Jump to content

неверни показатели на температура


galko_13

Recommended Posts

На диагностиката не отчита грешка в температурния датчик провериха уредите на таблото с тест, работят,температурата на мотора е добре достига 90 градуса и я задържа,термостата е сменен сравнително скоро преди една зима,парното на колата е добре. Въпроса ми е дали е възможно проблема да е от датчика въпреки че не го отчита като грешка? напръсках буксата на датчика с контактен спрей уреда започна да отчита и малко преди да достигне показание от 90 градуса падна до нула след което се вдигна до около 60 градуса и не помръдна по нагоре,двигателя си беше на около 90гр по показатели на компа. датчика е четирипинов и си мисля че може да се е повредила едната половина която е към уреда на таблото но ми е чудно дали на някой му се е случвало да не го отчита като грешка и проблема да е все пак от него. Благодаря предварително на всеки с мнение по темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен е абсолютно същото но съм с б4,и ми показва 50гр и след няколко минути пада до (нулата).на диагностика не го хваща,не съм го сменял защото съм в наведение като теб но утре ще го сменя и ще видя как е,преди ми показа 110гр.направо ме вкара в карлуково претесних се,тряя ги оправим защото не е добре така,ама гледам ми искат по 10,12лв.за датчик и се чудя тва къв боклук е и за тва не съм го барал още

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен е абсолютно същото но съм с б4,и ми показва 50гр и след няколко минути пада до (нулата).на диагностика не го хваща,не съм го сменял защото съм в наведение като теб но утре ще го сменя и ще видя как е,преди ми показа 110гр.направо ме вкара в карлуково претесних се,тряя ги оправим защото не е добре така,ама гледам ми искат по 10,12лв.за датчик и се чудя тва къв боклук е и за тва не съм го барал още

здравеи колега,извиняваи,че се намесвам,но и аз го имах същия проблем преди 5,6 години и си го оправих съвсем сам преди това бях ходил при какви ли не маистори и диагностики и ми казват смени тоя датчик смени оня датчик и фаида никаква,та за проблема,значи при мен беше,на платката на таблото има отвори дето през тях се стягат и контактуват часовниците на температурата и бензиномера,та на самите отвори има запресовани шаибички,тия шаибички просто ги запоих към платката и вече 5,6 години никакъв проблем.надявам се да съм ти бил полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много верен отговор Даньо.Иван :zustimm:/>/>

мерси buzzi,дано с описаното по горе съм бил полезен на някои колега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@galko_13 - колата ми е като твоята, даже същия код на двигателя. И аз като теб скоро съм сменил термостат - колата загрява нормално. Въпреки това с ваг ком ми даваше понякога грешка на този датчик - дава го като G62 във ваг-ком. Отделно на двигател във ваг-ком на температурата ми даваше много странни показания - да кажем при загряла кола максимум 70-80 а при студен двигател - примерно минус 10-15 докато вън е около 0 градуса. На канал 17 мисля си даваше нормални показания. Отделно,когато палех колата студена твърде много задържаше знака за подгрев - около 10 на секунди и оборотите при студен старт винаги започваха от около 1100 - 1200, като постепенно със загряването се нормализираха - някъде за около 5 мин. Колега от форума ми обясни, че е точно от този датчик. Смених го с оригинален - сега още с първото палене оборотите забиват на колкото трябва, подгрева е макс за 2-3 секунди, на канала на двигателя показва температура толкова колкото си е. Сменяй го смело - доколкото знам си е болка на нашите автомобили. Оригиналния му заместител в момента е зелен. Иначе вложеният е черен. Моя го взех от Ауди. В други фирми го предлагат на цена от около 50 лева, в Ауди е около 70, като + смяната ми взеха общо 92 лева. Имай предвид, че ако го сменяш там ще те таксуват и за антифриз, тъй като изтича около литър и половина. Ако искаш можеш и сам да си го смениш - не е сложно. Аз предпочетох при тях.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странното при мен е че не го дава като грешка а по-странното е че вчера всичко си беше наред загря до 90 градуса стрелката стабилно си стои и не мърда.Може би не е дал напълно фира но тия дни ще го сменя че някой ден пак ще откаже

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не е странно - на мен по табло също ми даваше 90 градуса, след като смених термостата. Смених го основно заради другите симптоми, които съм описал и които се решиха със смяната му.

Виж какво пише тук и дали имаш подобни симптоми:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17664/P1256

Иначе грешката при мен във ваг-а ( не се и появяваше винаги ) беше следната:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

Редактирано от digunan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...