Jump to content

Проблем Фарове Б4


ice_man

Recommended Posts

Пичове помагайте , като пусна габарити тръгват късите , като пусна на къси тръгват габарити + къси

Другото е че като пусна ръчката на фаровете на позиция къси , без да съм вкарал контактния ключ имам ток навсякъде - ел.стъкла,парно и т.н. все едно съм на контакт.

Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем да даде акъл

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може би имаш проблем с клемореда,да се е сцепила пластмасата,в която влиза зъбчето на патрона и да стои в някакво средно положение като извадиш ключа.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз клемореда ще го сваля да го проверя , обаче немога да хвана защо вместо габарити ми тръгват къси а на къси ми се включват габаритите + къси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо вместо габарити ми тръгват къси а на къси ми се включват габаритите + къси

Габаритите винаги светят,при къси и при дълги светлини,защото ако ти изгори някоя крушка H4 примерно,през нощта да не те помислят за мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам ксенони това за габаритите го знам обаче чоследователноста на включване ми е различнс първо тръгват къси след това габарит Извадих буксата към контактния ключ и промяна няма пак има ток навсякъде

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми стана ясно каква е колата..... , но пробвали да смениш ключа за фаровете.Ако се е прецакало нещо в него е напълно възможно това дето казваш. :gruebel: Виж някой с кола като твоята да ти услужи за проба само.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми правеше от един бушон така но не помня кой беше,като га махнех и всичко се оправяше тва беше на една б3ка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извадих буксата към контактния ключ и промяна няма пак има ток навсякъде

Коя букса,тази на клемореда ли?Така нищо няма да разбереш,трябва да пробваш с друг клеморед,незнам откъде ще намериш за проба,освен от някой познат, който работи в магазин за авточасти.Виж дали има луфт между зъбчето на патрона и леглото,където влиза той.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен след помощ от приятел . Оказа се че след като бутона на лампата на жабката е дал на късо , целия кабел от жабката до таблото с бушоните се е стопил , обаче тъй като е в изолация не се вижда . Този кабел малко преди таблото с бушоните се свързва директно с още два кабела , единия е за светлините на номера , а другия е към буксата на лампата на таблото за сигнализация за включени габарати.Цялата букса на лампата беше разтопена и кабелите даваха на късо ,при мен тази букса не се ползва тъй като таблото ми е счупено точно където се захваща и слага лампичката и си висеше така свободно зад таблото. След обстоен преглед повредените кабели са заменени с нови и всчико по колата си бачка както трябва. Абе много кабел много нещо по тая инсталация направо ни се взе тока после да бандажираме всичко наново , накрая презапоихме и всички връзки към кабела на багажника че и тои беше тръгнал . Няй-якото от цялата работа е че извадих луд късмет и не съм се запалил , защото след като бутона на жабката даде на късо и гръмна бушона , извадих бутона с лапата и изолирах кабелите ,подмених си бушона и до днес друг бушон не е изгарял , а проблема в инсталацията си беше сериозен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...