Jump to content

Смяна гарнитура на главата за Audi A4 1.8T


Georgi A4

Recommended Posts

Момчета реших да пусна тази тема в форума защото мисля ,че ще е интересна за обсъждане. Давайте съвети за смяната на гарнитурата на главата и кога се разбира ,че е заминала. Лесно ли се сменя и като пари някой ако знае какво излиза ще е добре. Възможно ли е сам да сия сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, скоро и аз съм решил да правя тая процедура, защото коша погорва доволно масло. Има доста изписано по форума и доколкото разбрах се връзва към 500-600лв. Това е с нови болтове, гарнитура, шлайфане , смяна гумички, напасване на клапани и т.н. В това е включено работата по-главата и свалянето и качването. Ако сам си я свалиш ще излезе по-евтино. Не ги разбирам много нещата, как точно се разбира дали е заминала, нека някой по-компетентен да каже. До колкото разбрах от другата ти тема колата ти пуши след монтаж на ГИ? Забелязал ли си какви градуси на водата ти държи след монтажа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, скоро и аз съм решил да правя тая процедура, защото коша погорва доволно масло. Има доста изписано по форума и доколкото разбрах се връзва към 500-600лв. Това е с нови болтове, гарнитура, шлайфане , смяна гумички, напасване на клапани и т.н. В това е включено работата по-главата и свалянето и качването. Ако сам си я свалиш ще излезе по-евтино. Не ги разбирам много нещата, как точно се разбира дали е заминала, нека някой по-компетентен да каже. До колкото разбрах от другата ти тема колата ти пуши след монтаж на ГИ? Забелязал ли си какви градуси на водата ти държи след монтажа?

Да колата си работи напълно нормално държи си 90 градуса http://vbox7.com/play:0b1a87347c

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питам за градусите, защото след монтажа при мене имаше драми, и колата прегряваше и почваше да пуши бяло отзад и да смърди на масло.. Но после я оправихме... По климатроник колко градуса ти държи? Тази течност на клипчето която се вижда от къде е??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питам за градусите, защото след монтажа при мене имаше драми, и колата прегряваше и почваше да пуши бяло отзад и да смърди на масло.. Но после я оправихме... По климатроник колко градуса ти държи? Тази течност на клипчето която се вижда от къде е??

Вода само

А как оправи колата и каква газова и сложи и така като на клипа ли ти пушеше

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом при теб не прегрява, значи не мисля че проблема ти е като моя. Все пак виж на климатроник или на ваг-ком колко градуса ти държи на антифриза. При мен прегряваше защото изпаритела беше вързан последователно през масления филтър. После го вързахме паралелно с два тройника и се оправи. Но тогава колата вдигаше много високи градуси и не можеше да се кара. При теб щом не дига не ми се вярва да е от това. Иначе съм с фобос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колата си работи напълно нормално държи си 90 градуса http://vbox7.com/play:0b1a87347c

колега това са водни пари по това което се вижда но все пак е хубаво да се направи настройка на газовата и при каква външна температура е снимано защото ако е било по студеничко е възможно да се появят такива водни пари

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега това са водни пари по това което се вижда но все пак е хубаво да се направи настройка на газовата и при каква външна температура е снимано защото ако е било по студеничко е възможно да се появят такива водни пари

Днес към 3 часа беше топло времето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и все пак е добре преди да се отвори мотора да и се направи настройка на газовата имал съм случай на спукан изпарител но тогава маркучите стават доста твърди и охладителната течност мирише на газ когато отвориш капачката на казанчето на клиент му отвориха главата на колата заради такъв проблем в испарителя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не се сещам за нещо специфично.

Бих дал като съвет да не се сваля изпускателния колектор. Не е проблем главата да се обработва с него.

"Специалните" инструменти са динамометричен ключ и ВАГ инструмент за болтовете на главата (Форс имат за 7лв.).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда да се сваля, а със свалянето се рискува късане на шпилките (поне:)).

Не пречи на никоя машина за обработване на главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте на всички, наскоро си закупих ауди а4 1.8т с ГИ (б5). Ще започна от самото начало, когато я проверявах за проблеми. 1-вото ми впечатление за охладителната система на колата бе добро, отворих капачката на разш. съд и нито излизаше вода (вода защото имаше проблем с един маркуч) нито нищо (не помирисах да мирише на газ защото не знаех за такъв вид проблеми), на следващия ден реших да я закарам на познат майстор и преди да ида при него застанах на един бордюр за да проверя съединителя (на 3-та и над 2.500 оборота и колата угасна), обаче мо поя грешка и несъобразителност след като тръгнах на задна свалих кората под бронята, закрепих я но видях да тече вода и отварям капака и гледам един маркуч не си е на мястото и се е извадил, бързо го закрепих колкото можах (разбир се след това смених маркуча за да знам, че повече няма да прави проблеми) и отидох при майстора за да го до-закрепи, след това той помириса разш съд и действително миришеше на газ от него и водата беше нестабилна (балони и т н). становището на майстора бе, ГАРНИТУРА НА ГЛАВАТА, но собственика ме увери че не е от това, а от изпарителя или от някъде другаде по ГИ, е след това смених мембраните на въпросния изпарител (наистина бяха за смяна) и ПАК си миришеше от разш съд на газ, даже и на бензин обърнах и пак имаше проблем, газаджията дори запали хартия над съда да го провери, но не се запали водата. И неговото крайно становище бе гарнитура на главата и да ида при няколко майстори преди да я оставя за смяна на гарнитура. Та, моля ви за съвет какво да правя, да я водя ли за смяна на гарнитура или да търся проблема някъде другаде. Благодаря.

Редактирано от vision88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз преди време се готвех да си сменям сам гарнитурата на капака на клапаните, защото ми течеше масло от там и трябваше постоянно да доливам. Гледах едно много добро клипче на YouTube как става. Когато пича на клипчето разправяше точно с колко нютон-метъра трябва да се натегнат болтовете ми направи впечатление че неговите изобщо не бяха стегнати когато ги развинтваше.

 

Слязох в гаража още тогава и опитах да ги развъртя моите една Торкс отвертка. Оказа се че половината изобщо не бяха стегнати и точно около тях имаше най-много масло. Стегнах ги на око защото нямам торк-метър, изчистих главата отвън с WD40 и от тогава капка масло не съм долял или видял да тече от гарнитурата.

 

Това е клипчето, но препоръчвам да се провери да не би да са се оттегнали болтовете преди да се сменя гарнитурата:

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега CVT явно не четеш внимателно. Колегите в горните постове говорят за смяна на гарнитура на главата . Правиш ли разлика ???

 

Едното е гарнитура на глава , другото е гарнитура на капака на клапаните.  Тоест двете нямат нищо общо.

Редактирано от thekiller
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...