Jump to content

1,8T или 2,0 FSI


IvoPP

Recommended Posts

Вместо да се подиграваш на човека , можеше да помогнеш с нещо в темата :)

Не му се подигравам, колега, просто според мен ФСИ е доста по-нова и по-"извънземна" технология, отколкото турбото на произвеждания незнам-си-колко години вече 1.8Т :bia:

ПП1: Имаше една Б6 2.0фси преди около 2-3 години в българското мобиле, до там ми свършват допирните точки с този мотор на този автомобил... 1.8Т е доста масов и вече, поне според мен, познат на повечето майстори

ПП2: Какъвто и автомобил да вземеш колега - дано излезе читав и да се налага само да го обслужваш. УСПЕХ :bia:

Редактирано от Miro_A3
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами явно съм се преебал. К'кво да направим. Честно казно очаквах някакви съвети, мнения, които да бъдат подплатени с нещо. Е, все пак благодаря за вниманието!

Не си се преебал колега,въобще не ги слушай ...цената за що годе истинска кола от Германия си е добра..българина иска хем да е евтино ,хем да е хубаво,а ако може и дявола във въздуха да перне ще е най-добре...Иначе тук наистина има евтини,но ако не си обикалял да поразгледаш по автокъщите те съветвам и да не го правиш...много рядко излиза нещо читаво ,но и цената му си е като за истинска кола..Относно моторите и аз съм за 1,8Т,но при положение ,че нямаш намерение да го газифицираш и FSI-то не е лош вариант.Не се обиждай ,но малко хора от Форума имат сблъсък с този двигател и от там идва разногласието...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да се обадя като собственик на А3 2.0 фси 6 скорости.Говоря ти колега с факти:Разход градско говоря за София 9-10л./100 таван,извън градско 5.5л.-6л. таван имам в предвид скорост до 130-140 км./ч.Много приличен вървеж ,прилича на дизел малко,голям въртящ момент в ниските обороти но истинския вървеж започва след 2800 оборота като на всяка атмосферка :(.Кое повече върви 1.8Т или 2.0 фси е малко спорно 1.8Т ще ти вземе първите метри гаранция но след това ще го прескочиш ако е сток колата.Аз лично с 1.8 турбо не съм се дърпал но с 1.9 тди 131 коня съм се на няколко пъти резултата е винаги един и същ на 1-ва,2-ра ме дърпа с половин кола на 3-та вече ги взимам.Ако ти трябва бегачка се ориентирай към 2.0 тфси.1.8 турбо не съм карал незнам за какво точно става въпрос но имай в предвид ако се спреш на ФСИ цените са други,това е кола ЕВРО 4 степен на екологичност което ще рече,че освен водни пари почти нищо друго не изкарваш отзад,което само по себе си обаче означава 3 катализатора ,3 ламбди и 1 сензор за азотен окис,лошата новина е ,че не можеш да изпърдиш катализатотрите или да махнеш ако се скапят.Другото нещо е,че забравяш за газифициране,остави какво ше ти кажат батките разбирачи.NOX-сензора също не е за пренебрегване това е една супер прецизна ламбда сонда която обаче не мери кислорода а азотните окиси в изгорелите газове,аз го сменях този сензор и цента му в Порше беше 1360 лв.Забравяш и за бензин различен от 98 октана,с 95 никак ама никак не се чувства добре колата.Като цяло иначе колата е доста здрава окачването е перфектно като здравина, а возията доста прилична,мотора е невероятно тих на светофар се чудиш работи ли колата или не,мотора е доста еластичен и приятен за каране добре развърта а може и да го газиш :)Двете коли не могат да се сравняват с риск да ми скочат 1.8 Турбо- маниаците мисля,че ФСИ-то е просто друго поколение автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля,че ФСИ-то е просто друго поколение автомобил.

Именно, и както сам каза колега, противно на мнението на автора - с по-сложна и непозната за масовия майстор поддръжка ;)

ПП: Само за водните пари не съм съгласен :)

Редактирано от Miro_A3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

просто според мен ФСИ е доста по-нова и по-"извънземна" технология,

Нова, нова колко да е нова?

През 50-те години на миналия век има серийно произвеждана и продавана кола с такъв мотор! От една друга марка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нова, нова колко да е нова?

През 50-те години на миналия век има серийно произвеждана и продавана кола с такъв мотор! От една друга марка...

Говоря за обсъждания мотор и сравнението му с 1.8Т ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Идеята ми беше да взема кола, която не е карана в Б-я. FSI наистина са двигатели, които са ново поколение и с всичките екстри, мисля че колата си струва парите (ако всичко й е наред). Колкото до това, че подобни като концепция двигатели са правени по-рано и от други производители - ами да! То двигатели се правят вече повече от един век, тъй че няма какво толкова ново да се измисли по механичната част. Интересно ми е, че за двигатели TSI доста се говори във форумите на Фолксваген и Шкода, но не знам дали за същият двигател става дума? А? :rolleyes:

Колкото до това, че поддръжката е скъпа - знам. Само че, такива са тенденциите. Затова не се ориентирам към към А6, защото няма да мога да я поддържам. Много е дебело за мен. Иначе нямам нищо против да карам такава. :D

Редактирано от IvoPP
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То двигатели се правят вече повече от един век, тъй че няма какво толкова ново да се измисли по механичната част.

Ама има по електрическата ;) Наистина ли мислиш, че двигателите не са се развили за един век?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама има по електрическата ;) Наистина ли мислиш, че двигателите не са се развили за един век?

По електрическата и особенно по електронната част напредъкът и нововъведенията просто не могат да се сравняват. Не говоря за това. Колкото до механичната част, качеството на изработката, някои нови форми на детайли, материалите и т.н. безспорно има огромен напредък. Мисълта ми беше, че като цяло принципа на работа и основните възли в двигателите са си едни и същи. В по-горният пост визирах изказванията, че видите ли, други фирми са правили подобен двигател и преди. Ами добре, но все пак този не е онзи двигател. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...