Jump to content

4.2 40V клапи в смукателен колектор


Audi V6

Recommended Posts

Здравейте,

играя си с един 4.2 двигател 40 клапана, и забелязах, че една от клапите в смукателния колектор се движи мудно на ръка. Другата е като нова, никакви симптоми за проблеми. Някой има ли идея как се прочистват?

В ЕТКА-та има изрична забележка, че колекторът не се разглобява, а се сменя целия. Отпред, челно на оста на клапата, има един палец с пружина, закрепен с 2 болта. Ако го разглобя от там, дали ще има някакъв ефект, и дали ще може да се сглоби обратно после?

Като вариант ми се върти из главата и да го напълня с бензин за известно време, белким прочисти... В момента колекторът е свален, защото му инсталирам дюзи за газова уредба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава играчка си намерил,със здраве да си я караш.Пробвай да го промиеш с бенз.,тия клапи се отразяват на вървежа,така че требва да са в ред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решението ти е едно, минал съм го тоя път. Смажи ги преди да са блокирали че после е в пъти по-трудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

И аз това направих, ама 10-ките гайки не ги натегай много, че спичат клапите...След почистване на тия клапи, мотора почва да върви много плавно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

Колеги,каква им е функцията на тези клапи и как да проверя дали работят правилно (освен свиването им при запалване на двигателя) ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...