Никитоо Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Значи колата е 1.9тди афн 110к.с март месец чистих турбината и преди 2-3 месеца пак почна да забива на баири на 3 и 4 ск.След като загася се оправя до следващо забивае.Маслото с което карам е Мобил 10-40 за турбо-дизелови двигатели,въздушният филтър е сменян преди 13000км. забелязах и леко омасляване на тръбите от кулера към турбината пробвах и лостчето но не мърада(всъщност не знам как точно трябва да се движи).Въпроса ми е следният да ли пак се е зацапала и дали въобще е почистена добре за толкова малко време да се зацапа пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freaky Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Ако си карал много градско е напълно възможно да се е зацапала, но щом актуатора не мърда значи е зацапана, отвори я и я изчисти преди да ти се налага да взимаш нова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen.b Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Маслото е добре(и аз ползвам 10W40,но на "Тотал").Въздушния филтър го изхвърляй(моя го сменям на всеки 10 000 заедно с маслото и масления).За лоста на акутатора-като го хванеш от горната страна(дефакто дланта ти ляга върху самия акутатор) трябва да го дърпаш нагоре с върховете на пръстите си(не за друго,ами защото нЕма място да го хванеш хубаво ).Другия вариант е някой да запали колата и да дава газ,а ти да гледаш дали лоста се движи.Третия вариант е с Ваг-Ком да пуснеш един "Output test"(мисля че така се казваше). А относно чистенето,не знам дали си чел темата във "Дизел-форум"-а.Много е важно да сложиш "пръстена" който движи лопатките на геометрията,за да няма "забиване".ето я и темата ТУК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Колега, наистина може да е от пръстена въртящ лопатките, но може и да се е развил някой от болтовете които държат геометрията вътре в турбината. При мен беше така. Сам си почиствах турбината и разглобих и сглобих всичко. Но след месец пак същият проблем. Отворих и видях, че едното болтче се е развило и законтрило диска. Турбината пренадува, а лоста акутатора не мърда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Никитоо Публикувано 26 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Турбината е чисти майстор.Ще проверя лостчето пак.Благодаря за съветите май следващият път сам ще се пробвам с чистенето много ми се вижда за 6мес. 150лв само за почистване.Относно карането съм минал 3500-4000км. градско но съм спазвал стриктно инструкцийте на майстора яко газ от време на време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Виж и маркучлетата, може да има скъсано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
idpapi Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Турбината е чисти майстор.Ще проверя лостчето пак.Благодаря за съветите май следващият път сам ще се пробвам с чистенето много ми се вижда за 6мес. 150лв само за почистване.Относно карането съм минал 3500-4000км. градско но съм спазвал стриктно инструкцийте на майстора яко газ от време на време Ха-ха,еми аман от майстори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts