Audi V6 Публикувано 23 Март 2013 Доклад Share Публикувано 23 Март 2013 Здравейте,вентилатора на парното от известно време ме притеснява, на определени обороти (по-скоро ниски) се чува едно чаткане, все едно перката закача някъде. Месец по-късно, вентилатора работи 5-6-7 минути, и после спира да духа. На дисплея си седи индикация, че вентилатора работи.Предполагам, че трябва да сваля вентилатора. Имате ли инфо какво им се прецаква, и от къде се достига до вентилатора (дали под таблото, или от към двигателя). Подочух, че тези двигатели били безконтактни, т.е. нямат четки, а с някаква платка се управлявало задвижването... И някакви термо бушони в близост до вентилатора имало.Става дума за 2000г. А8 Д2, фейслифт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 23 Март 2013 Доклад Share Публикувано 23 Март 2013 Просто четките свършват до край и заминава целия мотор. Това е болка при всички аудита от този период. Мотора се намира под чистачките. В повечето случаи се търси втора употреба,на което смени четките преди да го сложиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubsan Публикувано 23 Март 2013 Доклад Share Публикувано 23 Март 2013 На старата ми спря вентилатора ,беше се изтрил чак ротора от въртене.Купих втора употреба за 100лв,работи точно три месеца и той спря по същата причина.Взех нов някъде малко над 300лв и реших проблема.Не купувай втора употреба, вентилаторите работят целогодишно и пред спиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 23 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2013 300 лв. е ОК, ще си взема нов. А най-хубавото е, че не се разглобява отвътре таблото. Все пак ще сваля първо стария, да видя на какво дередже е.Благодаря много за инфото, ще докладвам, като го сборя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 5 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2013 (Редактирано) Докладвам развръзка, след обстоен преглед се оказа, че проблемът е в управлението на вентилатора, кутийка, разположена до него. Самия вентилатор не беше "изял" изцяло четките, имаше по 5-6 мм от всяка. За всеки случай ги смених, 38 лв. 2 четки, с труда 50 лв. Управлението го взех втора употреба, предстои разглобяване на старото и отстраняване на проблемния термобушон. Редактирано 5 Април 2013 от Audi V6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Radko82 Публикувано 3 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2014 При мен не духа отпред долу в краката (на пасажерската седалка). Някакви идеи там какво е положението? А иначе симптомите са както горе е описано, караш и по някое време почва едно чаткане за около 30 сек. после спира. Блгародаря,Радко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
podigoto Публикувано 8 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2014 Докладвам развръзка, след обстоен преглед се оказа, че проблемът е в управлението на вентилатора, кутийка, разположена до него. Самия вентилатор не беше "изял" изцяло четките, имаше по 5-6 мм от всяка. За всеки случай ги смених, 38 лв. 2 четки, с труда 50 лв. Управлението го взех втора употреба, предстои разглобяване на старото и отстраняване на проблемния термобушон. И аз чувам такова чаткане от време на време, но си мислех че е клапа по-скоро, става дума за Д2 феислифт. Можеш ли колега да кажеш какво точно локализира проблема в управлението. Бих искал да проверя моя шум с какъв произход е, иначе на ваг-кома е чист климатроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 9 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2014 Управлението смених с друго втора употреба. Чаткащият звук беше от едната четка, беше се извъртяла в леглото. Може би трябва да погледнеш четките на вентилатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 16 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2014 При мен не духа отпред долу в краката (на пасажерската седалка). Някакви идеи там какво е положението? Има едни въздуховоди в краката, които се изваждат и в началото на въздуховода, там от където е измъкнат се вижда клапа. Даже, ако не е затворена, стърчи напред и не можеш да махнеш тръбата. Вероятно се е преебала, но винаги съм бил фен да се пробва с друго управление. Вземаш от някой приятел с А8, слагаш го, пробваш и ако пак не духа, тогава остава клапата. Ако не знаеш как да смениш моторчето, поне винаги може да я изтръгнеш псувайки и така вече ще духа в краката. Форевър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 21 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2017 Да се таковам в късмета. Години по-късно, две осмици по-късно, пак имам проблем с вентилатор. Гугъла директно ми изстреля старата темичка... Да питам - от къде да си купя нов вентилатор за А8 д3, 2006 г., освен от Порше? Пробвах в Ибей, Амазон, ама само стари има... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване