Jump to content

Проблем с водната система


Rosen Atanasov

Recommended Posts

Неее, много манчовци съм виждал да правят така - обезвъздушава се по-бързо когато не ти се занимава :rolleyes:

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щото той Ханс като я е мислил де'а и осраната Бе-Четворка, пардон, голф (щото редовия 4-цилиндров двигател бил разработка на вагините) чесал :gruebel: чесал :gruebel: ряпата и накрая казАл - дай да не пробиваме дупка с бормашината че да им прегряват опиканите кочини и да си купуват нови по често

:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Posted 16 октомври 2012 - 15:19

Доста глупости са се изписали по темата...

Колега с вариант 2 от поста ти добре описваш глупостите за които спомена...хареса ми :respekt:
...обезвъздушава се по-бързо когато не ти се занимава

:blink: ...ако не ти се занимава иди в сервиз...

Първо на студен двигател колкото и да наливаш У казанчето през пробката няма нищо да потече защото термостата е затворен.Само да спомена ,че тази пробка ,кранче или каквото и да му се вика освен да се троши друга роля няма(то има де ама е безмислено). 10 смени на антифриз правя и до сега не съм го и пипнал.Системата се обезвъздушава през казанчето,както на всички модели без пробка на маркуча.На топла кола сипваш до белега max на казанчето и затваряш капачката.Палиш и чакаш да отвори термостата като преди да запалиш парното е сложено на топло и включено на 2 например.Ако се събира много въздух може да отхлабваш капачката на казанчето, но по малко да не се олееш ако тръгне да изхвърля от там антифриз,ако това стане завиваш и чакаш още.След като отвори термостата става лесно.Чакащ да спре перката...отхлабваш капачката и ако има нужда доливаш (през цялото време гледаш нивото в казанчето да не пада много защото ще смукне въздух и не гасиш колата)След като перката включи 3-4 пъти и топлото на парното дойде си готов :zustimm: Докато чакаш всички тези процеси не е лошо от време на време малко газчица да подаваш така чат-пат :hilezh: не да зобиш мАтоРя...просто антифриза се раздвижда по бързо в двигателя.А като оставиш после колата да изстива до другата сутрин 'Сите въздух(ако изобщо е имало някакъв останъл) си е излязъл сам през капачката на казанчето, баш както си му е реда.

Редактирано от paccci
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сега обясни и защо го слагаш на топло да отвори крана ли , това да не е москвич.Ваг -овските инж. са много кухи с тази ненужна пробка , ама не вярвам.

Колегата ме е изпреварил.

Редактирано от jiko58
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно ми е как е точно системата ...

Просто съм виждал в нашият сервиз свалени термостати с дупка, и съм питал защо така ! Това са ми обяснили, това и споделям !

И можели да ми обясниш как точно се слага парното "на топло", като там е просто една клапа в кутията, която насочва потока въздух ! Ако ще и климатика да си пуснеш - все тая ! Радиаторчето ти няма клапан който да спре притока към него !

Това не ти е Мерцедес колега, и пробката си има доста голямо значение !

Нямам идея дали си обезвъздушавал френски двигател от това поколение - ако не, пробвай с твоят метод !

Евентуално може да хвърлиш едно око и на техният форум ,да видиш за какви дискусии става въпрос !

Пробките там са цели три !!!

ПП мен са ме изпреварили цели двама ...

Малко бързах :lol::rolleyes:

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Написал съм други модели имах предвид от марката и поколението на въпросния,съжалявам ако не е било ясно с френсите автомобили избягвам близки срещи,а и колегата попита за неговата не за френска.парното се слага на топло ,защото когато колегата усети че духа топло значи няма въздух в радиаторчето а не защото не може иначе да се обезвъздуши за степента съм написал "например". Гледам да пиша по-накратко стъпка по стъпка...не обяснявам всяка дума...ако някой чете и действа да има признаци,че прави нещата както трябва.А иначе съм готов да науча голямото значение на пробката винаги е полезно ,та може да споделиш колега...иначе е ясно за какво служи само дето с тея ментета които се продават поне при мен се чупят постоянно,а както се досещате не си ги връткам по цял ден и пипам много внимателни тая "закалена" пластмаса.Продупчените термостати и кварталните майстори не са ми тема на размисъл и такива изпълнения не мога да коментирам.Ако пеше по-добре и лесно и полезно щяха да се продават и термостати с дупка.

Редактирано от paccci
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е прав си за дупките на термостатите !

Фабрично си има де - само дето там има малка съчма ... Поне на Мерц термостатите са така !

А пробката си има значение !

Така или иначе антифриза се точи при студен двиг, а тогава "големият" кръг е затворен !

От "малкият" най-високата точка е точно там където е пробката !

При липсата на изпарители и разни други добавки, системата се обезвъздушава много лесно точно с помощта на пробката !

Иначе за "закалената" пробка - и моята превъртя :hilezh: , нищо че е ОЕМ маркуча :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мда :) не казвам ,че е безполезна пробката,но в общия случай особено когато човек не е много наясно как да обезвъздуши през нея е по-добре да не я ползва :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е прав си за дупките на термостатите !

Фабрично си има де - само дето там има малка съчма ... Поне на Мерц термостатите са така !

quote

За това качих в предния пост / Руската тема/ , там пише точно за този клапан/съчма/ на термостата монтира с на V6 при Б4.

Редактирано от jiko58
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...