Marat Публикувано 18 Април 2013 Доклад Share Публикувано 18 Април 2013 Здравейте колеги! Отново с моите проблеми... проблема е, че постоянно ми свети да долея масло! Смених 2та датчика за масло с нови но уви продължава да свети.. Ваг-Ком не дава грешки от тази гледна точка ако маслената помпа не работеше според мен или щеше да излезе на ваг-ком или щеше да блокира двигател... дайте акъл малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 19 Април 2013 Доклад Share Публикувано 19 Април 2013 Кой два датчика си сменил точно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 19 Април 2013 Доклад Share Публикувано 19 Април 2013 Ако не ти работи маслената помпа, няма как да го разбереш с ваг - ком. Ще го разбереш по шума от мотора и сумата по ремонта след това. Не съм запознат на 4.2 къде са датчиците за маслото, но при 2.8 има датчик за маслото между климатичния компресор и ролката на коляновия вал. Буксата лесно се откача. И свети лампата на таблото. Виж да не би да е откачено нещо или да няма прекъсната верига. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marat Публикувано 19 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2013 Има два датчика един до друг намират се точно до левия колектор единият е син другият бял. И двата смених обаче няма файда.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 19 Април 2013 Доклад Share Публикувано 19 Април 2013 (Редактирано) А този на картера? Той трябва да е за нивото. Тези до масления филтър са за налягането. Редактирано 19 Април 2013 от tvard Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marat Публикувано 19 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2013 Колега за пръв път чувам и някой ми казва, че съществува такъв датчик... има ли го на снимка как изглежда ? Сега като се замисля скоро бях на реглаж преден и заден мост и ми я дигнаха на крик и като ми я свалиха от крика спря да свети това за маслото за около 1минута )) може би пък наистина е този датчик.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marat Публикувано 19 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2013 Този датчик колега да не е за някоя по нова година? моята е 94та Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 19 Април 2013 Доклад Share Публикувано 19 Април 2013 Какво точно ти свети на таблото? За по-новия мотор съм сигурен, че има датчик на картера. За старите не съм 100% сигурен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marat Публикувано 19 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2013 Ето това и не спира да свети... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 20 Април 2013 Доклад Share Публикувано 20 Април 2013 Колега това жълта или червена лампа свети? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marat Публикувано 20 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2013 Червена.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 20 Април 2013 Доклад Share Публикувано 20 Април 2013 Колега, може и да е електрически проблем, датчик, инсталация и табло, но докато не го установиш избягвай да работи двигателя освен ако не правиш бързи измервания и проби на място. Тази лампа означава че нямаш налягане на моторното масло. Като запалиш ли остава да свети червената или като поработи и светва след това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marat Публикувано 23 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2013 Днес ходих да ми замерят налягането на маслото прави си налягане коша не е от маслена помпа... датчиците са чисто нови... не знам вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubsan Публикувано 23 Април 2013 Доклад Share Публикувано 23 Април 2013 Този провери ли го?Намира се на картера. http://prikachi.com/images/438/6114438h.jpg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 24 Април 2013 Доклад Share Публикувано 24 Април 2013 Ето и преди ФЛ има датчик на картера. Огледай го заедно с инсталацията му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubsan Публикувано 24 Април 2013 Доклад Share Публикувано 24 Април 2013 Не,снимката е от кола 2000г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marat Публикувано 25 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 Нямам датчик на картера. Гледал съм абсолютно всичко отдолу... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 В такъв случай, следвай съветите от по-горе. Не карай докато не се убедиш, че ти е наред налягането на маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 Ние не питахме колегата един основен въпрос ... "Marat" когато ти светне лампата проверявал ли си маслото до какво ниво е на пръчката? Тази лама светва също тогава когато мотора е останал с доста малко масло(в повечето пъти пръчката е суха в този момент). Ако е така няма страшно, просто е предупредителен знак за ниско ниво на двигателното масло. В този случай, лампата трябва да пресветка на ФИСА и след няколко секунди да угасне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marat Публикувано 25 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 Банда масло бол на макс на пръчката е и както казах отидох да ми измерят налягането което прави помпата само при палене прави над 4.5 бара налягане... екстра си работи помпата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 Остава инсталацията. Прегорели/претрити кабели до датчиците. Огледайте ги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marat Публикувано 8 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2013 Днеска забелязах, че като вляза в някой завой по остро и без да искам оцеля някоя дупчица... ииии спира да свети!!! след около 1-2минути пак се пуска после ... интересно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PsIh0pAtA Публикувано 3 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2013 Остава инсталацията. Прегорели/претрити кабели до датчиците. Огледайте ги.Щом при завой и вибрации спира да свети послушай колегата най вероятно кабели или слаба връзка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 20 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2013 Махни проклетата крушка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване