а където можеше и трета на 3000 оборота за около 10-15 км. и спря да пуши.Дано и при теб се оправиПоздрави 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DiVaka_BeSeN Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 В темата "Как да удължим живота на нашият TDi двигател" от сайта "tdibg.com" във втората точка, има ли нещо нередно - " Когато двигателя е загрял ( над 3-те бели черти ), не вдигайте над 3000rpm. Причината за това е да поддържате налягане в турбокомпресора, да почистите „VNT” механизма. Бавното каране на автомобила е възможно да доведе до куп неприятности." , защото според мен има някакво противиречие. или аз съм грешка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 30 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2012 Най-вероятно е лош превод! В града докато загрее 2-3 скорост, но лапка повече. Трябва си ряз, за да се прочисти. Става на светофара и е интересно пък и не е лошо да черпиш този отзад с малко дизел сажди ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване