Georgi A4 Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Момчета реших да пусна тази тема в форума защото мисля ,че ще е интересна за обсъждане. Давайте съвети за смяната на гарнитурата на главата и кога се разбира ,че е заминала. Лесно ли се сменя и като пари някой ако знае какво излиза ще е добре. Възможно ли е сам да сия сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Колега, скоро и аз съм решил да правя тая процедура, защото коша погорва доволно масло. Има доста изписано по форума и доколкото разбрах се връзва към 500-600лв. Това е с нови болтове, гарнитура, шлайфане , смяна гумички, напасване на клапани и т.н. В това е включено работата по-главата и свалянето и качването. Ако сам си я свалиш ще излезе по-евтино. Не ги разбирам много нещата, как точно се разбира дали е заминала, нека някой по-компетентен да каже. До колкото разбрах от другата ти тема колата ти пуши след монтаж на ГИ? Забелязал ли си какви градуси на водата ти държи след монтажа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi A4 Публикувано 23 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Колега, скоро и аз съм решил да правя тая процедура, защото коша погорва доволно масло. Има доста изписано по форума и доколкото разбрах се връзва към 500-600лв. Това е с нови болтове, гарнитура, шлайфане , смяна гумички, напасване на клапани и т.н. В това е включено работата по-главата и свалянето и качването. Ако сам си я свалиш ще излезе по-евтино. Не ги разбирам много нещата, как точно се разбира дали е заминала, нека някой по-компетентен да каже. До колкото разбрах от другата ти тема колата ти пуши след монтаж на ГИ? Забелязал ли си какви градуси на водата ти държи след монтажа?Да колата си работи напълно нормално държи си 90 градуса http://vbox7.com/play:0b1a87347c Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Питам за градусите, защото след монтажа при мене имаше драми, и колата прегряваше и почваше да пуши бяло отзад и да смърди на масло.. Но после я оправихме... По климатроник колко градуса ти държи? Тази течност на клипчето която се вижда от къде е?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi A4 Публикувано 23 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Питам за градусите, защото след монтажа при мене имаше драми, и колата прегряваше и почваше да пуши бяло отзад и да смърди на масло.. Но после я оправихме... По климатроник колко градуса ти държи? Тази течност на клипчето която се вижда от къде е??Вода самоА как оправи колата и каква газова и сложи и така като на клипа ли ти пушеше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Щом при теб не прегрява, значи не мисля че проблема ти е като моя. Все пак виж на климатроник или на ваг-ком колко градуса ти държи на антифриза. При мен прегряваше защото изпаритела беше вързан последователно през масления филтър. После го вързахме паралелно с два тройника и се оправи. Но тогава колата вдигаше много високи градуси и не можеше да се кара. При теб щом не дига не ми се вярва да е от това. Иначе съм с фобос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubo1918 Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Да колата си работи напълно нормално държи си 90 градуса http://vbox7.com/play:0b1a87347cколега това са водни пари по това което се вижда но все пак е хубаво да се направи настройка на газовата и при каква външна температура е снимано защото ако е било по студеничко е възможно да се появят такива водни пари Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi A4 Публикувано 23 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 колега това са водни пари по това което се вижда но все пак е хубаво да се направи настройка на газовата и при каква външна температура е снимано защото ако е било по студеничко е възможно да се появят такива водни париДнес към 3 часа беше топло времето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubo1918 Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 и все пак е добре преди да се отвори мотора да и се направи настройка на газовата имал съм случай на спукан изпарител но тогава маркучите стават доста твърди и охладителната течност мирише на газ когато отвориш капачката на казанчето на клиент му отвориха главата на колата заради такъв проблем в испарителя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Аз не се сещам за нещо специфично. Бих дал като съвет да не се сваля изпускателния колектор. Не е проблем главата да се обработва с него."Специалните" инструменти са динамометричен ключ и ВАГ инструмент за болтовете на главата (Форс имат за 7лв.). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Би ли обяснил по-подробно за несвалянето на изп. колектор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2012 Няма нужда да се сваля, а със свалянето се рискува късане на шпилките (поне).Не пречи на никоя машина за обработване на главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vision88 Публикувано 25 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2015 (Редактирано) Здравейте на всички, наскоро си закупих ауди а4 1.8т с ГИ (б5). Ще започна от самото начало, когато я проверявах за проблеми. 1-вото ми впечатление за охладителната система на колата бе добро, отворих капачката на разш. съд и нито излизаше вода (вода защото имаше проблем с един маркуч) нито нищо (не помирисах да мирише на газ защото не знаех за такъв вид проблеми), на следващия ден реших да я закарам на познат майстор и преди да ида при него застанах на един бордюр за да проверя съединителя (на 3-та и над 2.500 оборота и колата угасна), обаче мо поя грешка и несъобразителност след като тръгнах на задна свалих кората под бронята, закрепих я но видях да тече вода и отварям капака и гледам един маркуч не си е на мястото и се е извадил, бързо го закрепих колкото можах (разбир се след това смених маркуча за да знам, че повече няма да прави проблеми) и отидох при майстора за да го до-закрепи, след това той помириса разш съд и действително миришеше на газ от него и водата беше нестабилна (балони и т н). становището на майстора бе, ГАРНИТУРА НА ГЛАВАТА, но собственика ме увери че не е от това, а от изпарителя или от някъде другаде по ГИ, е след това смених мембраните на въпросния изпарител (наистина бяха за смяна) и ПАК си миришеше от разш съд на газ, даже и на бензин обърнах и пак имаше проблем, газаджията дори запали хартия над съда да го провери, но не се запали водата. И неговото крайно становище бе гарнитура на главата и да ида при няколко майстори преди да я оставя за смяна на гарнитура. Та, моля ви за съвет какво да правя, да я водя ли за смяна на гарнитура или да търся проблема някъде другаде. Благодаря. Редактирано 25 Юли 2015 от vision88 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 (Редактирано) И аз преди време се готвех да си сменям сам гарнитурата на капака на клапаните, защото ми течеше масло от там и трябваше постоянно да доливам. Гледах едно много добро клипче на YouTube как става. Когато пича на клипчето разправяше точно с колко нютон-метъра трябва да се натегнат болтовете ми направи впечатление че неговите изобщо не бяха стегнати когато ги развинтваше. Слязох в гаража още тогава и опитах да ги развъртя моите една Торкс отвертка. Оказа се че половината изобщо не бяха стегнати и точно около тях имаше най-много масло. Стегнах ги на око защото нямам торк-метър, изчистих главата отвън с WD40 и от тогава капка масло не съм долял или видял да тече от гарнитурата. Това е клипчето, но препоръчвам да се провери да не би да са се оттегнали болтовете преди да се сменя гарнитурата: Редактирано 26 Юли 2015 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 (Редактирано) Колега CVT явно не четеш внимателно. Колегите в горните постове говорят за смяна на гарнитура на главата . Правиш ли разлика ??? Едното е гарнитура на глава , другото е гарнитура на капака на клапаните. Тоест двете нямат нищо общо. Редактирано 28 Юли 2015 от thekiller Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване