Jump to content

Audi A6 2.5 180h.p.


motodan

Recommended Posts

Здражеите колеги аудито е комби 2002 4х4

та въпроса ми е има ли катализатор

един ли е два ли са

хубаво ли е да ги махам

има ли някакво особенности относно слагане на заместващо гърне лада сода и т.н

п.п

днес извадих маркуча на ЕГР а- добре ли е или не и ше има ли някакви проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има катализатор, даже има три броя катализатори. Не знам обаче защо искаш да ги махаш?, ако е за пари, това е друг въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако за запущени да ги изтърбуши но ако няма проблем защо да ги махаш ако ще слагаш резонаторно няма смисъл от това просто след няколко месеца ще видиш как са се разпаднали и нищо не са останали от тях.(Метали им не издържа на топло студено и като минеш през локва направо съсипва метала и се проявяват големи процепи лично видяно.)Най добре изкарай им благородния метал и си ги сложи .Ефект си има аз лично на бензинов и на дизел съм изпробвал няма проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ефект си има аз лично на бензинов и на дизел съм изпробвал няма проблеми.

А увеличава ли се пушенето ? (специално за 2.5)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами моята си я зех без катализатори и бих казал че пуши малко повече от нормалното. Но не знам как е било преди това :gruebel: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нашата е с катализатори(знам за 2, 3ти не знам да има както каза колегата горе) и изпушва леко като се запали, след това нищо! Ако работи повече от 15-20мин. на място след това като се изфорсира и излизат леки сажди! Иначе в движение при рязко подаване на газ и смъкване на 1-2 предавки, няма пушек, което ми е малко странно :unsure:

Има нещо гнило, иначе предполагам, ще върви повече ако ги няма, пък и някой лев може да изкара човек :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е 2,5 тди, махнал съм двата катализатора - има два само, единия е малко особен като форма.

Монтирал съм проходни гърнета - 240 лева в Крафт.Няма дразнещи шумове, задното (последното) гърне не се е развалило.

Разлика във вървенето не съм усетил никаква.

Разлика в пушенето също не виждам.

При подаване на повече газ, особено вечер на тъмно на светлината на фаровете на идващите коли отзад, в огледалото за задно виждане се вижда облак от дим, но това е при по-сериозно форсиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1000% са три катализаторите два триъгълни долу до скоростната кутия и един кръгал горе след турбото разлика във вървенето има и то осезаема а за пушенето е относително може да пуши може и да не пуши

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1000% са три катализаторите два триъгълни долу до скоростната кутия и един кръгал горе след турбото разлика във вървенето има и то осезаема а за пушенето е относително може да пуши може и да не пуши

за пушека и аз съм почти сигурен че ще остане същия като преди ама въпроса ми е за разхода и вървенето

и как точно се маха катализатора реже се гърнето и се вади там каквото има и после се заваря ТАКА ЛИ??

и колко пари вървят тези мизерии вътре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пушека повечето е от оригиналната нафта в БГ.така че ако няма проблеми колата от към вървеж и не харчи масло , повече нафта и нещо по екетрониката е дало фира няма от какво друго да е и освен от горивото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...