pavel05 Публикувано 2 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2013 Ауди А4 В5, 1.9 TDI, AFN.При запалване колата си пали нормално, форсира се нормално, но след малко педала на газта изчезва, вдига оборотите до 1100 и мига лампата за подгряване. Някой има ли идея какъв може да е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 2 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2013 Проблема ще се открие много по-бързо с диагностика - намери колега или сервиз с Ваг-ком (VCDS).Мигащата лампа за подгряването е сигнал за проблем, еквивалент на Чек-лампата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 2 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2013 потенциометъра на педала на газта,обикновено куплунга е проблема,рядко е самия потенциометър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavel05 Публикувано 2 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2013 Да..accelerator position sensor (G79) impausible signal- intermittentЩе пробвам да го пръсна, ако не става, ще сменям, благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlaviBluTeam Публикувано 3 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2013 Иде реч за проблеми с педала на газта. При мен лично на моя Пасат Б5 - 1997г. 1.9ТДИ 110к.с. Когато шофирам и вали дъжд автомобила влиза в сервизен режим. Лампата на таблото светва, подържа до 1100об./мин. и нямам подаване на газ. Качен за диагностика с VAG-COM изписва следната грешка:18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible SignalP1639 - 35-10 - - - IntermittentМайстори всякакви всеки със своите идеи и съвети. Един иска да сменя педала друг ECU-то, трети друго и тн. А проблема е никакъв а решението му просто. Във мн. чуждестранни сайтове е описано точно това решение което подейства и при мен. А именно:С годинките и явно податливо на влага при дъжд проникваща в кутията на ECU-то която се намира под предния капак и овлажнява конектора от педала до ECU-то. Самата букса е в ъгъла до едниния винт на капака и от там се овлажнява. При мен лично беше клеясала и това създава проблема и не прави добър контакт особено при влажно време. Просто се почиства с контактен Спрей и всично е вече наред. Показвам каде точно се намира на снимката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 А виновниците за влагата са само двама! Единия виновник са гумените тапи под серво-апарата на спирачките и под акумулатора, другия виновник е дунапренената гарнитура между ламарината и пластмасовата кутия. Първия виновник прецаква втория -> Като се запушат с листа и кал тесните отвори на тапите приу акумулатора става аквариум, и после от където първо успее да прелее и да се промъкне водата...Понякога се появява и трети - прекарващия кабели за аларми, ГИ, музика и какво ли още не - в 50% от случаите в купето влиза вода заради намесата на такива хора. После почват проблемите с тоците като този... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 много правилно откакто почна влажното време и започнаха да идват аудита стози проблем.при всичките е тази букса яко клеясала. На едното явно някой е свалял цялата кутия на Екуто и затиснал кабели с дунапрена и . нали се сещате какво става. Друто пък му слагали аларма и вместо да прекарат кабелите през кутията те повдигнали маншона на жилото за капака и пъхнали кабела оттам. отварям и виждам Зееща дупка колкото палеца ми. а човека вика " ми то има Попови лъжички при педалите" и после сигурно и централното ще почне да здава багажа , защото модула е под педалите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts