pepy666 Публикувано 29 Август 2012 Доклад Share Публикувано 29 Август 2012 Здравеите,имам нужда от съвет.Възможно ли е да сменя реле регулатора на алтернатора без да го свалям.Колата е ауди а4 ADR а алтернатора е VALEO 90 A. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 29 Август 2012 Доклад Share Публикувано 29 Август 2012 То за моженето може но си е пипкава работа . Много по лесно ще стане ако се свали алтернатора. Имаш да отхлабиш само ремъка посредством някаква тръба да завъртиш леко обтегача на пистовия ремък, слагаш един чоп да остане така и после алтернатора се държи на 2 дълги болта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepy666 Публикувано 29 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Август 2012 То за моженето може но си е пипкава работа . Много по лесно ще стане ако се свали алтернатора. Имаш да отхлабиш само ремъка посредством някаква тръба да завъртиш леко обтегача на пистовия ремък, слагаш един чоп да остане така и после алтернатора се държи на 2 дълги болта.Благодаря колега ,но ако се налага сваляне на алтернатора не мисля че ще се справя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 29 Август 2012 Доклад Share Публикувано 29 Август 2012 Ако не можеш да се справиш и ако си от Варна мога да ти го направя. На лични ти писах как става и ти оставих телефона си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepy666 Публикувано 29 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Август 2012 Ако не можеш да се справиш и ако си от Варна мога да ти го направя. На лични ти писах как става и ти оставих телефона си.Благодаря колега бих се възползвал от предложението ти но съм от София. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BateIcho Публикувано 29 Август 2012 Доклад Share Публикувано 29 Август 2012 Ако генератора е BOSCH може,но за френското изпълнение е почити невъзможно.ПО добре е да се свали генератора да се огледа колектора,лагери и т.н. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepy666 Публикувано 30 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2012 Ннякои може ли да препоръча маистор за тази операция .Аз съм от София жк.Люлин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 30 Август 2012 Доклад Share Публикувано 30 Август 2012 Обърни се към колегата Пепи (buzzi) от форума. До колкото знам се занимава предимно със спирачни системи но ако не се заеме с алтернатора ти поне ще те насочи към някой читав майстор. http://audibg.com/forum/index.php?showuser=3001 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepy666 Публикувано 30 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2012 Обърни се към колегата Пепи (buzzi) от форума. До колкото знам се занимава предимно със спирачни системи но ако не се заеме с алтернатора ти поне ще те насочи към някой читав майстор. http://audibg.com/forum/index.php?showuser=3001Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valentino_FBI Публикувано 4 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2012 Здравейте,използвам темата тъй като въпросът ми е 90 % същият. Колата е A4 B5 , ADP. Алтернатора е 058 903 016 E, Valeo, 90 A. Всички сервизи ме отрязват и не могат да ми кажат какъв ми е регулатора на напрежение. Някой знае ли точно новемра на регулатора?Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BateIcho Публикувано 4 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2012 Смятам,че по номера на генератора(по valeo) може да се каже с какъв регулатор си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valentino_FBI Публикувано 7 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2012 Смятам,че по номера на генератора(по valeo) може да се каже с какъв регулатор си.И аз така смятаХ, но казаха че за този алтернатор нито една програма не го показва релето.Иначе го разглобих релето видях номера /на Valeo e и релето/, сега не го помня но ще го напиша по късно. Смених го на пътя. Тук доста казват че не може да се смени, но за модел A4 B5, 1.6, 1997 - може. Новият регулатор го взех за 16,50 лв. Явно обаче проблема е друг - при работещ мотор напрежението е 14,00 V. Вътре на таблото обаче волтметъра бие яко на дясно? Защо така става? Аз по това се подлъгах че ми презарежда, мерих с мултицет обаче уреда бил неверен и ми показваше 15,8 V. Ама разбрах че е неверен едва след като замерих на още 4 - 5 коли и на всичките показва 15,8 V . Та защо вътре ми показва 16 V.Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts