sex_niki Публикувано 27 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 Здравейте колеги някой може ли да каже за какво е тази букса? Предишния собсвеник е направил мост и беше увита в тиксо! Кабела с буксата излзиа от левия калник.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 27 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 Най малкото върху буксата ( ако е оригинална фабрична ) има номер, отделно какви са цветовете на кабелите до буксата, колко са?Като подадеш тая несъществена информация, може и някой да ти отговори доста бързо, вместо други няколко да гадаят дълго време.:zustimm:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 27 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 Може би ниво на течност за чистачки.Не виждам какво друго да има датчик там наоколо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 27 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 ....или някоя стара аларма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yanmar Публикувано 27 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 или за термодатчика на радиатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 27 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 Кабелите са 2бр кафяв и кафяв с червена няма номера на буксата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 27 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 или за термодатчика на радиатораСега като се загледах по-добре, точно това трябва да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 27 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 Сега като се загледах по-добре, точно това трябва да е.Е така замостен немали да вее вентилатора постоянно. Що не махнеш моста и да видиш какво се случва тогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 27 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 (Редактирано) Добре де то перката несе върти като не е загряла колата! Ще проверя утре като го махна да видя кво се случва.....Добре къде трябва да бъде включена буксата зада видя дали е от въпросния термодатчик? Редактирано 27 Януари 2013 от sex_niki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
donkov Публикувано 28 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 Перката е "виско" - започва да се върти с паленето на двигателя и е синхронизира с оборотите му Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 28 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 Аз говоря за електрическата перка която несе върти като не е загряла! Махнах моста,но несе занеляза никва разлика! Някоъ знае ли какви са буксите които са под кутийката до хидравличната течност? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване