motodan Публикувано 11 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2012 Здражеите колеги аудито е комби 2002 4х4 та въпроса ми е има ли катализатор един ли е два ли са хубаво ли е да ги махам има ли някакво особенности относно слагане на заместващо гърне лада сода и т.нп.пднес извадих маркуча на ЕГР а- добре ли е или не и ше има ли някакви проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelsst Публикувано 11 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2012 Има катализатор, даже има три броя катализатори. Не знам обаче защо искаш да ги махаш?, ако е за пари, това е друг въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Achoo Публикувано 11 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2012 ако за запущени да ги изтърбуши но ако няма проблем защо да ги махаш ако ще слагаш резонаторно няма смисъл от това просто след няколко месеца ще видиш как са се разпаднали и нищо не са останали от тях.(Метали им не издържа на топло студено и като минеш през локва направо съсипва метала и се проявяват големи процепи лично видяно.)Най добре изкарай им благородния метал и си ги сложи .Ефект си има аз лично на бензинов и на дизел съм изпробвал няма проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 11 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2012 Ефект си има аз лично на бензинов и на дизел съм изпробвал няма проблеми.А увеличава ли се пушенето ? (специално за 2.5) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislavg Публикувано 11 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2012 Ами моята си я зех без катализатори и бих казал че пуши малко повече от нормалното. Но не знам как е било преди това . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 11 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2012 Нашата е с катализатори(знам за 2, 3ти не знам да има както каза колегата горе) и изпушва леко като се запали, след това нищо! Ако работи повече от 15-20мин. на място след това като се изфорсира и излизат леки сажди! Иначе в движение при рязко подаване на газ и смъкване на 1-2 предавки, няма пушек, което ми е малко странно Има нещо гнило, иначе предполагам, ще върви повече ако ги няма, пък и някой лев може да изкара човек Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sako8222 Публикувано 11 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2012 Моята е 2,5 тди, махнал съм двата катализатора - има два само, единия е малко особен като форма.Монтирал съм проходни гърнета - 240 лева в Крафт.Няма дразнещи шумове, задното (последното) гърне не се е развалило.Разлика във вървенето не съм усетил никаква.Разлика в пушенето също не виждам.При подаване на повече газ, особено вечер на тъмно на светлината на фаровете на идващите коли отзад, в огледалото за задно виждане се вижда облак от дим, но това е при по-сериозно форсиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rabotnika Публикувано 12 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2012 1000% са три катализаторите два триъгълни долу до скоростната кутия и един кръгал горе след турбото разлика във вървенето има и то осезаема а за пушенето е относително може да пуши може и да не пуши Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motodan Публикувано 12 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2012 1000% са три катализаторите два триъгълни долу до скоростната кутия и един кръгал горе след турбото разлика във вървенето има и то осезаема а за пушенето е относително може да пуши може и да не пушиза пушека и аз съм почти сигурен че ще остане същия като преди ама въпроса ми е за разхода и вървенето и как точно се маха катализатора реже се гърнето и се вади там каквото има и после се заваря ТАКА ЛИ??и колко пари вървят тези мизерии вътре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Achoo Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 пушека повечето е от оригиналната нафта в БГ.така че ако няма проблеми колата от към вървеж и не харчи масло , повече нафта и нещо по екетрониката е дало фира няма от какво друго да е и освен от горивото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване