lampardV6 Публикувано 20 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2012 Здравейте колеги,едно приятелче си търси S4/B5 и е харесал ето тази ЦЪКходихме да я гледаме това,което забелязах е че е правена тук набързо набързо и имаше забележки след боядисването и една от ролките виеше.Исках да се обърна към вас за мнение защото цената е малко ниска и се притеснявам от възможни проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristaki Публикувано 20 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2012 Стара кола = проблеми......Стара и сложна кола = много скъпи проблеми....Да имаш С4 е скъпо удоволствие, можете ли да си го позволите?По темата:Колата на снимките отговаря на цената си...не в негативен смисъл, просто е в такова състояние, че цената и отива и не е надценена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampardV6 Публикувано 20 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2012 Не са толкова парите,проблемен е сценария с влизането в проблеми от старта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 20 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2012 Много отдавна е била на 140 000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 20 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2012 Мноу ефтини са станали тия С4-ки тцтц ...Иначе малко ме съмнява годината щото гледам че не е Фейслифтова С4-ка дори и не е Фейслифт от 99г. което не е проблем.Обстоен преглед и тестове и ако няма да му тегнее на твоя човек да се мята ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 20 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2012 Виеща ролка е последното което трябва да ви притеснява в S4 B5. Лично на мен тази кола не ми харесва и дори не бих отишъл да я гледам. Обадете се за оглед на тази ако не и искат някакви неземни пари, бях я виждал преди време и изглеждаше ок на външен вид. Ако не се лъжа човек от форума я продаваше преди 1-2 години и беше изпосменил доста неша. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 29 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 тази бяхме да е гледаме за един бартер за Мерцедес. няма общо със снимките освен ако не е пребоядисал цялата. много външни забележки, цялата кола + джантите са за боя. колата вървеше доста добре! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 29 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 (Редактирано) В тая автокъща от линка съм останал с впечатлението, че продават само поройници.Трудно се намира читава кола, особенно ако искаш нещо по-така. Редактирано 29 Октомври 2012 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Нешо Публикувано 29 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 Колата изглежда добре оная която ти препоръчва ghostdog изглежда доста по зле за мен лично а иначе колегите излишно те плашат за скъпата подтдръжката.За мен лично скъпа потдръжка на една кола означава колко често колата е на ремонт в рамките на една година примерно а не колко са и скъпи частите а иначе S4 си е доста здрава кола единствено ако все още не си я купил гледаи по точно слушаи в какво състояние са турбините ако всичко е OK няма да съжеляваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin1984 Публикувано 30 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2012 ... слушаи в какво състояние са турбините ако всичко е OK няма да съжеляваш.Ако се наложи смяна на турбините идва и тръпката със засилването на мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 30 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2012 (Редактирано) Абе лично аз смятам, че семейна кола с толкова коне, турбини и т.н. е безсмислена. То не е само поддръжката ами данъците,ами и разхода на гориво, а ако решиш да я правиш на газ ще ти трябват едни 1600 лв. поне. Секвенциален инжекцион BRC пък май е над 2000 лв.Гумите сигурно са 300 лв. бройката.Пример: Ако не й платиш данъка 1 година ще имаш да даваш към 800 лв. на втората....... Сега ще е 432 лв., догодина като стане на 15г. ще е 288 лв. за София.Ама и да си го платил, пак ще ти се съберат към 800 лв. за две години. За три стават 1100 и т.н.За тия пари се взема добър лаптоп или телевизор, или добър климатик....Значи вземаш я за 6500 с пазарлък.400 лв. - регистрация, гражданскаОбслужване и оправяне на разни неща - 1500-2000 лв.После: ГИ - 1800 лв. среднолетни гуми - 1200 лв., може повече може и по-малкозимни гуми - 1200 лв., може повече може и по-малкоЕвентуални разходи в близката 1 година:Може да се наложи смяна на съединител (500 лв. ако стигнат трябва да се радваш), амортисьори (вероятно по 200 лв бройката)... Точно на тия години се случва много бързо.Акумулатор - едни 300 лв.Ако трябва да й се оправя визията - там също разходите са 500 лв. а може и двойно, ако се боядисва цялата.Това са вероятните разходи по тая кола. Без да знаем как е ходовата част, мотор и т.н. Ама щом и колата не е перфектна се вкарваш във филм.Аз имам един съсед, дето си взе S8. Евтино я взе, прави й мотора, сега някви проститии от сорта на пръскалки били 400 лв. Редактирано 30 Октомври 2012 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 30 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2012 (Редактирано) гледаи по точно слушаи в какво състояние са турбинитеКажи как се гледат и слушат турбините при покупка на кола, че ми стана интересно. Шансът турбините да нямат луфт е минимален, да не кажа никакъв. Единственият начин да си сигурен, че са ок е качването на крик, свалянето на даунпайпите и проверяването на луфта, а при S4 свалянето на даунпайпите е една много интересна процедува отнемаща прилично време. Такаче при закупуването на такава кола свалянето на мотора за ревизия на турбините е операция която ще се случи и въпросът за нея е не дали, а кога. Свалянето на двигателя ти отваря много възможности от друга страна например изкъртване на картерната вентилация, при рециклиране турбините да се направя хибридни, да се вземат K04ки, подмяна на малоумните интеркулери с по-големи и доста други простотии, процедурата не е сложана, но отнема време и ако се прави в непознат сервиз няма да е евтина.П.П. факт, колата не е евтина за каране и ако си я купуваш просто защото е някакво ауди с много коне, а не от фенщина, е възможнп да не ти хареса и да я намразиш. На мен лично до сега друга кола не ми е носила толкова много кеф като S4-ката въпреки, че си я взех със забележки, но си ги отстранявам една по една. Редактирано 30 Октомври 2012 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Нешо Публикувано 31 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2012 (Редактирано) Кажи как се гледат и слушат турбините при покупка на кола, че ми стана интересно. Турбината която е взела да свършва вие на омряло особенно на студен двигател за разлика от съскането или свистенето ако мога така да се изразя на здравата турбина. Редактирано 31 Октомври 2012 от Нешо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 31 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2012 Не винаги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 31 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2012 Колата изглежда добре оная която ти препоръчва ghostdog изглежда доста по зле за мен лично а иначе колегите излишно те плашат за скъпата подтдръжката.За мен лично скъпа потдръжка на една кола означава колко често колата е на ремонт в рамките на една година примерно а не колко са и скъпи частите а иначе S4 си е доста здрава кола единствено ако все още не си я купил гледаи по точно слушаи в какво състояние са турбините ако всичко е OK няма да съжелявашТочто тая кола дето си написал, че изглежда добре е жмел, в тая автокъща повечето коли са доста измеркярски и има шанс дори да не може до КАТ да стигнеш. Това за турбините е интересно дето си го написал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване