Jump to content

К04 Турбо за Ауди А4 Б6


Recommended Posts

Здравейте, необходим ми е съвет за който не можах да намеря инфо.

Колата е А4 B6 1.8T двигател като турбото ми е 058 145 703 L демек К03. Има ли вариант да сложа К04 който да пасне без преправяне на колектора и ако да кой точно модел всъщност ?

Замислил съм се и за Garrett GT28, но там работата с доработките става дебела, а не ми е това целта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чел съм че К04-15 става, но какъв ще е ефекта, нека запознатите да кажат. Аз съм замислил нещо подобно и ще следя темата с интерес. :zustimm:

Сигурен ли си че си с К03, а не с известната като К03S /К03-29/?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това е добро инфо за номерата на турбото за 1.8Т всички видове http://www.avid-speed.com/de/turbo/audi/audi-a4-18t-turbolader.php. Накратко всичките които почват 058 са К03. К03с започва с 06B. Така или иначе разликата е малка затова К04 евентуално има смисъл за тази процедура.

Нещо което не ми е ясно за номерата /К03-29/ примерно как се разбира 29 номер ? К04-15 примерно как се разбира, че е 15 модела ?

Редактирано от Ni1K
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малиииии не ми се мисли ква вървелка ще стане...

Що оспамваш темата на момчето ве. Сега ние дет не сме такива барота като теб, не можем да правим и да поддържаме такива мании като твоята бегуна. :hilezh:/>

Човека пита за некъв лек ъпгрейд, който според мен ще е интересен за много хора. Е... не за такива драгаджии и маста тунингари като теб. :lol:/>

Та ако нещо можеш да кажеш по темата, аз също бих те слушал с интерес, ама едва ли ще те разберем, щото ти си ного високо ниво. :lol:/>

Редактирано от IVO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е коментирано само 1000 пъти, к04 е безмислена занимавка. Единственото от което спестяваш е колектор. Другото така или иначе трябва да се прави ( нови инжектори, даунпайп, кулер и т. н.). За кво трябва да се дъвче едно и също 1000 пъти. Ползвай/те търсачката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото така или иначе трябва да се прави ( нови инжектори, даунпайп, кулер и т. н.).

Ако търси едни 200-210 коня на колелата за кво ше сменя даунпайп ве? :rolleyes:

За кво трябва да се дъвче едно и също 1000 пъти. Ползвай/те търсачката.

Ти викаш понеже само в уикипедия пишеш, та те дразни ако случайно човека не е прочел или не е останал удовлетворен от дъвканото хиляда пъти. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако търси едни 200-210 коня на колелата за кво ше сменя даунпайп ве? rolleyes.gif

Да, прав си с каталзиатора ще кара.

Ти викаш понеже само в уикипедия пишеш, та те дразни ако случайно човека не е прочел или не е останал удовлетворен от дъвканото хиляда пъти. hilezh.gif

Не съм писал само аз, а темите са безбройни за тръца.

пс А Стефчо беше изкарал 180 на колелата с к04-015, по спомени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

пс А Стефчо беше изкарал 180 на колелата с к04-015, по спомени.

Това вече е друго и ако го беше казал в началото, нЕмаше да е необходимо да се гърбиш да пишеш другите тъпни. :D

Ако говорим за 180к на колелата, наистина няма смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пс А Стефчо беше изкарал 180 на колелата с к04-015, по спомени.

181 :hilezh:/>/>

Това вече е друго и ако го беше казал в началото, нЕмаше да е необходимо да се гърбиш да пишеш другите тъпни. :D/>/>/>

Ако говорим за 180к на колелата, наистина няма смисъл.

Това са конете на колелата на кола 4х4, преднячка ще изкара повече. Винаги може да се вземе за 1.8Т, ако не се гонят много коне и хибрид K04 като на Ico M, тя ще изкара още 10-20коня над стандартната К04-015.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неговата изкара доста повече от К04-015, която си е май най-слабата К04-ка. Доколкото се сещам обаче, неговата си дойде с друг колектор, съответно геренация друга се сложи, дюзи и т.н....та идваме на въпроса, че наистина няма смисъл от финансова гледна точка. Като ще се прави всичко, по-добре да е с по-яко турбо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да всичко сменява Ицо, и неговата совен името друго общо с к04 немаше. А за надлъжни мотори к04-015 май е беше най силната, за напречни има много и доста по големи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тази връзка да попитам за К04 за напречен мотор с номер 5304 101 5078 кой точно модел е и от каква кола?

http://www.turbosfrance.com/3671-33999-0-0-0-0-Turbo-(53041015078)-pour-Audi-S3.php?n=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...