dolarch Публикувано 29 Април 2013 Доклад Share Публикувано 29 Април 2013 (Редактирано) Колата е А8 4.2 - 32 клапана 98-ма автоматик. При движение на (D) колата угасна без никакво предупреждение. Опитахме се да я запалим но безуспешно. При завъртане на стартера започва да върти супер тежко(все едно акумулатора е заминал-колата НЕ Е прегрявала) След 2 неуспешни опита да запалим, прекратихме като цяло опитите. Закачаме на ВАГ и излиза следната грешка: Camshaft position sensor - Bang 2(датчика на дясната глава).Идей .... ?????? :blink:/> Редактирано 29 Април 2013 от dolarch Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 29 Април 2013 Доклад Share Публикувано 29 Април 2013 Без този датчик не би трябвало да пали. Три датчика са за запалването, горе на главите и долу на маховика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 30 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2013 Оказа се скъсан ангренажен ремък ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 30 Април 2013 Доклад Share Публикувано 30 Април 2013 Лошо .. дано не е натрошен много мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 30 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2013 (Редактирано) В най-добрия случай, 5 клапана(за смяна), 5 повдигача и да се по главите да няма врязани клапани или изкривени легла и т.н. но ... квото и да се каже в ситуацията е малко ... Редактирано 17 Юли 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 8 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 Главите са отворени, и най-интересното е, че има само 4 не затворени клапана ... и то само на едната глава. Другата е изцяло здрава. Някой знае ли да каже реда на запалване на цилиндрите при 4.2 32V ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 8 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 1-5-4-8-6-3-7-2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 8 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 А загадката по само 4-те изкривени клапана(който са на 1-ви и 3-ти цилиндър) на лявата глава как може да бъде разтълкувана ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 8 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 В един момент две от буталата на една от главите се оказват в ГМТ (по-точно само едното а другото много близо до тази точка). Това е причината само за ударените само 4 клапана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 8 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 Значи съм щастливец А какво става с другата глава в същия момент. Там няма ли момент в който някое от буталата да достига най-горна точка или поне близка до най-горната при отворени клапани поради скъсания ремък и съответно спиране въртенето на разпределителните валове ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 8 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 Не трябва да са далече от този момент. Но като осмислих на второ четене, то буталата продължават да се движат а клапаните остават отворени, би трябвало и другата да е засегната по същия начин. Явно си изкарал късмет щом само едната глава е засегната. Възползвай се докато са свалени и ги провери добре, дали са в добро състояние клапаните и леглата им. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 8 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 Направих следната проверка: Разхлабих валовете на 2-те глави и ги обърнах(с клапаните нагоре). Съответно клапаните трябва да са напълно затворени. След което ги напълних(до колко може с нафта). Нямаше никакъв теч. Само на един от цилиндрите след около 15 мин в течността, се забеляза абсолютно минимално намаляване на количеството нафта върху клапаните. Преди това при въртене на зъбното колело на валовете, наблюдавах как се отварят и затварят. Според мен, всичко беше наред. Нямаше разминаване или задържане на движението на някой от тях. Ако има нещо друго което може да бъде направено като проверка съм абсолютно съгласен за съвети! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 8 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 След като налееш нафта, не трябва дори да се навлажнят портовете. Но щом са задържали са добре. Огледай все пак този който е изтървал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 17 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2013 Колеги, трябва ми спешна помощ за намиране на:1. Водачи на клапани2. Всмукателни клапани3. Болтове за глави Колата е А8 98 4.2 32клапана 300кс с код на мотора AKG. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rasing Solutions Публикувано 17 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2013 питай в ауто плюс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 18 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2013 Болтовете на главите са намерени. Остават само клапаните и водачите на клапаните. Питах къде ли не и се оказа, че от този мотор са произведени не повече от 10 000 бройки. Има клапани и водачи за всеки друг 4.2 и супер рядко за този. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 18 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2013 Поръчай си оРгинални - идват за седмица Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 18 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2013 (Редактирано) Въпроса е, че за момента оригинални са открити само клапаните и те ще бъдат поръчани, но водачите ги няма никакви. Сега ще кача снимка и на клапана и на водача, тъй като ми предлагаха водачи който привидно ги дават за ABZ и AKG(макар и абсолютно еднакви мотори) клапаните, водачите и доста други неща по 2-та мотора са различни. Ще напиша и размерите най-вече на водача.Цитиране на предходен пост! Редактирано 18 Юли 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 18 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2013 Ето снимките: http://www.snimka.bg/?album;aid=765149 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 18 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2013 Размерите на водача са:L - 36mmвътрешен диаметър - 6mmвъншен диаметър - 11mmдиаметър на отвора за гумичка - 8,5 - 9mm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 18 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2013 Ба никой ли не може да съдейства при намирането на този прословут водач ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 18 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2013 (Редактирано) Какви са ти последните 6 цифри във VIN-a ? Преди или след 4D-T-008 227 ? Че има някаква разлика в моторите... Наистина дават водачи за ABZ, AEM, AGH на 35 мм .. може и да стават, някой с лицензирана ЕТКА да провери и по VIN какво излиза.. или направо звънни в Порше и виж те дали ще искат да ти продадат същите Ха.. майтап, разбрах защо няма водачи за тоя мотор: "Valve guide replacement is not performed on engines with code ABZ as of engine number 014 738 or in the case of codes AEW, AKG, AKJ, AKH and AHC." Просто не са предвидени да се сменят...и за това ги няма като резервни части под номер Редактирано 18 Юли 2013 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 18 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2013 (Редактирано) Това е просто страхотно... И кво правим сега, май продължаваме със старите водачи. Е..хти кефа.Поне да ги бяха направили практически неизносваеми ... Ужас, хем ми е смешно хем ми се реве Редактирано 18 Юли 2013 от dolarch Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 26 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2013 Дайте мнения за гумички на клапани.1. Goetze2. Elring За съжаление Victor Reinz не произвежда гумички за AKG ... абе страхотен мотор имам, лимитирана серия Кои производител да избера ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 30 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2013 Вземи от порше. Само по 16 лв. на брой са. Кво му плащаш. Твоите са само 32. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване