SLAF Публикувано 28 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2006 НА КОЙ немски тунинг майстор са чиповетеи чипа ше е мапнат специално за мойта кола лисамо горивната карта ли пипатемерси за отговорите in advance Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wankel Публикувано 28 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2006 (Редактирано) Софта му е предимно австрийски не немски (не че има значение) май беше на Inmotion Tuning (Graz или Wien)Тия имат представителста по целия свет и са с доста известни. Софта е читав и до колкото съм чувал по форумите човека е доста стабилен. на останалите въпроси сам ще отговори мисля. Редактирано 29 Юли 2006 от Wizi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vi-MAX Публикувано 28 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2006 (Редактирано) НА КОЙ немски тунинг майстор са чиповетеи чипа ше е мапнат специално за мойта кола лисамо горивната карта ли пипатемерси за отговорите in advance ако знаеше какво е EDC16 (Electronic Diesel Control) щеше и да знаеш отговорите При дизелите след 2004та няма шанс да сложиш готов файл -> всичко се прави по оригналния файл. Пипат се горивна + картата на турбото . Така АФРа остава близко до доригиналния и няма пушене като след монтаж на "кутийка" .Отделно се настройват и показанията на дебитомера (поне това виждам , че се пипа) , както и 3 Торк лимитера . Всички файлове , който използвам се правят в Австрия или Германия (според вида на мотора, няма универсални мапери да знаете). Редактирано 28 Юли 2006 от Vi-MAX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 28 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2006 говорех за 1.8Т бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C3PO Публикувано 28 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2006 говорех за 1.8Т бензинКолега,бих преторъчал За твоя мотор или SKN или MTM tuning, другите според това което съм пробвал,чел и видял не са добри! Даже най добре е да си поставиш леката версия от 180к.с., върви точно колкото 193 ,че даже и повече, а темрературата на гаЗовете е по ниска Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 28 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2006 (Редактирано) Колега,бих преторъчал За твоя мотор или SKN или MTM tuning, другите според това което съм пробвал,чел и видял не са добри! Даже най добре е да си поставиш леката версия от 180к.с., върви точно колкото 193 ,че даже и повече, а темрературата на гаЗовете е по нискаискаш да кажеш да се копира оригиналния софтуеър от 180 коньовата версия лии кой е представител на МТМ ИЛИ SKNаз даже за GIAC си мисля...дай идейзел съм и нова турбина от 180 конси сили дето помпасамо чакам предложения за downpipe и нов divert valve /forge/ нещо такова ми се мота Редактирано 28 Юли 2006 от SLAF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vi-MAX Публикувано 28 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2006 (Редактирано) стига ОФФтопик момци, има достатъчно теми за чип тунинг , а това е само една обява ... за 1,8Т и въобще за всички коли след 2001ва важи правилото да се чете оригинала и да се прави тунинга по него . Предлагам всякакъв вид преработки - даже за моделите с 2 ламбда сонди и махнат катализатор оправяме проблема с чек лампата. едно допълнение за GIAC - за А6цата с компресора поръчахме всичко от тях , но после се усетих , че в Щатите бензина е доста по-друг и реално не ни свършиха работа ... Редактирано 28 Юли 2006 от Vi-MAX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C3PO Публикувано 28 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2006 искаш да кажеш да се копира оригиналния софтуеър от 180 коньовата версия лии кой е представител на МТМ ИЛИ SKNаз даже за GIAC си мисля...дай идейзел съм и нова турбина от 180 конси сили дето помпасамо чакам предложения за downpipe и нов divert valve /forge/ нещо такова ми се мотаТи с каква кола си ?Ако си с А3 нова турбина не ти трябва,Защото е идентична с тая на 150к.с., но ако си с А4, да , там ти трябва Не, не се копира оргиналния софтуер, Защото от Завода 180коньовите мощността им е иЗвадена не само от по голям надув 0.6 За 150к.с. срещу 0.8 За 180к.с., ами и с промяна на пътищата, че дори и главата е друга.ДокаЗано е, че 150к.с. мотора беЗ проблем иЗдържа 180к.с. , а с 193 вече ти трябва Задължително минимум 100 октана. С 95 има шанс при по продължително натоварване да си Замине това оноваСега , от своя страна, раЗличните тунинг фирми по раЗличен начин ги вадят тея 193к.с., как става точно трябва да иЗпиша роман тука, но както по горе писах, АЗ смятам, че МТМ и СКН са най добрите, това го докаЗват и много тестове. Е, сега те са и най скъпите, ама аЗ лично не бих си рискувал мотора, като спеста 500 еуро от чипа Това е За А3, За А4 важи почти същото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 28 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2006 ИЗВОДубавия чип си е убавлайната са си лайна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vi-MAX Публикувано 30 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2006 Ти с каква кола си ?Ако си с А3 нова турбина не ти трябва,Защото е идентична с тая на 150к.с., но ако си с А4, да , там ти трябва Не, не се копира оргиналния софтуер, Защото от Завода 180коньовите мощността им е иЗвадена не само от по голям надув 0.6 За 150к.с. срещу 0.8 За 180к.с., ами и с промяна на пътищата, че дори и главата е друга.ДокаЗано е, че 150к.с. мотора беЗ проблем иЗдържа 180к.с. , а с 193 вече ти трябва Задължително минимум 100 октана. С 95 има шанс при по продължително натоварване да си Замине това оноваСега , от своя страна, раЗличните тунинг фирми по раЗличен начин ги вадят тея 193к.с., как става точно трябва да иЗпиша роман тука, но както по горе писах, АЗ смятам, че МТМ и СКН са най добрите, това го докаЗват и много тестове. Е, сега те са и най скъпите, ама аЗ лично не бих си рискувал мотора, като спеста 500 еуро от чипа Това е За А3, За А4 важи почти същото виж с тази логика на обяснение не съм съгласен - турбо на А3 и турбото на А4 звучи смешно. Има си букви на мотора и по тях става ясно какво е турбото. По принцип турбините са 3 на брой , има няколко вида дюзи , разлики в дросела и няколко системи за управление (БОШ Мотроник). ПС - до модовете - позатрийте остатъка от дизеловата тема , за да добие смислен вид темата .Тенкс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RS-MAD Публикувано 3 Август 2006 Доклад Share Публикувано 3 Август 2006 Ти с каква кола си ?ДокаЗано е, че 150к.с. мотора беЗ проблем иЗдържа 180к.с. , а с 193 вече ти трябва Задължително минимум 100 октана. С 95 има шанс при по продължително натоварване да си Замине това оноваСега , от своя страна, раЗличните тунинг фирми по раЗличен начин ги вадят тея 193к.с., как става точно трябва да иЗпиша роман тука, но както по горе писах, АЗ смятам, че МТМ и СКН са най добрите, това го докаЗват и много тестове. Е, сега те са и най скъпите, ама аЗ лично не бих си рискувал мотора, като спеста 500 еуро от чипа Този мотор издържа и без проблеми и 400 к.с. , не мога да разбера кой те въведе в заблудата на издръжливоста му , и това че трябва да се кара с 100 октана.Вярно ако караш с ниско октаново може и да върви малко по малко , ама нищо особенно ..И какви са разликите м/у фирмите в чипването , аз си мисля че ако има такива няма да са повече от 5% разлики в картите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 3 Август 2006 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2006 ОО БАТКО, ТИ СЕ ПОЯВИ ТУК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване