galko_13 Публикувано 4 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2013 На диагностиката не отчита грешка в температурния датчик провериха уредите на таблото с тест, работят,температурата на мотора е добре достига 90 градуса и я задържа,термостата е сменен сравнително скоро преди една зима,парното на колата е добре. Въпроса ми е дали е възможно проблема да е от датчика въпреки че не го отчита като грешка? напръсках буксата на датчика с контактен спрей уреда започна да отчита и малко преди да достигне показание от 90 градуса падна до нула след което се вдигна до около 60 градуса и не помръдна по нагоре,двигателя си беше на около 90гр по показатели на компа. датчика е четирипинов и си мисля че може да се е повредила едната половина която е към уреда на таблото но ми е чудно дали на някой му се е случвало да не го отчита като грешка и проблема да е все пак от него. Благодаря предварително на всеки с мнение по темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 4 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2013 при мен е абсолютно същото но съм с б4,и ми показва 50гр и след няколко минути пада до (нулата).на диагностика не го хваща,не съм го сменял защото съм в наведение като теб но утре ще го сменя и ще видя как е,преди ми показа 110гр.направо ме вкара в карлуково претесних се,тряя ги оправим защото не е добре така,ама гледам ми искат по 10,12лв.за датчик и се чудя тва къв боклук е и за тва не съм го барал още Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galko_13 Публикувано 4 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2013 При мен оригиналния датчик е по скъпичак и за това не бързам с проба грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даньо.Иван Публикувано 4 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2013 при мен е абсолютно същото но съм с б4,и ми показва 50гр и след няколко минути пада до (нулата).на диагностика не го хваща,не съм го сменял защото съм в наведение като теб но утре ще го сменя и ще видя как е,преди ми показа 110гр.направо ме вкара в карлуково претесних се,тряя ги оправим защото не е добре така,ама гледам ми искат по 10,12лв.за датчик и се чудя тва къв боклук е и за тва не съм го барал ощездравеи колега,извиняваи,че се намесвам,но и аз го имах същия проблем преди 5,6 години и си го оправих съвсем сам преди това бях ходил при какви ли не маистори и диагностики и ми казват смени тоя датчик смени оня датчик и фаида никаква,та за проблема,значи при мен беше,на платката на таблото има отвори дето през тях се стягат и контактуват часовниците на температурата и бензиномера,та на самите отвори има запресовани шаибички,тия шаибички просто ги запоих към платката и вече 5,6 години никакъв проблем.надявам се да съм ти бил полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 5 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2013 много верен отговор Даньо.Иван :zustimm:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даньо.Иван Публикувано 5 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2013 много верен отговор Даньо.Иван :zustimm:/>/> мерси buzzi,дано с описаното по горе съм бил полезен на някои колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
digunan Публикувано 5 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2013 @galko_13 - колата ми е като твоята, даже същия код на двигателя. И аз като теб скоро съм сменил термостат - колата загрява нормално. Въпреки това с ваг ком ми даваше понякога грешка на този датчик - дава го като G62 във ваг-ком. Отделно на двигател във ваг-ком на температурата ми даваше много странни показания - да кажем при загряла кола максимум 70-80 а при студен двигател - примерно минус 10-15 докато вън е около 0 градуса. На канал 17 мисля си даваше нормални показания. Отделно,когато палех колата студена твърде много задържаше знака за подгрев - около 10 на секунди и оборотите при студен старт винаги започваха от около 1100 - 1200, като постепенно със загряването се нормализираха - някъде за около 5 мин. Колега от форума ми обясни, че е точно от този датчик. Смених го с оригинален - сега още с първото палене оборотите забиват на колкото трябва, подгрева е макс за 2-3 секунди, на канала на двигателя показва температура толкова колкото си е. Сменяй го смело - доколкото знам си е болка на нашите автомобили. Оригиналния му заместител в момента е зелен. Иначе вложеният е черен. Моя го взех от Ауди. В други фирми го предлагат на цена от около 50 лева, в Ауди е около 70, като + смяната ми взеха общо 92 лева. Имай предвид, че ако го сменяш там ще те таксуват и за антифриз, тъй като изтича около литър и половина. Ако искаш можеш и сам да си го смениш - не е сложно. Аз предпочетох при тях.Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galko_13 Публикувано 6 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2013 Странното при мен е че не го дава като грешка а по-странното е че вчера всичко си беше наред загря до 90 градуса стрелката стабилно си стои и не мърда.Може би не е дал напълно фира но тия дни ще го сменя че някой ден пак ще откаже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
digunan Публикувано 6 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2013 (Редактирано) Изобщо не е странно - на мен по табло също ми даваше 90 градуса, след като смених термостата. Смених го основно заради другите симптоми, които съм описал и които се решиха със смяната му. Виж какво пише тук и дали имаш подобни симптоми:http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17664/P1256Иначе грешката при мен във ваг-а ( не се и появяваше винаги ) беше следната:17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent Редактирано 6 Януари 2013 от digunan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване