Jump to content

А4 б6 проблем парно


stanislav87

Recommended Posts

Изчетох доста теми за този проблем , но не открих отговора на моя, който е . Парно в купето има само когато съм подал гас и като спра да подавам спира след известно време. Също ми прави впечетление че от едната страна е по силно, а е на еднакви градуси настроено, а на прозореца само от края шофьорската страна си има топло през цялото време.

Също когато спра на място светофар примерно мирише в купето доста силно на газове, ако може да помогните ще съм ви благодарен.

Доста ми е убъркващо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно ти е радиаторчето за парното запушено - с намален дебит. Когато дадеш повече гас, минава повечко антифриз кроз него. На празен ход минава малко. За обдухването - да не е проблема до клапите и моторчетата дето ги задвижват? Когато си на светофар затвори клапата за рециркулация. Не е лошо да погледнеш сьстоянието на филтера за купето и да го смениш, ако не си скоро.

Вероятно ще се изкажат и по-опитните колеги от мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това си помислих за радиаторчето да е запушено, но на духал ката на предни прозорец от дясно духа топло постоянно , това ме убърква. А за клапоте не знам нека някой с повече опит да се изкаже. А дори и да сменя филтъра на купето не вярвам да спре тази миризма понеже идва от моята кола. Като е затворена вс е ОК

Мерси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СМени ли ангренажа? А водната помпа?

Турбинката на помпата обикновенно е пластмасожа, понякога развива малка пукнатина в пластмасата и от там по4ва да превърта в оста.

АКо не е сменяна водната помпа, най-вероятно е там проблема.

ВИдях в друга тема 4е пишеш за светеща червена лампа за маслото - задължително проверете налягането с хидравличен манометър.. По принцип този мотор се случва да прецака маслена помпа, а след това всичко останало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених водната помпа това беше първото нещо което направих, но разлика никаква. Някой може ли да ми даде схема на клапите и клапаните за парното. Или да ми обясни по подробно. Понеже си мисля че не е в радятора, понеже на предния прозорец си има топло винаги, ако е от него няма да има никъде.

За лампата на смърта както е изписал друг колега :). Ще те послъшам и при първа възможност ще е закарам да проверят налягането на маслото.

Мерси много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демонтираш голямата кора под волана и жабката от другата страна, после оглеждаш черната пластмасова кутия на парното за моторчетата на клапите. От към жабката има едно моторче за топло/студено на пътника, от към волана има три моторчета. Едното е на същото ниво като това на пътника -> за шофьорското топло/студено.

Най-горното е за размразяването на стъклото, другото е за положение да духа в краката или в централните духалки.

Гледаш дали се движат моторчетата, като натискаш съответните бутони, включително като променяш температурата от двете страни. Също така като пипнеш самите тръби към радиаторчето (лесно се стига до тях, но внимавай за температурата им!), ще разбереш дали е радиаторчето.

Опита ли хубаво да обезвъздушиш от дупката на маркуча за парното, който е при акумулатора?

На запалена кола махаш скобата и издърпваш маркуча докато тръбата отпуши дупката.

Затваряш едва когато текне течност без балончета!

При мен се наложи да го правя 3-4 пъти, докато се оправи проблема с топло само при по-високи обороти. Уж нямаше вече въздух, после обаче пак издърпвам маркуча - пак има въздух, на другия ден пак - и пак има...

На старата ми кола тоя номер го правеше като падне нивото на антифриза, щото от един от фланците на газовото капеше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега наистина много ти благодаря тази информация ще ми е много полезна. Може ли малко повече инфо за този маркуч, как да го позная и каде точно се намира?

Пак ти благодаря.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двата маркуча отстрани точно до акумулатора, са за парното. На единия има дупчица, оградена е с бяло. На маркучите има отбелязано с бяло къде трябва да стоят скобите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти. Днеска направих упражнението с маркучите на парното. Изкарах ги и двата и промих радиаторчето в двете посоки нямаше грам мръсотия . После сложих долния и горния го оставих докато се убезвъздоши. Парното доиде докато колата си работеше на място. След 10 мин пак го дръпнах да видя има ли въздух и пак имаше. Като подам газ прави стълб без въздух. Като е пусна намаля и после почва съвсем леко да си тече. Сега ще изляза да се разходя и да видя дали всичко е ОК. Имам съмнение че не ми е убезвъздушена добре системата. От къде другаде се убезвъздушава ?

Мерси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Pompata koiato sloji kakva marka e?

Помпата която сложи каква марка е?

Редактирано от VBI
Писането на кирилица е задължително!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата не знам каква марка е , но е хубава на 100% . Вчера пак си играх. Пипам горния маркуч на радиатора на парното и беше леко топъл, а долния почти горещ, издърпъх горния веднага текна вода след малко стана гореща, нямаше въздух, след малко пак истина тръбата, вече много се изнервих. Радиаторчето го игнорирам като вариант вече, предположих че прави някъде въздушна възглавница. След малко отвих капачката на разшеритрлния съд , оставих да работи на място и е фурсирах няколко пъти и накрая изкипя доста сериозно, загасих изчаках долях малко вода запалих и парното доиде и вече 2ри ден си работи без проблем . Незнам на какво се дължи , но най накрая се стоплих . Мерси на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...