Jump to content

Passat B6 BKP Маслена помпа въпрос !!!


David

Recommended Posts

При запален двигател при НЕ светеща лампа за масло на нормални 800 оборота на 10 секунди се чува едно тракане това значи ли, че е била вече скъсана веригата която задвижва маслената помпа? Защото колата преди да я закарам в VW колата си работеше добре и си вървеше. А като отидох да видя за какво става въпрос ме опитаха да ме убедят, че аз съм бил скъсал веригата и от там дори се бил и пръснал корпуса на маслената помпа. Другият ми въпрос е : Намират ли се в маслена вана свързана с картера зъбните колела и веригата за задвижването на маслената помпа? И ако някой може да ми изясни къде точно се намира този шестограм? Намерих достатъчно инфо но и така не ми стана ясно къде точно се намира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Случи ми се същото смених помпота.забни колела.всичко имат фабричен ддефект и не е ефтино

Случи ми се същото смених помпота.забни колела.всичко имат фабричен ддефект и не е ефтино

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я раздухай тук малко за какво иде реч.

Какви са симптомите? От кой модел е било твоето чудо? За какви пари и къде го отремонтира? Ако има фабричен дефект в Ауди питали дали няма да поемат ремонта?

Ето иначе инфо за тази помпа.... http://www.myturbodiesel.com/1000q/b5/oil-pump-failure-passat-tdi.htm

Редактирано от maximoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То въпроса не е дали е запалил колата или не е :steinigung:

И не е важно темата от кога е... басии

Там и ма други въпроси ако не можеш да отговориш...

:steinigung: :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не е нужно така с рогата. Извинявам се ако си се засегнал, нямах впредвид теб. Темата е с доста страници в VW форума. Потърси я там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не е нужно така с рогата. Извинявам се ако си се засегнал, нямах впредвид теб. Темата е с доста страници в VW форума. Потърси я там.

Там темата съм я чел. Въпросите са ми към колегата "харли" повдигнал/извадил темата от прахта

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2

Редактирано от maximoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там темата съм я чел. Въпросите са ми към колегата "харли" повдигнал/извадил темата от прахта

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2

Абе, к'во се косиш? В еБай има чисто нови баланс-шафт модули (като нашите) за по 7-800 евро. При нас само този шестограм е потенциален проблем. Има го и при КР-то след '08 но е 100мм, а нашите са 70мм и играят! :steinigung: Ако стане сега - коланция! Мен много ме кефи моторетката, а сега (зимата) разход само градско, дълги подгреви, задръствания и т.н. - 10л/100 не е прехвърляла. Един познат с Пасат 2.0 ТФСИ Синхро - 14+л/100!!! Вярно, че върви още повече, ама при 15000 км/година са си 1500 лева отгоре за гориво. По един баланс-шафт на година! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.По един баланс-шафт на година! :)/>

Мнооо ясно.....:lol::)

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...