blagoil Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 (Редактирано) Zdraveite Imam goliam problem koito nemoga da otstrania na AUDI B4 Nemoga da sprem techa na maslo ot kapaka na Klapanite samo smeniam garnituri i ne spira i semeringa sam smenil i pak teche Blagodariavi.Тук пишем на кирилица.Здравейте, имам голям проблем който не мога да отстраня. АУДИ Б4 не можем да спрем теч на масло от капака на клапните. Само сменям гарнитури и не спира. И семеринга съм сменил и пак тече. Редактирано 15 Октомври 2012 от grizzly латиница Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Au(90)di Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Колега,отваряш капака,почистваш хубаво с бензин всичко + гарнитурата след което си купуваш от някой магазин за авточасти или аксесоари силикон на Виктор Рейнц и слагаш край на проблемите,просто капака е крив! 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Почистваш филтъра, който е в капака/мрежичката/.Слагаш една коркова и стягаш с 10nM от средата към двата края на капака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 16 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2012 Може да ползваш и силикон " Dirko". Малко по-бавно дърпа от другите но пък е много добър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvoPP Публикувано 16 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2012 (Редактирано) Когато монтираш новата гарнитура, погледни дали не ти се показват над главата ненарязаните части на шпилките, на които завиваш гайките стягащи капака. Ако се показват и новата гарнитура е с вградени метални втулки на отворите най-вероятно те не могат да преминат ненарязаната част на шпилките и капака не ляга върху главата. Така че няма как да уплътни. Ако това е проблема, просто с една дрелка разпресовай втулките на гарнитурат и ги махни. Пробвано е неколкократно. Успех. Редактирано 16 Октомври 2012 от IvoPP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audimen Публикувано 17 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2012 Коркова гарнитура ли слагаш? ако да шпилките да не са сменяни за гумена гарнитура тогава няма да стане.Лично аз използвам коркова и съм доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 17 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2012 Да,има разлика в шпилките,в зависимост от вида гарнитура. Може проблема да се крие там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brake Публикувано 18 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2012 Някъде гледах,че продават гарнитура комплект с шпилките.Мислех си,че е ненужно оскъпяване,ама май има защо.И това е решение ако причината е в шпилките,а може да е крив капака от прекомерно завинтване на гайките.Често и това е причина.В началото е добре, но като се поизпече гуменокорковата гарнитура се почва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване