Jump to content

компресия на А4 Б5 АДР


A4_98

Recommended Posts

Миналата година мерих на моя. 11.5-12 бара, студен мотор, студено време, без свещи на останалите цилиндри. Със свещи правеше над 0.5 бара надолу. Направих го ей-така, не заради проблеми.

Редактирано от Vlado_193
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми казаха че се мери на топъл двигател без да махам всичките свещи колега-една по една ги сваляхме . Даде 10,5-11 бар, дали не е трябвало на студен и имали разлика от студен и топъл ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не се мери на топъл мотор компресия ! То на топъл мотор ще имаш по голяма компресия,понеже вече сичко се е разпуснало и оплътнило където има нужда.Мери се само на студено и се махат свещите една по 1 и от там се мери компресия ! Това който казва че се мери компресия на топъл мотор е пълна глупост ! Тя колата ако има проблем трудно ще пали на студено, а не на топло :Д

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми казаха че се мери на топъл двигател без да махам всичките свещи колега-една по една ги сваляхме . Даде 10,5-11 бар, дали не е трябвало на студен и имали разлика от студен и топъл ?

Ето ти отговора как се измерва,за да не се чудиш повече:

- температурата на маслото минимум 30 °C

-да се изключат буксите на всички инжектори

-да се изкарат свещиТЕ (всички,не само на измервания цилиндър)

-Дроселклапата изцяло отворена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...