SIMO Публикувано 13 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2012 Колеги имам следния проблем. Когато колата пренущува и вън е малко по студено 20градуса например, пали много трудно. На третото въртене чак.След като запаля докато отлепи стрелката на температурата зука от мтора е малко странен все едно изпуска генерацията от някаде едно таова фрррр като подам газ иначе на свободен ход си работи мн добре не играят обороти и всичко си е ок. След като загрее малко всичко си идва на мястото варви си и няма грижи.Колата е а6 ц5 1,8т 1997г накрая 150к.с. Моля помагайте ходих на диагностика в бош и всичко казаха че е наред и направо недоумявам какво става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TRIMER1 Публикувано 13 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2012 проверете клемореда дали не е прецакан !!проверете акомулатора в пункт за акомулатори с товарна вилка !!!Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SIMO Публикувано 13 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2012 (Редактирано) извинявам се за таъпото питане но каде е този клеморед нищо не ми говори. Редактирано 13 Септември 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 13 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2012 Зад контактния ключ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SIMO Публикувано 13 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2012 Зад контактния ключ.Звучи ми доста кофти а какво му се гледа на този клеморед и какво общо има с запалването тч колата си варти но все едно не стига гориво за да запали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SIMO Публикувано 21 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2012 Колеги може ли да е датчик за студен старт и каде се намира той.Или може ли да е помпа в резервоара.Клемореда и акомулатора са в перфектно здраве,Давайте идеи моля че направо супер много се дразня всяка сутрин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnr07 Публикувано 21 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2012 (Редактирано) Ако намериш отнякъде датчик за температурата на охлаждащата течност, смени го и виж как се държи двигателя при палене и работа преди достигане на работна температура 80 градуса. Друг датчик, който е добре да смениш за проба, е датчика за температурата на засмуквания въздух. И най-вече провери работата и ел. контактите на датчика за оборотите на коляновия вал (датчик на Хол).Забравих Добре е в някой сервиз да проверят как работи и какво налягане държи регулаторът за налягане на горивото. Редактирано 21 Септември 2012 от cnr07 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SIMO Публикувано 21 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2012 Ако намериш отнякъде датчик за температурата на охлаждащата течност, смени го и виж как се държи двигателя при палене и работа преди достигане на работна температура 80 градуса. Друг датчик, който е добре да смениш за проба, е датчика за температурата на засмуквания въздух. И най-вече провери работата и ел. контактите на датчика за оборотите на коляновия вал (датчик на Хол).Забравих Добре е в някой сервиз да проверят как работи и какво налягане държи регулаторът за налягане на горивото.Колеги някой да може да помогне със схема за това което е коментирал колегата??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2012 Не ти трябва схема, а ВАГКОМ.Провери свещите - проверяват се като се сменят с нови. Може да дадеш дюзите за почистване - струва 15лв/дюза. Дори да не е от тях нищо не губиш от профилактично почистване. Смени бензиновия филтър....Почисти дросела.....Колата има ли газ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SIMO Публикувано 27 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2012 Не ти трябва схема, а ВАГКОМ.Провери свещите - проверяват се като се сменят с нови. Може да дадеш дюзите за почистване - струва 15лв/дюза. Дори да не е от тях нищо не губиш от профилактично почистване. Смени бензиновия филтър....Почисти дросела.....Колата има ли газ?Да колата има газ.Ходих на диагностика нищо не излезе като грешка.Дросела го почистиха когато ми правиха диагностиката.Направо стана мистерия с тази кола.Кажете някой който наистина може да реши проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SIMO Публикувано 28 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Септември 2012 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TRIMER1 Публикувано 28 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2012 (Редактирано) Здравеите!Аз имах същия проблем ..... върти и не пали ....от 100 ...1 ... маисторчетата някак си запалиха чрез жици като прескочиха клемореда и така като го изолираха се установи , че проблема е в него ...на външен вид нищо му нямаша ама вътре имало нагоряли пластини .....така ми обясниха ...честно казано като видях как бяха разглобили отпред колата реших , че повече от това кола не става ...въобще им нямах доверие , но ми беше писнало вече... за мое учудване колата върви вече можи би около година ....сервиза им е във квартал Фондови жилища ул Щросмайер след линията има платен паркинг ..в двора му ...поставят газови уредби и разбират от токове ...младежи !! за съжаление нямам телефон !! Редактирано 28 Септември 2012 от TRIMER1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване