Rage Публикувано 29 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2012 Здравейте Колеги,Мнения гледам различни, но как в действителност се разбира дали един съединител е заминал. Освен че отделя много високо други признаци?Трудно влизат предавките, или прекалено лесно? Други симптоми?Мерси.Весели празници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 29 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2012 Вкарваш 3-та, дърпаш ръчната и отпускаш съединителя. Ако угасне не си за смяна, ако не угасне обаче е за смяна. Не знам до колко е коректен този метод, това знам аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2012 Това е дали боксува.Може да не боксува, а да е за смяна, за да не се повреди друго.Примерно много твърд педал, което значи стар съединител може да поведи помпите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rage Публикувано 29 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2012 Да, затова и питам, защото много мнения, но кое реално показва дали е за смяна е въпроса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 29 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2012 При мен преди да го сменя, педала беше доста твърд. На 1-ва като давах яко газ и колата не въртеше гуми а само бучеше. Същото се получаваше и при връщане на 4-та от 5-та и яко газ, колата не поемаше въобще а само бучеше... Карах така доста време и го смених преди 1 месец. Майстора каза че е бил много зле. А това, че отделя високо горе не е критерй за тези коли, след смяната точно след 2 дни почна да си отделя пак високо.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 29 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2012 Ако не буксува (мотора не трябва да вдига обороти на скорост, все едно го форсираш на празен ход), ако няма вибрации при потегляне или полусъединител, ако не влизат трудно скорости.....значи си караш засега така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 29 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2012 (Редактирано) Понеже горе се написа, че твърд педал също е признак, а пък при мн ги няма тези неща дето изреди tanuco не боксува, не притриса, скоростите си влизат плавно. Педала е по-твърдичък обаче. А и друго, което съм забелязал е че като се движи много леко колата напред и се опитам да вкарам задна влиза по-трудно, иначе ако спра изцяло си влиза без проблеми задна.Sent from my Nexus S Редактирано 29 Декември 2012 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rage Публикувано 29 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2012 (Редактирано) При всички са различни симптомите :)/> предавки влизат трудно, при някой плавно...Но поне човек може да се ориентира какви симптоми да гледа Редактирано 29 Декември 2012 от Rage Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rage Публикувано 7 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2013 Така, защото ми стана интересно да продължа темата. Кавко друго научих.Ако е заминал съединителя трябвало да влизат предавките много лесно още преди да натиснете до долу целия педал. Съмптома че отделя много високо не важи при тези автомобили, защото бил с автоматичен съединител, тоест той сам си се регулира къде да отделя. С една дума като се смени пак ще отделя в най-горната си точка ако така е бил.Събирам още мнения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване