Jump to content

Измерване на компресия Ауди 80 Б4 АБК 92г.


Yefto

Recommended Posts

Здравейте, реших да измеря компресията на колата. Възможно ли е като загрее колата да губи малко мощност.Доста неще са сменени и ремонтирани по периферията, бях пуснал тема за какво съм сменил и ремонтирал по мотора. Ето:

Вчера премерихме компресията по следния начин: разкачих буксата за дюзите, всичките кабели на свещите и дроселовата клапа беше отворена нацяло. Един по един цилиндрите показаха следните стойности:

- 11,0 бара

- 11,5 бара

- 12,0 бара

- 11,5 бара

Погледнах в едно ръководство че го дават от 11 до 16 бара.... и минимална 9 бара... Та много ли е зле мотора? Дайте съвет какво да предприемам. Благодаря. :zustimm:

Редактирано от Yefto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моето преди да сменя главата компресията на 4-те цилиндъра беше около 13 и нещо бара....сега не съм я мерил, но пак ще е добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря за отговорите, но все пак доста неща оправих по колата и сега да е захвърля.... не ми се иска. Тя колата върви, но в книжката както е дадено 11 до 16 бара аз направо съм си в най-долната граница. Тези дни ще измия мотора защото немога да разбера дали тече масло от гарнитура на капака на главата или от гарнитура на главата. Семерингите също ме съмняват.

Колата е по пъргава когато е студена. Налягането на маслото пада до 1.3-1.5 бара като загрее.

Някой ако е ремонтирал глава да сподели колко средства са необходими горе долу.

Аз до колкото съм запознат: гарнитури (три броя :gruebel: ) , гумички, семеринги, шлайфане и препасване на клапани, евентуално за сегменти трябва май и картера да се сваля + още една гарнитура.

Та някой срещал ли се е с всичко това, заслужава ли си и най-вече ориентировъчно колко средства са необходими?

Редактирано от Yefto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В книжката е дадено за твоят мотор 0т 9 до 16 бар-а колега. Няма от какво да се притесняваш и моята е с 11 компресия закачваш и караш смело :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако смяташ да караш колата едно 40-50 000 км...си струва да я правиш.

- Измий наистина мотора и виж от къде тече масло. Най-лошия вариянт е гарнитура на главата. Тогава трябва да се прави възможно най-скоро.

- Сваляне на главата с цялостно обслужване, части и труд е 300-400 лв. според зависи. При добър ремонт е голяма вероятността да ти се вдигне доволно компресията.

- Сегментите са по-малко вероятна причина, освен ако не е над 500 000 км. колата или е зверски карана....Някои от полевите методи за диагностика при тях са: не трябва да духа пушек през щеката на маслото и да не пръска капки масло; при износени сегменти маслото се опушва, става черно. Това обаче следиш, ако ти е маслото до едни 5000 км. след смяна или ако не ти е затлачен, мръсен двигателя и да цапа бързо новото масло.

Аз от некадърен майстор изпатих точно с главата, но при мен стана инцидентно, затова внимавай кой ще ти прави колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...