Wizi Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 Прилагам направо снимките, ще ме извинявате за големия размер, но са в оригинал свалени от iPad дигиталната версия на списанието.Ако някой се вълнува екстра ще сваля копие на страниците от статията, където снимката с обяснението на разположението и вида диференциали не закрива текста.Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 На въпроса защо няма Ауди, сигурно отговорът е, защото е трябвало Голф да спечели... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 Мдам, четох го този тест - по-нагласена история отдавна не бях виждал Халдексa рулира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Батстанчо Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 Тъкмо вчера почнах да го чета, стои от не знам колко време в шкафа.Интересното е, че са странни методите за сравнение.Особенно тези с ускорението.Все пак няма нищо общо между повечето мотори като мощност.90% пък са с халдекс.А защо няма Ауди ..............всички знаем!Особенно, ако беше и с Торсен, резултата щеше да е предварително ясен.Субито са го осрали доста.Обичайно, тук не се тачат особенно Японските коли.Иначе и аз мисля, че самата статия е леко глуповата.В последно време и това списание го окепазиха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 (Редактирано) В подобни тестове Ауди с Торсен няма как вече да видиш... всичко е с новия Crown централен диф- C7, B8 фейслифт Редактирано 7 Февруари 2013 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Батстанчо Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 Вдъщност си прав, явно са били притеснени от разочароващо поведение?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 Без да гледам тестовете , Range Rover ще ги изкърти по всички пътища , особено offroad. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 8 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2013 Колко хора познаваш, които ще дадат 100к Евро мега луксозен луноход, който да трошат off-road? Защо не мога да разбера сте толкова предубедени точно към AMS, които за мен заедно с ADAC са единствената медия, която си позволява да плюе без да се интересува особено от това срещу кого го прави.Субауто как да е добро като е с Виско? Плюс това го плюят главно за прекалено чувствителното ESP, което го "кове" без нужда.Защо няма Audi остава загадка и за мен, но.... така са решили. Едно "посредствено" quattro само със Sport differential би избил ако не първо, то вероятно второто място. Предполагам и по-скоро се надявам, въпреки че както се вижда конкуренцията не само не спи, а е ужасно будна! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Батстанчо Публикувано 8 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2013 И аз само това списание си купувам.Просто ми се видя странен начина на сравнение.Прав си много за лукс. сув, който никой няма да повлече в гората.За там си има Паджеро къса база с голям бензинов мотор и Супер селект.Наистина Субито е с виско, това го бях чел още преди доста време, както и се различават системите при ръчка и автомат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 8 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2013 Истината е, че поне на А3 новото поколение халдекс се държи много добре и силно наподобява куатро . От там насетне, само нинджа може да убие друга нинджа и за това няма Ауди... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 8 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2013 Хах! Сега се заглеждам по графиките им където забелязах обозначение KD, което е съкращението им за Crown diff. и което предразполага за Ауди... явно са планували да има такова, нагласили са си нещата, нооо явно нещо ги е отказало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 8 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2013 По АМС ченъл гледах миналогодишния тест. В него S4 изкърти всички с голяма преднина, имаше Х5М, GLK, ево 10, порше, субару, Ц320 и още няколко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 23 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2013 Колко хора познаваш, които ще дадат 100к Евро мега луксозен луноход, който да трошат off-road? :huh:/> Въпроса е принципен и хората които си купуват и карат лунохода не се притесняват от различната пътна настилка.Първите три паркетника първи ще издъхнат с малкия си клиренс. Лесно се правят тестове по утъпкан върху асфалт сняг. Да ги тестват на писта тези 4х4 автомобили как се държат. И защо няма ауди е много ясно, как ще си продават паркетниците иначе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване