Yefto Публикувано 28 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2012 (Редактирано) Здравейте, реших да измеря компресията на колата. Възможно ли е като загрее колата да губи малко мощност.Доста неще са сменени и ремонтирани по периферията, бях пуснал тема за какво съм сменил и ремонтирал по мотора. Ето: Вчера премерихме компресията по следния начин: разкачих буксата за дюзите, всичките кабели на свещите и дроселовата клапа беше отворена нацяло. Един по един цилиндрите показаха следните стойности: - 11,0 бара - 11,5 бара - 12,0 бара - 11,5 бара Погледнах в едно ръководство че го дават от 11 до 16 бара.... и минимална 9 бара... Та много ли е зле мотора? Дайте съвет какво да предприемам. Благодаря. Редактирано 28 Юли 2012 от Yefto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 28 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2012 Закачаш си буксата на дюзите,слагаш кабелите на свещите и караш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pitkin Публикувано 28 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2012 (Редактирано) Освен да си караш със здраве . . .(за малко ) Редактирано 28 Юли 2012 от Pitkin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 28 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2012 Изобщо нямаш място за притеснения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 28 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2012 На моето преди да сменя главата компресията на 4-те цилиндъра беше около 13 и нещо бара....сега не съм я мерил, но пак ще е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yefto Публикувано 29 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2012 (Редактирано) Благодаря за отговорите, но все пак доста неща оправих по колата и сега да е захвърля.... не ми се иска. Тя колата върви, но в книжката както е дадено 11 до 16 бара аз направо съм си в най-долната граница. Тези дни ще измия мотора защото немога да разбера дали тече масло от гарнитура на капака на главата или от гарнитура на главата. Семерингите също ме съмняват. Колата е по пъргава когато е студена. Налягането на маслото пада до 1.3-1.5 бара като загрее. Някой ако е ремонтирал глава да сподели колко средства са необходими горе долу. Аз до колкото съм запознат: гарнитури (три броя ) , гумички, семеринги, шлайфане и препасване на клапани, евентуално за сегменти трябва май и картера да се сваля + още една гарнитура. Та някой срещал ли се е с всичко това, заслужава ли си и най-вече ориентировъчно колко средства са необходими? Редактирано 29 Юли 2012 от Yefto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ_EnerGy Публикувано 29 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2012 В книжката е дадено за твоят мотор 0т 9 до 16 бар-а колега. Няма от какво да се притесняваш и моята е с 11 компресия закачваш и караш смело Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 29 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2012 Колега, ако смяташ да караш колата едно 40-50 000 км...си струва да я правиш. - Измий наистина мотора и виж от къде тече масло. Най-лошия вариянт е гарнитура на главата. Тогава трябва да се прави възможно най-скоро.- Сваляне на главата с цялостно обслужване, части и труд е 300-400 лв. според зависи. При добър ремонт е голяма вероятността да ти се вдигне доволно компресията.- Сегментите са по-малко вероятна причина, освен ако не е над 500 000 км. колата или е зверски карана....Някои от полевите методи за диагностика при тях са: не трябва да духа пушек през щеката на маслото и да не пръска капки масло; при износени сегменти маслото се опушва, става черно. Това обаче следиш, ако ти е маслото до едни 5000 км. след смяна или ако не ти е затлачен, мръсен двигателя и да цапа бързо новото масло.Аз от некадърен майстор изпатих точно с главата, но при мен стана инцидентно, затова внимавай кой ще ти прави колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване