Jump to content

Прекъсване и недостиг на мощност


Recommended Posts

Здравейте колеги от няколко дни има следния проблем, колата прекъсва след 3000 оборота на първа и втора предавка не се осеща много но на по голяма предавка се осеща прекъсването, и е на равни интервали може би за една секунда 3,4 пъти. Много е мудна, за секунда и стане нещо и се изтрелва и после пак, ако се опитам да ускоря плавно прекъсването не се усеща но ако я нагазя прекъсва. Закачихме я на ВАГКОМ но нищо не излезе. Ако я изфорсирам на място не прекъсва, а само когато двигателя е под товар. казаха ми че може да са щекерите (лулите) от запалителната бобина до свещите или някоя от бобините си е заминала.

Въпроса ми е как да разбера коя от бобините не работи както трябва или евентуално как да разбера кои от щекерите е пробил. Свалял съм ги няколко пъти чистил съм свещите но не съм видял побеляло място някъде по лулите или разкъсано където евентуално може да е прехвърляла искра. На 3 от щекерите са скъсани следните гумички като от снимка 1 на които сложих едни гумени шайби за проба да виря дали ще се подобрят неща малко, но няма никаква разлика което ме навежда на мисълта за 2 от бобините който също са спукани на мястото където се затягат с болчетата. Колата е Ауди А4 Б5 1.8Т 98г. куатро

post-46136-0-73790800-1359212479_thumb.j

post-46136-0-54925900-1359212506_thumb.j

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега може и да е от подкачващата помпа..извади кошницата от резервоара и виж дали е мръсна цедката на помпата..има го като вариант да не прави налягане на горивото...поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега може и да е от подкачващата помпа..извади кошницата от резервоара и виж дали е мръсна цедката на помпата..има го като вариант да не прави налягане на горивото...поздрави

С газов инжекцион съм, няма разлика и на газ и на бензин прекъсва по един и същ начин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, имам 1 към 1 с твоя проблем, се едно за мойта кола говориш :) Не съм се борил с тая история, че имам още 100 неща на главата... Ще следя темата с интерес, дано успеем да разрешим проблема! Бтв с какви свещи си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модел не знам, знам само че са три полюсни. Вероятно са още оригиналните. Аз не съм ги сменял от както съм купил 60хил.км. Но, като ги свалих и 4-те са кафяви и искрят добре.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем когато колата е на бензин и я смачкам за секунда време прекъсва някаде около 2500 оборота и се оправя, Когато реших да видя от къде може да е и махнах тръбата която отвежда въздуха до дросела се оказа, че има дупка и взема явно повече въздух, също и има едни гумени пръстени вътре единия беше премазан ( от мн добър маистор,който е сменял въздушния филтър) и когато оправих тези нередности се пооправи значително и почтри не се усещаше, после поставих ГИ и това прекъсване се загуби изцяло,което ме навежда на мисълта, че не е от свещите при теб, а явно от дебитомера или ламбсондата. Четох някъде из форума на един колега при прецакана ламбсонда бая проблеми му създавала колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи ги смени тия свещи задължително.Оргиналните не са "три полюсни", мисля, че са NGK.

Иначе и аз имам такъв проблем, но при мен е доста по-леко.Когато настъпя да ускорявам се усеща едно пресецване,слабо прекъсване около 2500 -3000об.

Каточе ли когато е студена се усеща повече.Има го и на газ и на бензин.

И аз съм набедил бобините.Попаднаха ми 2 бубини (употребявани) и мисля да си поиграя на проба - грешка за да видя дали ще има някакъв ефект.

Нямам идея как да разбера коя(кои) бобина(и) точно е.

Другите заподозрени са дросел клапа и ламбда сонда.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте колеги.

След толкова лутане, предположения от всякакви "майстори" пари за диагностики и високия разход с който бях принуден да се примиря докато не установя точния проблем. Най-накрая реших и отидох да търся комутатор след като обиколих навсякъде да търся не намерих и реших да пробвам с евентулно другия възможен проблем, вероятността да е бубина но и така да беше не знаех коя точно може да е ако вероятно е тя за това се разбрах с момчето от моргата да ми даде една да пробвам и да сменя всяка една по отделно за да установя със сигурност дали е от тях. Ако ли не да му я върна. Взех бубината 50лв. и със слагането на първия цилиндър проблема решен. Така, че ако симптомите на някого са същите като на моята количка Бубината се оказа проблема и след като свалих дефектиралата бубина видях че от долната страна на бубината там където се захваща лулата бръкнах с пръст вътре и като натисна по силничко се вижда една дълга цепнатина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се оказа бубина.Сложих двете бубини които имах на 1 и 4 цилиндър(произволно) и о чудо,колата започна да ускорява гладко,като никога до сега.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...