Jump to content

Претапициране на таван на в4 комби


sa6o 13

Recommended Posts

Здравей колега. При мен се появи същия проблем преди около 5 год. и тогава бях много ентусиазиран да си го оправям. Ходих търсих метериали майстори. Искаха ми някакви цени от порядъка на 200 лв. и нагоре :) . В крайна сметка се отказах и реших проблема по най-лесния и дървен начин. Имам един телбод който е подобен на текер, но стреля много по-малки телчета и с по-малка сила. Прекарах с тази машинка целия провиснал таван и си карам и си свиркам.

Мога да ти кажя, че колкото хора съм возил в колата на никои не му е направило впечатление, че съм решил проблема с провисналата тапицерия по този начин.

Ако проблема беше в нещо друго спирачки, гуми, окачване и т.н. компромис не правя. Ама този таван кои ще ми го гледа. Предцених, че инвестицията не си струва все пак колата е и на 20 год. Клко години ще я караш още?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Много си прав обаче карам по някой път и чужденци и не върви все пак

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз наскоро направих тази процедира с моя таван сам.Цената на материалите за таван без шибедах ще излезе около 35-40 лв.,а за майсторлъка вече незнам.За такава цена говорим ако се закупи оригинален плат за претапициране на авто тавани който го има в няколко разцветки + лепило.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря.Намерих и магазин в Горублене за материалите но ако някой може да ми каже как се махат държачите на сенниците ще е добре защото ще го правя сам.

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Държачите на сенниците са с капачки отгоре. Много внимателно се изкарват с плоска отвертка и отдолу се показват винтовете, които ги държат към купето. Ако не се лъжа бяха кръстати. От думите на колеги съм разбрал, че тавана е стабилно залепен, така че в това отношение бъди търпелив и внимателен. Успех в начинанието и качи снимки след като направиш процедурата да видим как се е получило. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря много.Снимките са много подробни.Ще се опитам и аз да снимам но телефонът ми е стар и не знам какво ще се получи.Магазинът за дамаски и тапицерий се е преместил от Горублене нагоре по пътя за Панчарево в Мотел Галант.

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Колеги знаете ли горе/долу колко взимат за претапициране на таван и кори на вратите на б4 комби с тяхни материали?? :bia:/>

Редактирано от loopfellaz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За отлепянето,аз взех една дъска ламиниран паркет,твърдо е и става за тази работа,заострих го като шпатула отпред и се бърка почти до предното стъкло с него.После играчката е да се махне стария дунапрен с лепилото,иска яко стъргане. :zustimm:/>/>/>На мен 40лв(плат и лепило),за един ден е работата.Също толкова и за А4-ката,стават неразличимо от фабрично залепените тапицерии.

Редактирано от plambata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз мойта мисля да я карам в автоинтериор в гео милев за таван и предни кори пък ще напиша после какви са цените

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За отлепянето,аз взех една дъска ламиниран паркет,твърдо е и става за тази работа,заострих го като шпатула отпред и се бърка почти до предното стъкло с него.

Така си се справил с а4-та или б4-та?

Защото и аз на времето пробвах на б4,просто никъв шас нямах,всички тапицери който обиколих тогава ми искаха м/у 160-200лв,като ми обясняваха,че този таван(на б4)не се сваля и се работи на място.

п.п много е важно да отбележим,че става въпрос за Avant

Редактирано от duno
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за А4 и В4 Авант-и става въпрос,за купе няма как да я вкараш тази дъска и да пориш и се отлепя доста добре,не е чак такъв филм.Сега,тапицерите като искат да товарят,ясно е че ще кажат много неща.Бих показал нагледно как става цялата ситуация от-до.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=108963&st=0&p=1650428&fromsearch=1entry1650428

Редактирано от plambata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днес оставих корите за претапициране, цената е 50 лева на кора/ А за тавана цената е 180 лева, и противно на това което писахте горе все пак тавана се сваля, защото щяло да стане вътре мазало...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

здравейте на всички като цяло съм нов в саита и отскорошен собственик именно на страшната б-4 комби ето и проблема с които се сблъсках а именно провисналият и крайно замърсен таван ето и какво направих аз реших че работата ще е като на голф 3 "пей сърце"да ама не на първо време започнах с демонтирането на сенниците и ето го първият ужас никва идея си нямах как се прави след около 30 минути главо блъскане и умуване ги открих те се сваляха като се отстранят декоративните капачки от държачи те им и о 2-ра беда едната кука се счупи "не става само със сила треа и акъл"е не е страшно де за 5 кинта взех нова от морга и реших проблема така до тук добре свалих без проблемно плафоните този отпред и от зад и дойде време за дръжките от страни така как ли се демонтираха те е за който се чуди имат едни кръгчета които пак са капачки и под тях са винтовете и да на всякъде къде що има винт е кръстат та свалих ги и тях и започнах с панелчетата по рамките на прозорзите почнах от зад на пред не знам защо явно така ми е дошло с малко натиск на правилното място излизаха без проблем с изключение на задната коричка на края на тавана там ми се потрошиха всичките държачи на щипките с които се закрепя за тавана е това беше третата  беда оправих го като си изрязах от една летвичка нова стоика за щипките и я залепих със секундно лепило за коричката така подобен проблем имах и с панелите около предното стъкло там си треаше доста финес който аз не използвах и строших самите панелчета много са крехки забелязах обаче че те са тапицирани и плата придържаше парчетата заедно отлепих го внимателно и ги слепих отново с секундното лепило след което им праснах по едно фолио тип черен мат и станаха нови и така приключих с демонтирането и наложилите се ремонтирания на панели сенници и дръжки и тук стана интересно таванът си седи и не дава признаци да се сваля някъде бях зачел че е лепен  да той не само е лепен а при това е залепен целия директно на ламарината от горе е това беше казах си и са кво залудо се мъчих ли нема да стане щом е сложен може и да се махна от там почна едно скубане сецане режене на лепила пръсти и ламарини но след 30 минути проливане на кръв и пот го отлепих но поредната  несгода част от тоя пресован картон се откърти и остана на тавана здраво залепен чъих се как да запълня дупката в кората и накрая взех строителна пяна и много яко я намазах цялата откъм гърба после с макетното ножче от тук от там  я оформих и заспа но и идея си нямах че тепърва предстои наяи страшното а именно отстраняването на старото лепило което има уникалната способност да се отлепя от плата но не и от кората е след ден търкане бърсане и безкрайни нерви го почистих и седнах за минута отдих когато се вгледах в кората и осъзнах че съм се олял с телчетата за миене и съм я направил се едно мачки са се или през нея "упс греда "и са кво да правя реших че неща да слагам нови платове лепила и тем подобни простотии за това купих от така актуалното каярбоново фолио ем се самозалепя ем може да се чисти  ем и щеше да изглежда добре е да ама гадното фолио въобще не се залепи за тавана само дет набих пари а и работата не ми бе свършена така и са какво да правя сетих се ще имам наи уникалният таван пък квото ще да е и така се почна тунингът купих три маски тип черепи от ония с ластиците на задната част дет само ти крият лицето и ги залепих на произволни места по кората така са вече имах релеф "и то какъв само" перфорихах останалото празно място по кората и наредих червени диодчета от типа коледни лампички и като цяло боядисах цялото корищте с черен щегрен не се смейте стана уникален релефен ефект а и няма мърдане и така приклущих наи накрая с претапицирането на таванаси и то е траино ако няко иска като имам възможнос да си доида до бг ще го снимам и ще покажа творбата си

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...