Ni1K Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 Здравейте, необходим ми е съвет за който не можах да намеря инфо. Колата е А4 B6 1.8T двигател като турбото ми е 058 145 703 L демек К03. Има ли вариант да сложа К04 който да пасне без преправяне на колектора и ако да кой точно модел всъщност ?Замислил съм се и за Garrett GT28, но там работата с доработките става дебела, а не ми е това целта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 чел съм че К04-15 става, но какъв ще е ефекта, нека запознатите да кажат. Аз съм замислил нещо подобно и ще следя темата с интерес. Сигурен ли си че си с К03, а не с известната като К03S /К03-29/? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ni1K Публикувано 10 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 (Редактирано) Ето това е добро инфо за номерата на турбото за 1.8Т всички видове http://www.avid-speed.com/de/turbo/audi/audi-a4-18t-turbolader.php. Накратко всичките които почват 058 са К03. К03с започва с 06B. Така или иначе разликата е малка затова К04 евентуално има смисъл за тази процедура.Нещо което не ми е ясно за номерата /К03-29/ примерно как се разбира 29 номер ? К04-15 примерно как се разбира, че е 15 модела ? Редактирано 10 Април 2013 от Ni1K Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lifelife Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 Това комбинация от номерата заложени от производителя / в случая KKK /. Пример5303-988-0005 = К03-0055303-988-0029 = К03-0295304-988-0015 = К04-015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ni1K Публикувано 10 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 ясно разбрах.Това показва, май наистина става к04-15http://www.speedlifemotorsport.com/awe-tuning-audi-a4-b6-k04-turbo-upgrade-kit.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 В тази връзка да попитам за К04 за напречен мотор с номер 5304 101 5078 кой точно модел е и от каква кола? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 (Редактирано) Малиииии не ми се мисли ква вървелка ще стане...Що оспамваш темата на момчето ве. Сега ние дет не сме такива барота като теб, не можем да правим и да поддържаме такива мании като твоята бегуна. :hilezh:/> Човека пита за некъв лек ъпгрейд, който според мен ще е интересен за много хора. Е... не за такива драгаджии и маста тунингари като теб. :lol:/>Та ако нещо можеш да кажеш по темата, аз също бих те слушал с интерес, ама едва ли ще те разберем, щото ти си ного високо ниво. :lol:/> Редактирано 11 Април 2013 от IVO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 Това е коментирано само 1000 пъти, к04 е безмислена занимавка. Единственото от което спестяваш е колектор. Другото така или иначе трябва да се прави ( нови инжектори, даунпайп, кулер и т. н.). За кво трябва да се дъвче едно и също 1000 пъти. Ползвай/те търсачката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 Другото така или иначе трябва да се прави ( нови инжектори, даунпайп, кулер и т. н.).Ако търси едни 200-210 коня на колелата за кво ше сменя даунпайп ве? За кво трябва да се дъвче едно и също 1000 пъти. Ползвай/те търсачката.Ти викаш понеже само в уикипедия пишеш, та те дразни ако случайно човека не е прочел или не е останал удовлетворен от дъвканото хиляда пъти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 Ако търси едни 200-210 коня на колелата за кво ше сменя даунпайп ве? Да, прав си с каталзиатора ще кара.Ти викаш понеже само в уикипедия пишеш, та те дразни ако случайно човека не е прочел или не е останал удовлетворен от дъвканото хиляда пъти. Не съм писал само аз, а темите са безбройни за тръца.пс А Стефчо беше изкарал 180 на колелата с к04-015, по спомени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 ...пс А Стефчо беше изкарал 180 на колелата с к04-015, по спомени.Това вече е друго и ако го беше казал в началото, нЕмаше да е необходимо да се гърбиш да пишеш другите тъпни. Ако говорим за 180к на колелата, наистина няма смисъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 (Редактирано) пс А Стефчо беше изкарал 180 на колелата с к04-015, по спомени.181 :hilezh:/>/> Това вече е друго и ако го беше казал в началото, нЕмаше да е необходимо да се гърбиш да пишеш другите тъпни. :D/>/>/> Ако говорим за 180к на колелата, наистина няма смисъл.Това са конете на колелата на кола 4х4, преднячка ще изкара повече. Винаги може да се вземе за 1.8Т, ако не се гонят много коне и хибрид K04 като на Ico M, тя ще изкара още 10-20коня над стандартната К04-015. Редактирано 11 Април 2013 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 Неговата изкара доста повече от К04-015, която си е май най-слабата К04-ка. Доколкото се сещам обаче, неговата си дойде с друг колектор, съответно геренация друга се сложи, дюзи и т.н....та идваме на въпроса, че наистина няма смисъл от финансова гледна точка. Като ще се прави всичко, по-добре да е с по-яко турбо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 Да всичко сменява Ицо, и неговата совен името друго общо с к04 немаше. А за надлъжни мотори к04-015 май е беше най силната, за напречни има много и доста по големи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 Ти за надлъжни мотори коя друга К04-ка знаеш? :lol:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ni1K Публикувано 16 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2013 В тази връзка да попитам за К04 за напречен мотор с номер 5304 101 5078 кой точно модел е и от каква кола?http://www.turbosfrance.com/3671-33999-0-0-0-0-Turbo-(53041015078)-pour-Audi-S3.php?n=0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване