David Публикувано 3 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2012 При запален двигател при НЕ светеща лампа за масло на нормални 800 оборота на 10 секунди се чува едно тракане това значи ли, че е била вече скъсана веригата която задвижва маслената помпа? Защото колата преди да я закарам в VW колата си работеше добре и си вървеше. А като отидох да видя за какво става въпрос ме опитаха да ме убедят, че аз съм бил скъсал веригата и от там дори се бил и пръснал корпуса на маслената помпа. Другият ми въпрос е : Намират ли се в маслена вана свързана с картера зъбните колела и веригата за задвижването на маслената помпа? И ако някой може да ми изясни къде точно се намира този шестограм? Намерих достатъчно инфо но и така не ми стана ясно къде точно се намира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
harley Публикувано 14 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2013 Случи ми се същото смених помпота.забни колела.всичко имат фабричен ддефект и не е ефтино Случи ми се същото смених помпота.забни колела.всичко имат фабричен ддефект и не е ефтино Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 14 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2013 (Редактирано) Я раздухай тук малко за какво иде реч.Какви са симптомите? От кой модел е било твоето чудо? За какви пари и къде го отремонтира? Ако има фабричен дефект в Ауди питали дали няма да поемат ремонта?Ето иначе инфо за тази помпа.... http://www.myturbodiesel.com/1000q/b5/oil-pump-failure-passat-tdi.htm Редактирано 14 Януари 2013 от maximoff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Varbanov Публикувано 14 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2013 Той колегата отдавна е запалил колата. Има-няма от три месеца е темата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 14 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2013 То въпроса не е дали е запалил колата или не е И не е важно темата от кога е... басииТам и ма други въпроси ако не можеш да отговориш... :steinigung: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Varbanov Публикувано 14 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2013 Колега не е нужно така с рогата. Извинявам се ако си се засегнал, нямах впредвид теб. Темата е с доста страници в VW форума. Потърси я там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 14 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2013 (Редактирано) Колега не е нужно така с рогата. Извинявам се ако си се засегнал, нямах впредвид теб. Темата е с доста страници в VW форума. Потърси я там.Там темата съм я чел. Въпросите са ми към колегата "харли" повдигнал/извадил темата от прахтаSent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2 Редактирано 14 Януари 2013 от maximoff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 18 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2013 Там темата съм я чел. Въпросите са ми към колегата "харли" повдигнал/извадил темата от прахтаSent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2Абе, к'во се косиш? В еБай има чисто нови баланс-шафт модули (като нашите) за по 7-800 евро. При нас само този шестограм е потенциален проблем. Има го и при КР-то след '08 но е 100мм, а нашите са 70мм и играят! Ако стане сега - коланция! Мен много ме кефи моторетката, а сега (зимата) разход само градско, дълги подгреви, задръствания и т.н. - 10л/100 не е прехвърляла. Един познат с Пасат 2.0 ТФСИ Синхро - 14+л/100!!! Вярно, че върви още повече, ама при 15000 км/година са си 1500 лева отгоре за гориво. По един баланс-шафт на година! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 18 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2013 .По един баланс-шафт на година! :)/>Мнооо ясно.....Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване