Jump to content

A4 20V 96


Recommended Posts

колега или има запушване по помпата за газта или газов филтър задръстен, но няма как да се гадае - по-добре отиди на стенд да закачат инжекциона и трябва да си покаже

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А минава ли сама на бензин или просто не върви, при мен като настъпа рязко минава сама на безин без значение на кви обороти - оказа се че изпарителя не дава достатъчно газ смениха го с по голям и за сега няма проблеми...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кфа помпа в бутилката веее...там за кви затмосфери ста'а дума ..къде чу за помпа ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До преди една година за газов инжекцион ни пробутваха обикновени газови със стъпкови моторчета, които регулират дебита... А било инжекцион, щото отива маркуче до всеки цилиндър...

Това, което в момента се продава в БГ също е далече от инжекцион. За това съм почти убеден, че колегата няма помпа в бутилката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кфа помпа в бутилката веее...там за кви затмосфери ста'а дума ..къде чу за помпа ???

Не са чак такива атмосферите... на 8 зареждат.. бутилката държи до над 25. Инжекцион на бенз мисля че е поне 4 атмосфери.

Ако не съм прочел правилно става въпрос за метан.. е там вече атмосферите са много нагоре :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само холандската фирма Vialle прави "истински" газов инжекцион (LPi - Liquid Propane Injection), при който газта стига до газовите инжектори в течна фаза и тогава се впръсква, което е точно като при бензиновите инжекционни системи. Точно като тях и при LPi-то има помпа в самата газова бутилка, която подава течната газ с определено налягане до двигателния отсек. Там има една сравнително малка алуминива джаджа, от която тръгват маркучлета към газовите инжектори и едно се връща към бутилката, ако не ме лъже паметта. СЕГА! Тази система съвсем не е нова, а просто никой не я прави... Един познат караше с такава, зашото колата му дойде с такава още преди 4 години!!! Сега излезлите на мода газови инжекциони пак си имат изпарител, както при конвенционалните газови уредби, газта се изпарява и в газообразно състояние се подава на газовата рейка, след като мине през едно филтърче и от там на инжекторите за газ. :eusa_clap:

Та както казаха колегите пролемът е или в това, че изпарителят не може да захрани колата или в нещо по-дребно като да речем запушено филтърче.

Съвет: Отиди там, където са ти слагали уредбата и нека я погледнат, а ако колата е дошла така ще трябва да проучиш къде около теб има свестен сервиз, който се занимава с такива уредби да идеш там.

:eusa_clap:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...