Audi V6 Публикувано 8 Август 2012 Доклад Share Публикувано 8 Август 2012 Здравейте,играя си с един 4.2 двигател 40 клапана, и забелязах, че една от клапите в смукателния колектор се движи мудно на ръка. Другата е като нова, никакви симптоми за проблеми. Някой има ли идея как се прочистват?В ЕТКА-та има изрична забележка, че колекторът не се разглобява, а се сменя целия. Отпред, челно на оста на клапата, има един палец с пружина, закрепен с 2 болта. Ако го разглобя от там, дали ще има някакъв ефект, и дали ще може да се сглоби обратно после?Като вариант ми се върти из главата и да го напълня с бензин за известно време, белким прочисти... В момента колекторът е свален, защото му инсталирам дюзи за газова уредба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200V8 Публикувано 8 Август 2012 Доклад Share Публикувано 8 Август 2012 Хубава играчка си намерил,със здраве да си я караш.Пробвай да го промиеш с бенз.,тия клапи се отразяват на вървежа,така че требва да са в ред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 9 Август 2012 Доклад Share Публикувано 9 Август 2012 Решението ти е едно, минал съм го тоя път. Смажи ги преди да са блокирали че после е в пъти по-трудно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 10 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2012 Благодаря ви, линкът е безценен!Разглобих и смазах клапите, без никакви проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 И аз това направих, ама 10-ките гайки не ги натегай много, че спичат клапите...След почистване на тия клапи, мотора почва да върви много плавно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scorpion526 Публикувано 25 Март 2018 Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 Колеги,каква им е функцията на тези клапи и как да проверя дали работят правилно (освен свиването им при запалване на двигателя) ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване