Jump to content

A8 4.2 D2 масло


Marat

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Отново с моите проблеми... проблема е, че постоянно ми свети да долея масло! Смених 2та датчика за масло с нови но уви продължава да свети.. Ваг-Ком не дава грешки от тази гледна точка ако маслената помпа не работеше според мен или щеше да излезе на ваг-ком или щеше да блокира двигател... дайте акъл малко :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ти работи маслената помпа, няма как да го разбереш с ваг - ком. Ще го разбереш по шума от мотора и сумата по ремонта след това. Не съм запознат на 4.2 къде са датчиците за маслото, но при 2.8 има датчик за маслото между климатичния компресор и ролката на коляновия вал. Буксата лесно се откача. И свети лампата на таблото. Виж да не би да е откачено нещо или да няма прекъсната верига.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има два датчика един до друг намират се точно до левия колектор единият е син другият бял. И двата смених обаче няма файда....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А този на картера? Той трябва да е за нивото. Тези до масления филтър са за налягането.

Редактирано от tvard
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за пръв път чувам и някой ми казва, че съществува такъв датчик... има ли го на снимка как изглежда ? Сега като се замисля скоро бях на реглаж преден и заден мост и ми я дигнаха на крик и като ми я свалиха от крика спря да свети това за маслото за около 1минута :))) може би пък наистина е този датчик..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво точно ти свети на таблото? За по-новия мотор съм сигурен, че има датчик на картера. За старите не съм 100% сигурен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, може и да е електрически проблем, датчик, инсталация и табло, но докато не го установиш избягвай да работи двигателя освен ако не правиш бързи измервания и проби на място. Тази лампа означава че нямаш налягане на моторното масло. Като запалиш ли остава да свети червената или като поработи и светва след това? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих да ми замерят налягането на маслото прави си налягане коша не е от маслена помпа... датчиците са чисто нови... не знам вече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай, следвай съветите от по-горе. Не карай докато не се убедиш, че ти е наред налягането на маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние не питахме колегата един основен въпрос ... "Marat" когато ти светне лампата проверявал ли си маслото до какво ниво е на пръчката? Тази лама светва също тогава когато мотора е останал с доста малко масло(в повечето пъти пръчката е суха в този момент). Ако е така няма страшно, просто е предупредителен знак за ниско ниво на двигателното масло. В този случай, лампата трябва да пресветка на ФИСА и след няколко секунди да угасне. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Банда масло бол на макс на пръчката е и както казах отидох да ми измерят налягането което прави помпата само при палене прави над 4.5 бара налягане... екстра си работи помпата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Днеска забелязах, че като вляза в някой завой по остро и без да искам оцеля някоя дупчица... ииии спира да свети!!! след около 1-2минути пак се пуска после ... интересно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Остава инсталацията. Прегорели/претрити кабели до датчиците. Огледайте ги.

Щом при завой и вибрации спира да свети послушай колегата най вероятно кабели или слаба връзка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...