Aniy Публикувано 27 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2012 Здравейте Колеги,след като закупих колата от колегата Иван,започнах да обмислям това лято какво да правя с нея и ето,че дойде време....1.основно почистване на салона,изпиране на таван,мукет,пластмаси и тапицерия на корите с кожа и оправяне на седалките.2.Купето е разголено и сега е момента за голямото кърпене....3.джантите се подготвят за полиране...4.Направиха ми пласмаси за броните и сега следва да ги сваля,изправя и сложа новите буферчета5.МОТОР И СКОРОСТИ----това е точката,която искам да коментираме,колата е с двигател 1.6YV ревизирах делкото(бош),всички вакуми по карба и самия карбуратор ZENITH 2b2,като карбуратора още не е 100% в пътя,но има време.Мотора е за ремонт,огромен разход на масло,чукане на клапани....Идеята ми за смяна на мотора е с нещо по-голямо евентуално мисля за 2.0 и искам да оставя карбуратор,за да си има красотата на ретро автомобила и 5 степенна кутия.Имам мотор ААД от 100Ц4 ,но на него не мога да сложа колектора с карба......иначе ми се искаше да е той,защото го познавам добре.Та какъв мотор да сложа да отварям ли този за ремонт и с другите скорости да е добре или да търся 2.0.Идеята е не да правя бегачка,а да се пътува спокойно с колата ..С много неща съм се захванал,но се надявам до есента да съм се справил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 27 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2012 Моля те, махни тези джанти.Сложи едни олдскул, които да се вържат с това купе.Адмирации за начинанието Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
il4o Публикувано 27 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2012 ебати якия,зелен кораб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iltcho Публикувано 28 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2012 Честита придобивка. Добре дошъл в клуба на Ц2-йките. Аз имам 2 бр. Едното е с перфектно купе, но е с десен волан и няма документи (стари номера и починал собственик). Другото е редовно, но има бая ръжди. Едното е 1.9 5S - 5-так с карбуратор Зенит 2Б5, другото е с К-джетроник 2.3 5-так 5Е. Успех с начинанието! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aniy Публикувано 28 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2012 Благодаря за положителната енергия,основен проблем се явява каква кутия да сложа,че моята е 4 степенна и не искам да я оставям,имам кутии от 100/Ц4,но преди да разглобя всичко за да меря не мога да разбера,а пък искам да съм подготвен по от рано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iltcho Публикувано 29 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2012 (Редактирано) Привет, до колкото си спомням с предишният собственик когато говорихме съединителя при тази кутия беше на жило. Ако на Ц4 е на помпи с течност ще ти трябва и горна помпа, и конзола с педали (или поне педала на съединителя да се смени с такъв със захват за помпа)и тръбопровод и отделно казанче за течност (щот си спомням, че спирачки и съединител при по-новите са от 1 резервоар и ползват слив). Абе филм е!При 100 Ц4 незнам как е. Огледай. Няма как ние да ти кажем какво е захващането на стартера, дали съответства размера и дупките на болтовете на камбаната на кутията с тези на мотора. Колкото и да ти е мъка, няма как да видиш дали ще пасне кутията и каретата към твоята 5 степенна кутия. Разглабяне му е майката. Все още не съм се решил kd 100%, но аз лично разполагам с вариант за теб! Редактирано 29 Юни 2012 от Iltcho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aniy Публикувано 29 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2012 Привет, до колкото си спомням с предишният собственик когато говорихме съединителя при тази кутия беше на жило. Ако на Ц4 е на помпи с течност ще ти трябва и горна помпа, и конзола с педали (или поне педала на съединителя да се смени с такъв със захват за помпа)и тръбопровод и отделно казанче за течност (щот си спомням, че спирачки и съединител при по-новите са от 1 резервоар и ползват слив). Абе филм е!При 100 Ц4 незнам как е. Огледай. Няма как ние да ти кажем какво е захващането на стартера, дали съответства размера и дупките на болтовете на камбаната на кутията с тези на мотора. Колкото и да ти е мъка, няма как да видиш дали ще пасне кутията и каретата към твоята 5 степенна кутия. Разглабяне му е майката. Все още не съм се решил kd 100%, но аз лично разполагам с вариант за теб! За хивравликата на съединителя не ме притеснява,камбаната е същата,повече ме тормози полуоските и петите с тампоните какво ще се случи,но скоро като започна с разглобяването ще се разбере.Иначе кажи и твоето предложение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iltcho Публикувано 1 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2012 Имаш лично! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin1984 Публикувано 24 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2012 Що не помислиш за един V6 доста спокойно се пътува с такъв агрегат Ако ти трябват скорости имам една 4 и дна 5 степенна от Passat Mk2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aniy Публикувано 11 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2014 Колеги колата е изкърпена напълно ,обмазана е със скъпи материали на Wurth ,всичко останало е разглобено и пакетирано. ПРОЕКТА СЕ ПРОДАВА ! Цената е 800лв. 0889 87 94 87-Ангел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Март 2014 Доклад Share Публикувано 11 Март 2014 Има си раздел за тези неща - там си направи обява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts