orlean Публикувано 7 Март 2013 Доклад Share Публикувано 7 Март 2013 Да се похваля, ще сменям амортисьори.И имам нужда от малко помощ. Вече си ги взех, Bilstein. Бяха ми казали, че за моята S8 трябва да са B6 1bd.B6 на кутията не пише, но в нета намерих, че номерът, който се вижда на кутийката - F4-BE3-2609-H1 е "old part number" и е от серията B6.Но този код 1bd не го виждам никъде в описанието, което намерих. Въпрос - какво ли е това?? (ето го описанието http://www.truckspring.com/products/Bilstein-B6-Heavy-Duty-Shock-Absorber__24-026093.aspx)Другият ми проблем, за който моля за помощ е дали само това, което е снимано се сменя, или да искам да ми сменят още нещо при смяната на амортисьорите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlean Публикувано 8 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2013 На горните въпроси си отговорих сам - освен сниманото се сменят още три неща, два тампона (един на макферсона, един на нещо дрго) и прахоуловителя.Остава само за 1bd някой да каже нещичко... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 31 Март 2013 Доклад Share Публикувано 31 Март 2013 Този код е вида на окачването ти.Мисля че това е другото спортно окачване, но трябва да се разтърся.1БЕ и 1БД, трябваше да са двете ауди спорт съспеншъни, за първото съм сигурен, за второто просто разрови из нета.Ако сменяш само чифт амове, бъди сигурен, че ще понесат на това окачване, за да не "изправиш" колата много или обратното...Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Май 2013 Доклад Share Публикувано 1 Май 2013 1BD трябва да значи окачване на S модел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todorov_24 Публикувано 24 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2013 Това са ПР кодовете от оборудването на колата,например при мен е 1be (спортно) и са червени амортисьори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 (Редактирано) Да отупаме прахта и да ъпдейтнем темата.Предни амортисьори на А8 D2 се сменят почти елементарно. Най - лесно е на подемник, но става и на полеви условия. Гениално измислено. Не разкачаш кормилни накрайници, не ходиш на реглаж после, не ти отнема половин ден, всъщност около 20 минути на страна, може и по-малко, ако е на подемник и имате пневматичен пистолет.Необходими инструменти - глух ключ 13 с удължител. Звездогаечен ключ 18 и камък със същия индекс. Една щанга.Свалят се гумите. На ботуша има две черни тапи. Под тях има две гайки, навити на шпилки, развиват се с глух ключ или дълбока вложка 13. Отдолу се развива дългия болт през амортисьора с 18 ключ. Ако колата е на подемник, просто се провисва окачването надолу и се изважда целия амортисьор с пружината. После е ясно, хващате със скоби пружините, развива се пак с 18 гайката на амортисьора отгоре, махате стария амортисьор, слагате новия с шок тампон и прашник, сменяте тампона отгоре, стягате с 18 гайката му и отпускате пружината. После притягате отново болта на амортисьора, като внимавате за правилното позициониране на тампона в чашката на амортисьора и пружината отдолу.Събрани в едно, монтирате по обратния ред, като внимавате да нацелите горе правилно в ботуша двете шпилки, на които се навиват гайките. Събирате, след което, след като стъпи колата на гуми, притягате отгоре въпросните гайки за всеки случай. На мен ми отне 1 час работа, понеже не го бях правил, а и се наложи да въртя на ръка всички болтове, понеже въздуха от пистолета излетя незнайно как в друга посока . Редактирано 27 Април 2014 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 За тези който не са го направили по-правилния начин, а по-този начин:*и D2-ката е FL(1999-2002)Внимавайте с опорната "гредичка" (номер 42), да не я монтирате неправилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 (Редактирано) WTF, човеко, `що така си се наиграл?Аз съм с ония пружини на Ейбах или там как се произнасят, с най-смъкнатото окачване, пружините се събират ужасно трудно. Стандартни пружини по-лесно ли се прибират? Направо имах усет, че ще огъна на банан скобите. Редактирано 27 Април 2014 от Един_Луд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Това го комбинирах с комплект meyle HD, лагери и т.н. абе цялото окачване(без пружини). Но пък не е гаранция, че няма да сбъркаш в най-елементарното(сглобяването А и бонус: ето и разликата в предното окачване на 8-ците на FL и preFL.pp2: За тези с алуминиев "шенкел" (номер 1 от схемата) внимавайте с монтажа/демонтажа на болт 27, че се пука "шенкела" и става мазало и е възможно в движение да ви изкочи един от двата горни носача. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Алуминиеви шенкели не се ли слагат само при фейслифтовите D2? Не съм виждал А8 преди фейслифта с алуминиев, всички са с чугунен шенкел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 (Редактирано) Така е.Но пък съм, виждал съм FL 3.3tdi с железен шенкел. Но не съм сигурен, дали беше оригинално така. Редактирано 27 Април 2014 от tvard Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Ако е с железен шенкел, означава да е със старите апарати, преди фейслифта, с хроничното тропане.Не вярвам някой да е направил даунгрейд.До мен паркира един фейслифт с 3.3 TDI автомат, ма ми е неудобно да му залягам по колата на човека. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Беше със 323м дискове, така че едва ли. Не обърнах специално внимание върху апаратите. Но по спомен, си беше с FL апарати. пп Загледах ETKA, оказа се че има доста разновидности при FL "шенкелите". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Venelinov Публикувано 29 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 Да пиша и аз по темата , имам крив амортисиор след цялостна смяна на окачване остана само той като решение , но за нещастие колата ми е с коили и не мога да намеря дори в сайта им нови сякаш вече не се произвеждат някаква идея по ибей търсих по гоогле никъде нищо ... някакви сходности с други аудита от които да търся ? Не ми се разделя с екстата да вдигам и свалям колата , а за поведението й на пътя няма да коментирам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 29 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 Какво имаш предвид, с "имам крив амостисиор"? Какви са ти симптомите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Venelinov Публикувано 29 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 (Редактирано) колата не съм е правил аз , закарах е за цяла предница пълен комплект преди зимата всичко й е ново , ходих на стенд съответно след всичко и това ми изръсиха там не можело да мина стенд така щото единия койл ми бил крив ( каквото и да значи това ) не съм толкова наясно , но се опитвам да разуча как да се справя с проблема . Иначе симптомите са че когато е студена ( незнам защо) сякяш претропва от левия край , но не мога точно да пресъздам звука . Майстора ми каза че уж койла почти нямал ход вече... Редактирано 29 Октомври 2015 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване