Ivan Borisov Публикувано 26 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2013 (Редактирано) Здравейте колеги от няколко дни има следния проблем, колата прекъсва след 3000 оборота на първа и втора предавка не се осеща много но на по голяма предавка се осеща прекъсването, и е на равни интервали може би за една секунда 3,4 пъти. Много е мудна, за секунда и стане нещо и се изтрелва и после пак, ако се опитам да ускоря плавно прекъсването не се усеща но ако я нагазя прекъсва. Закачихме я на ВАГКОМ но нищо не излезе. Ако я изфорсирам на място не прекъсва, а само когато двигателя е под товар. казаха ми че може да са щекерите (лулите) от запалителната бобина до свещите или някоя от бобините си е заминала. Въпроса ми е как да разбера коя от бобините не работи както трябва или евентуално как да разбера кои от щекерите е пробил. Свалял съм ги няколко пъти чистил съм свещите но не съм видял побеляло място някъде по лулите или разкъсано където евентуално може да е прехвърляла искра. На 3 от щекерите са скъсани следните гумички като от снимка 1 на които сложих едни гумени шайби за проба да виря дали ще се подобрят неща малко, но няма никаква разлика което ме навежда на мисълта за 2 от бобините който също са спукани на мястото където се затягат с болчетата. Колата е Ауди А4 Б5 1.8Т 98г. куатро Редактирано 27 Януари 2013 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samuil_a4 Публикувано 26 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2013 колега може и да е от подкачващата помпа..извади кошницата от резервоара и виж дали е мръсна цедката на помпата..има го като вариант да не прави налягане на горивото...поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Borisov Публикувано 27 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 колега може и да е от подкачващата помпа..извади кошницата от резервоара и виж дали е мръсна цедката на помпата..има го като вариант да не прави налягане на горивото...поздравиС газов инжекцион съм, няма разлика и на газ и на бензин прекъсва по един и същ начин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 27 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 Смени си дросела с някой от добре работеща кола, ако може сложи и ламбдата от същата и пак опитай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 27 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 колега, имам 1 към 1 с твоя проблем, се едно за мойта кола говориш Не съм се борил с тая история, че имам още 100 неща на главата... Ще следя темата с интерес, дано успеем да разрешим проблема! Бтв с какви свещи си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Borisov Публикувано 27 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 (Редактирано) Модел не знам, знам само че са три полюсни. Вероятно са още оригиналните. Аз не съм ги сменял от както съм купил 60хил.км. Но, като ги свалих и 4-те са кафяви и искрят добре. Редактирано 24 Февруари 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 28 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 Аз имах същия проблем когато колата е на бензин и я смачкам за секунда време прекъсва някаде около 2500 оборота и се оправя, Когато реших да видя от къде може да е и махнах тръбата която отвежда въздуха до дросела се оказа, че има дупка и взема явно повече въздух, също и има едни гумени пръстени вътре единия беше премазан ( от мн добър маистор,който е сменял въздушния филтър) и когато оправих тези нередности се пооправи значително и почтри не се усещаше, после поставих ГИ и това прекъсване се загуби изцяло,което ме навежда на мисълта, че не е от свещите при теб, а явно от дебитомера или ламбсондата. Четох някъде из форума на един колега при прецакана ламбсонда бая проблеми му създавала колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 28 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 (Редактирано) Редактирано 28 Януари 2013 от alter_breed Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 28 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 (Редактирано) Вземи ги смени тия свещи задължително.Оргиналните не са "три полюсни", мисля, че са NGK.Иначе и аз имам такъв проблем, но при мен е доста по-леко.Когато настъпя да ускорявам се усеща едно пресецване,слабо прекъсване около 2500 -3000об.Каточе ли когато е студена се усеща повече.Има го и на газ и на бензин.И аз съм набедил бобините.Попаднаха ми 2 бубини (употребявани) и мисля да си поиграя на проба - грешка за да видя дали ще има някакъв ефект.Нямам идея как да разбера коя(кои) бобина(и) точно е.Другите заподозрени са дросел клапа и ламбда сонда. Редактирано 24 Февруари 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Borisov Публикувано 23 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2013 Здравейте колеги.След толкова лутане, предположения от всякакви "майстори" пари за диагностики и високия разход с който бях принуден да се примиря докато не установя точния проблем. Най-накрая реших и отидох да търся комутатор след като обиколих навсякъде да търся не намерих и реших да пробвам с евентулно другия възможен проблем, вероятността да е бубина но и така да беше не знаех коя точно може да е ако вероятно е тя за това се разбрах с момчето от моргата да ми даде една да пробвам и да сменя всяка една по отделно за да установя със сигурност дали е от тях. Ако ли не да му я върна. Взех бубината 50лв. и със слагането на първия цилиндър проблема решен. Така, че ако симптомите на някого са същите като на моята количка Бубината се оказа проблема и след като свалих дефектиралата бубина видях че от долната страна на бубината там където се захваща лулата бръкнах с пръст вътре и като натисна по силничко се вижда една дълга цепнатина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 23 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2013 (Редактирано) И при мен се оказа бубина.Сложих двете бубини които имах на 1 и 4 цилиндър(произволно) и о чудо,колата започна да ускорява гладко,като никога до сега. Редактирано 24 Февруари 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts