Jump to content

Теч на масло от капака на клапаните.


blagoil

Recommended Posts

Zdraveite Imam goliam problem koito nemoga da otstrania na AUDI B4 Nemoga da sprem techa na maslo ot kapaka na Klapanite samo smeniam garnituri i ne spira i semeringa sam smenil i pak teche Blagodariavi.

Тук пишем на кирилица.

Здравейте, имам голям проблем който не мога да отстраня. АУДИ Б4 не можем да спрем теч на масло от капака на клапните. Само сменям гарнитури и не спира. И семеринга съм сменил и пак тече.

Редактирано от grizzly
латиница
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,отваряш капака,почистваш хубаво с бензин всичко + гарнитурата след което си купуваш от някой магазин за авточасти или аксесоари силикон на Виктор Рейнц и слагаш край на проблемите,просто капака е крив! :zustimm:

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почистваш филтъра, който е в капака/мрежичката/.

Слагаш една коркова и стягаш с 10nM от средата към двата края на капака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да ползваш и силикон " Dirko". Малко по-бавно дърпа от другите но пък е много добър. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато монтираш новата гарнитура, погледни дали не ти се показват над главата ненарязаните части на шпилките, на които завиваш гайките стягащи капака. Ако се показват и новата гарнитура е с вградени метални втулки на отворите най-вероятно те не могат да преминат ненарязаната част на шпилките и капака не ляга върху главата. Така че няма как да уплътни. Ако това е проблема, просто с една дрелка разпресовай втулките на гарнитурат и ги махни. Пробвано е неколкократно. Успех. :zustimm:

Редактирано от IvoPP
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коркова гарнитура ли слагаш? ако да шпилките да не са сменяни за гумена гарнитура тогава няма да стане.Лично аз използвам коркова и съм доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде гледах,че продават гарнитура комплект с шпилките.Мислех си,че е ненужно оскъпяване,ама май има защо.И това е решение ако причината е в шпилките,а може да е крив капака от прекомерно завинтване на гайките.Често и това е причина.В началото е добре, но като се поизпече гуменокорковата гарнитура се почва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...