RTM Публикувано 12 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2012 Появи ми се досаден проблем с паленето на газ (на бензин не я карам). Двигателя е 2.0 115 коня.При студено палене колата трудно пали, а като запали стартира от много ниски обороти и ако не подам еднократно газ да мина 1000 оборота трудно ги качва до там. След това поддържа 900 оборота, като загре проблема го няма, няма промяна във вървежа, но ми качи разхода.Проблема дойде след 2 операции в един ден. Смяна на клапана за газта и сваляне на делкото заради маслената помпа(но проблема се оказа датчика за маслото).Играх си с настройките на газта без промяна. Играх и с делкото и там без промяна. Къде да търся проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 12 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2012 Вероятно проблема е в мембраните на изпратителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2012 Провери си центровката на запалването щом си свалял делкото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RTM Публикувано 12 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2012 Здравейте. Проблема е решен!Счупена игла на изпарителя. Мисля, че тя служи за "почерпване" за първоначалното палене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2012 (Редактирано) Интересно как се е счупила, на колко хиляди ти е изпарителя? Коя игла се е счупила - тази под винта за реглажа за сместа (с пружинката) или за постоянното количество газ? Редактирано 12 Ноември 2012 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RTM Публикувано 13 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2012 До колкото видях тази с пружинката. Незнам на, колко е изпарителя защото купих колата с него. Аз съм му врътнал 15 хиляди само. Иначе и на мен ми е интересно как се е прецакала само от едно разклащане на изпарителя да сменим клапана. Първоначално нещо се вайкаха, че е заяла.. може и в последствие да ся я счупили. Друго интересно беше, че от изпарителя извадиха около 100-150мл масло... с чудесна газ караме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване