Jump to content

Номер на двигателя на А4 1,9 ТДИ 2003


Viktor88

Recommended Posts

Здравейте. От скоро оставих бавареца и от събота съм горд собственик на А4 1,9 ТДИ 2003г и утре ми предстои регистрация в КАТ( СтЗ.) С риск да повтора някоя тема (99.99% съм убеден че го правя) искам да попитам къде мога да му открия номера на двигателя( и тъй като не можах да го проверя при покупката на колата се моля да е същия като на италианския талон) до колкото разбрах трябва да се свали пластмасовата кора отгоре на двигателя....... ама как бе младеж, как да го свържа :))))))) благодаря ви предварително!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези пичове знаят къде е номера.На теб закакво ти е да го гледаш?А и сигурно знаеш че ще минаваш две проверки на двата канала понеже колата ти е ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

ами в СтЗ те карат сам да си го намериш и покажеш в противен случай отиваш в сервиза отсреща ти го намират за 1 мин срещу 30лв и се нареждаш отзад на опашката за канала. бтв защо трябва да правя "две проверки на двата канала"? :)/>

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо минаваш на този с валяците който е - на него ти правят преглед и гледат номера на двигателя.След това влизаш на канала който е от дясно.Слиза главния комисар с фенерчето и той лично ти проверява номера на двигателя.Това се прави само на БМВ,Ауди и Мерцедес понеже били най-крадените коли.И на десния канал се чака да се съберат поне 5-6 коли защото комисаря е много МАЗЕн и не иска да слиза за 1-2 коли.Чакаш като ненормален и изперкваш направо.А за номера на двигателя на мен те ми го гледаха , имаше един преди мен който го накараха да чисти номера щото бил зацапан.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оффф не знам аз като винаги се изнервям като ходя по тия институции... не знам как ще ги издържа. поне като успокоение ми е, че утре отивам с екс началника на КАТ и се надявам да помогне, въпреки че се пенсионирал преди 7-8 години. ама като цяло да знам ако искат да търся номера на двиг.... свалям пластмасовата кора на на двигателя и търся върху капака на ремъка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На капака на ремъка със сигурност няма да откриеш номер на двигателя ,.Номера на двигателя се намира на блока .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо минаваш на този с валяците който е - на него ти правят преглед и гледат номера на двигателя.След това влизаш на канала който е от дясно.Слиза главния комисар с фенерчето и той лично ти проверява номера на двигателя.Това се прави само на БМВ,Ауди и Мерцедес понеже били най-крадените коли.И на десния канал се чака да се съберат поне 5-6 коли защото комисаря е много МАЗЕн и не иска да слиза за 1-2 коли.Чакаш като ненормален и изперкваш направо.А за номера на двигателя на мен те ми го гледаха , имаше един преди мен който го накараха да чисти номера щото бил зацапан.

Аз съм регистрирал две коли от посочените марки и до дега такава процедура не съм минавал.

Към колегата пуснал темата - В "сервиза отсреща" те пращат, ако номера е зацапан и не се вижда добре.Бъди сигурен,че човека на канала е виждал и друг път ауди и знзе къде да му търси номера

:rolleyes:/>/>

Успех с регистрацията :bia:/>/>

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

такааа ... работите вървят доста зле... след много нерви в КАТ я регистрирах(за там просто не ме се коментира)В вчера я изкарах от сервиз след двудневен престой и срещу 3360 лв е "като нова"..... но.. проблем...в момента в който направих двадесетина километра от сервиза ми се появи странен шум в мотора, който изчезва при натискане на съединителя, това цялото нещо допълва и педала който взе да вибрира на свободна( когато е на предавка няма вибрация) и на всичкото отгоре в този момент ми се стори че чух и някакъв шум от скоростната кутия при смяна на предавките. ситуацията е кофти след малко тръгвам за сервиза и вече просто съм настръхнал от всякъде...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, как си я избирал тази кола, че си хвърлил една торба пари веднага още след покупката? какво си и правил? кофти, че дори не си успял напълно да я оправиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За над 3к и да не са ти сменили маховика със съединителя поне на мен така ми изглежда това което описваш, че те тогава какво ти смениха бре или са ти взели твоя съединител и са ти сложили сртрошен такъв пък и пари са ти искали за това :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така.... както си и очаквах вибрацията идва от скъсан тампон на двигателя( макар че имах съмнения за не работещ цилиндър-респективно прецакана дюза) сервиза в който си карам колата е "автосервиз Пенев" в Плд. наистина работи скъпичко и с части Лемфьордер но момчетата му са наистина много добри(при него работят бивш главен механик на Балкан стар т.е. той му е нещо като съдружник и бивш главен механик на Пежо рапид) и като цяло съм доста доволен. В сервиза ми казаха коя част е за смяна и коя част е "тръгнала" както се казва, като лично аз не направих компромис със нищо. може би и това предопредели цялата сума за ремонта ( бтв само ролката на климатика и горивонагнетателната помпа ми бяха около 1000лв). ако някой се интересува от цени на части мога да му ги кажа за да не пиша всяка една по отделно :)) ( накрая имах 28 позиции в фактурата от сервиза :)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...