Jump to content

Recommended Posts

НА КОЙ немски тунинг майстор са чиповете

и чипа ше е мапнат специално за мойта кола ли

само горивната карта ли пипате

мерси за отговорите in advance

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Софта му е предимно австрийски не немски (не че има значение) май беше на Inmotion Tuning (Graz или Wien)Тия имат представителста по целия свет и са с доста известни. Софта е читав и до колкото съм чувал по форумите човека е доста стабилен. на останалите въпроси сам ще отговори мисля.

Редактирано от Wizi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НА КОЙ немски тунинг майстор са чиповете

и чипа ше е мапнат специално за мойта кола ли

само горивната карта ли пипате

мерси за отговорите in advance

ако знаеше какво е EDC16 (Electronic Diesel Control) щеше и да знаеш отговорите :)

При дизелите след 2004та няма шанс да сложиш готов файл -> всичко се прави по оригналния файл.

Пипат се горивна + картата на турбото . Така АФРа остава близко до доригиналния и няма пушене като след монтаж на "кутийка" .Отделно се настройват и показанията на дебитомера (поне това виждам , че се пипа) , както и 3 Торк лимитера . Всички файлове , който използвам се правят в Австрия или Германия (според вида на мотора, няма универсални мапери да знаете).

Редактирано от Vi-MAX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

говорех за 1.8Т бензин

Колега,

бих преторъчал За твоя мотор или SKN или MTM tuning, другите според това което съм пробвал,чел и видял не са добри! Даже най добре е да си поставиш леката версия от 180к.с., върви точно колкото 193 ,че даже и повече, а темрературата на гаЗовете е по ниска

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колега,

бих преторъчал За твоя мотор или SKN или MTM tuning, другите според това което съм пробвал,чел и видял не са добри! Даже най добре е да си поставиш леката версия от 180к.с., върви точно колкото 193 ,че даже и повече, а темрературата на гаЗовете е по ниска

искаш да кажеш да се копира оригиналния софтуеър от 180 коньовата версия ли

и кой е представител на МТМ ИЛИ SKN

аз даже за GIAC си мисля...

дай идей

зел съм и нова турбина от 180 конси сили дето помпа

само чакам предложения за downpipe и нов divert valve /forge/

нещо такова ми се мота

Редактирано от SLAF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стига ОФФтопик момци, има достатъчно теми за чип тунинг , а това е само една обява ...

за 1,8Т и въобще за всички коли след 2001ва важи правилото да се чете оригинала и да се прави тунинга по него . Предлагам всякакъв вид преработки - даже за моделите с 2 ламбда сонди и махнат катализатор оправяме проблема с чек лампата.

едно допълнение за GIAC - за А6цата с компресора поръчахме всичко от тях , но после се усетих , че в Щатите бензина е доста по-друг и реално не ни свършиха работа ...

Редактирано от Vi-MAX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искаш да кажеш да се копира оригиналния софтуеър от 180 коньовата версия ли

и кой е представител на МТМ ИЛИ SKN

аз даже за GIAC си мисля...

дай идей

зел съм и нова турбина от 180 конси сили дето помпа

само чакам предложения за downpipe и нов divert valve /forge/

нещо такова ми се мота

Ти с каква кола си ?

Ако си с А3 нова турбина не ти трябва,Защото е идентична с тая на 150к.с., но ако си с А4, да , там ти трябва

Не, не се копира оргиналния софтуер, Защото от Завода 180коньовите мощността им е иЗвадена не само от по голям надув 0.6 За 150к.с. срещу 0.8 За 180к.с., ами и с промяна на пътищата, че дори и главата е друга.

ДокаЗано е, че 150к.с. мотора беЗ проблем иЗдържа 180к.с. , а с 193 вече ти трябва Задължително минимум 100 октана. С 95 има шанс при по продължително натоварване да си Замине това онова

Сега , от своя страна, раЗличните тунинг фирми по раЗличен начин ги вадят тея 193к.с., как става точно трябва да иЗпиша роман тука, но както по горе писах, АЗ смятам, че МТМ и СКН са най добрите, това го докаЗват и много тестове. Е, сега те са и най скъпите, ама аЗ лично не бих си рискувал мотора, като спеста 500 еуро от чипа

Това е За А3, За А4 важи почти същото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти с каква кола си ?

Ако си с А3 нова турбина не ти трябва,Защото е идентична с тая на 150к.с., но ако си с А4, да , там ти трябва

Не, не се копира оргиналния софтуер, Защото от Завода 180коньовите мощността им е иЗвадена не само от по голям надув 0.6 За 150к.с. срещу 0.8 За 180к.с., ами и с промяна на пътищата, че дори и главата е друга.

ДокаЗано е, че 150к.с. мотора беЗ проблем иЗдържа 180к.с. , а с 193 вече ти трябва Задължително минимум 100 октана. С 95 има шанс при по продължително натоварване да си Замине това онова

Сега , от своя страна, раЗличните тунинг фирми по раЗличен начин ги вадят тея 193к.с., как става точно трябва да иЗпиша роман тука, но както по горе писах, АЗ смятам, че МТМ и СКН са най добрите, това го докаЗват и много тестове. Е, сега те са и най скъпите, ама аЗ лично не бих си рискувал мотора, като спеста 500 еуро от чипа

Това е За А3, За А4 важи почти същото

виж с тази логика на обяснение не съм съгласен - турбо на А3 и турбото на А4 звучи смешно. Има си букви на мотора и по тях става ясно какво е турбото. По принцип турбините са 3 на брой , има няколко вида дюзи , разлики в дросела и няколко системи за управление (БОШ Мотроник).

ПС - до модовете - позатрийте остатъка от дизеловата тема , за да добие смислен вид темата .Тенкс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти с каква кола си ?

ДокаЗано е, че 150к.с. мотора беЗ проблем иЗдържа 180к.с. , а с 193 вече ти трябва Задължително минимум 100 октана. С 95 има шанс при по продължително натоварване да си Замине това онова

Сега , от своя страна, раЗличните тунинг фирми по раЗличен начин ги вадят тея 193к.с., как става точно трябва да иЗпиша роман тука, но както по горе писах, АЗ смятам, че МТМ и СКН са най добрите, това го докаЗват и много тестове. Е, сега те са и най скъпите, ама аЗ лично не бих си рискувал мотора, като спеста 500 еуро от чипа

Този мотор издържа и без проблеми и 400 к.с. , не мога да разбера кой те въведе в заблудата на издръжливоста му , и това че трябва да се кара с 100 октана.

Вярно ако караш с ниско октаново може и да върви малко по малко , ама нищо особенно ..

И какви са разликите м/у фирмите в чипването , аз си мисля че ако има такива няма да са повече от 5% разлики в картите :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...