Jump to content

Проблем с ACE - мбого гори и не върви


okops

Recommended Posts

Моторът е АЦЕ (на газ), днес я закачиха на ВАГ КОМ и имаше някаква грешка на ламбда сондата, която се изчисти, но колата пак си остана мъртвец, без да се случва нещо особено след 4000 оборота. Преди имаше сила и беше приятна за каране. От това, което изчетох, разбрах, че е добре да се махне катализаторът, тъй като за минимум 250 ооо км няма как да не се е запушил, а това влияе върху ламбда сондата, която отчита грешно. Въпросът ми е да го махна ли катализатора, тъй като днес я карах на двама различни човека в Стара Загора и двамата ми обясниха на дълго и широко как не трябвало да се маха катализатора и как не бил там проблемът. :wall: :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махай смело катализатора, само си приготви тапи за ушите ако караш продължително време на повишени обороти(над 3500). И аз имах подобен проблем и го избуших(без да го режа и да го сменявам). Над 3-4000 оборота забиваше на пресекулки. Вече не забива, но е шумничка при движение по магистрала(130-140км/ч).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробва ли да покараш с откачен датчик на сондата, да видиш има ли разлика? Като нищо може да е заминала и да прави мизерия. Сега за катализатора най- добре го свали и го огледай. Ако има запушване на питата му то се вижда. Предполагам знаеш, че структурата му наподобява решетка, с отвори колкото мрежа-комарник. Като погледнеш през нея и се вижда нормално през отворите, значи си ОК, дано да е така. Иначе сваляш катализатора, за да го продадеш, че тъкмо ще вземеш пари колкото струва резонаторно гърне. С последното колата ти няма да бучи в средните обороти :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си мислех да махам катализатора,но не го направих.По този въпрос има много спорни мнения.

Смених лабдата и колата е добре.Меду другото на бензинов автомобил запушен катализатор не съм виждал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблемът беше раздробен катализатор и беше запушил останалите гърнета. Иначе самия катализатор не е бил запушен. И преди това бях сменил ламбда сондата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на бензинов автомобил запушен катализатор не съм виждал.

Аз съм виждал....като погледнеш питата на места има участъци все едно си излял по малко олово и се е втвърдило, а също и самите пори вътре се запушват. Лошо е ако има счупени парчета и отидат в гърнетата. Ама това се случва ако удариш примерно катализатора по неравност и се откине нещо вътре. Като се запуши колата глъхне все едно не може да диша и след 3500 или 4000 об. рязко губи мощност. Друг признак е миризмата на сяра.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...