Jump to content

А4 грешки при диагностика с VAG-Com


darkavenger

Recommended Posts

Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

Падал ти е акумулатора или си го откачал, нищо сериозно. Като я изтриеш няма да се появи повече.

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 - 35-10 - - - Intermittent

Тази е лоша. Не ти работи ламбда сондата. Провери кабелите от ламбдата до компютъра да няма скъсване някъде. Обърни внимание на буксата под казанчето за водата. Ако не е от кабелите си за нова ламбда.

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

Както е казал колегата над мен или датчика за температура е издухал или термостата прави бели. Ако е виновен термостата колата ще изстива бързо при спускане по надолнище и ще загрява бавно. Ако е датчика стрелката показва нелогични температури независимо как караш.

01120 - Camshaft Adjustment 1

04-00 - Mechanical Malfunction

Лоша рабта. Не ти работи обтегача на веригата на валовете. Явно си с електронния модел, който беше доста скъп. Резултата е намалена мощност на мотора. Трябва да видиш каква е работата. Много работа е да се свали. Мисля, че има вариант да се сложи и по-евтиния хидравличен обтегач и да се залъже компютъра с резистор, че е с електронен.

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

P1559 - 35-10 - - - Intermittent

Не може да адаптира дросела. Трябва да го свалиш и почистиш. Или ще се оправи или ще купуваш нов.

00543 - Maximum Engine Speed Exceeded (Engine Warranty VOID! :-)

35-10 - - - Intermittent

Вече нямаш гаранция на мотора hilezh.gif/>

Имаш ли някакви оплаквания от работата на колата? С тия грешки би трябвало да не работи особено добре. Почти всички с изключение на тази за обтегача на веригата са със статус intermittent което значи, че не са текущи в момента на четенето. Изтрий всичко и покарай няколко дена да видиш какво ще се върне и какво не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изтрих ги вчера, днес покарах малко и мисля утре пак да я преслушам. Акомулатора ми падаше и си купих нов в началото на зимата. Ламбда сондата е излъгана защото колата е с метан. Сега от твоите думи установявам, че най-вероятно термостата ми е прецакан защото като я песна по инерция на някое дълго спескане изтива бързо и после доста бавно загрява. Ще го сменявам. Дросела ще го чистя тези дни и ще пробвам да го адаптирам. А за този camshaft направо не ми се мисли. Какви са симптомите му за да видя дали ги имам. Иначе благодаря ти много, колега! Жив и здрав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има нещо гнило в залъгването на ламбдата. Слага се емулатор за да не показва грешка а при теб все едно е тотално мъртва :gruebel:/>

За обтегача симптомите не ги знам какви са точно. Би трябвало да трака верига и да има загуба на мощност особено осезаема в ниските обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За обтегача мога да ти кажа, че не е толкова скъп.

Дали си електронния е много лесно да разбереш - ако има кабел към обтегача значи е електронния (300лв струва).

И последно - не е вярно че губиш мощност,

ако двигателя трака от там значи е заминала и хидлавличната част,

ако не значи само еко норми не покриваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За обтегача мога да ти кажа, че не е толкова скъп.

Дали си електронния е много лесно да разбереш - ако има кабел към обтегача значи е електронния (300лв струва).

И последно - не е вярно че губиш мощност,

ако двигателя трака от там значи е заминала и хидлавличната част,

ако не значи само еко норми не покриваш.

Леле човек ти си златен. Не, че 300 лв. са малко, но с тия 1200 (толкова ми казаха в една друга тема :D ) направо бях пред самоубийство. Наистина ме успокои много. Двигателя не съм го чул да трака. От сега нататък ще слушам по-внимателно. Изчистих грешката и от тогава съм минал 20ина километра и все още не се е появила. Сега ми предстои по-дълго пътуване - около 300 км. и ще видя след него дали ще се покаже. Иначе, какви са тия еко норми? Жив и здрав!

Редактирано от va4o__
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що се прибирам от път. Минах близо 300 км. Още с пристигането преди още колата да е изстинала я преслушах с ваг ком. Нямаше никакви грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
Грешката 17978 Често срещана грешка понякога софтуера като чели не разпознава ключа и за това изписва че блокира двигателя .Нищо страшно или проблемно ако те дразни може да се премахне имобилайзера и няма да я имаш.Но според мен е по добре така периодично си я чисти .
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега много си ми мързелив.. Симптомите са моментни , софтуера не е зачел ключа става на момента и ако вършен ключа колата би трябвало да запали ако всичко и е наред.

Точно от тази грешка номера не ти прави.Дано винаги само тази да имаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...