hristo_bsh Публикувано 16 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2012 колата е AUDI A6 C6/4F 2005 3.0 TDI QUATTRO и имам проблем при обезвъздушаването, колата е автомат .. има ли разлика от стандартното обезвъздушаване,смених задни маркучи и не мога да обезвъздушя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 16 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2012 Няма нищо специфично, може да се обезвъдуши по стандартния метод ако не е смукнала въздух помпата на АБС-а..Тогава трябва с VAGCOM да я пуснете да завърти:Procedure for Bleeding the ABS Brake Pump on VW Passat and Audi A4/S4, A6/S6, and A8/S8:[select]?[03 - ABS Brakes] ?[basic Settings - 04]?Group 002?[Go!]This will trigger the ABS pump to turn on for about 10 seconds. You should hear the fairly loud pump clicking during this time.Click the [Done, Go Back] button and you're all set Много е полезно когато те мързи да помпаш или си сам при смяната и няма кой да помпа - същата процедура помага Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2012 (Редактирано) Спирачна течност на тези коли се сменя със специален уред. Има го на SEALEY VS820 е модела и се продава на около 140лв. Напомпваш бутилката със спирачната течност на 1 атмосфера като преди това си го вързал на казанчето и отвиваш щуцера и изпускаш течността. При тебе се е налапало с въздух и трябва да опиташ да обезвъздушиш през помпата, като отвиваш горе болтчетата. Оригиналния уред май беше доста по-скъп и отпада като вариант при мене Редактирано 18 Юни 2012 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване