Jump to content

Ауди А3 - Дебитомер - капут


Recommended Posts

  • Отговори 109
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Доколкото разбирам от написаното е проблем с дросела. ПРАВ ЛИ СЪМ? Също така пише да се почисти и адаптира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Виж ауто-дата какво казва 

 

01182 - Mass air flow (MAF) sensor/throttle position (TP) sensor - signal incompatibility

 

Throttle valve sticking, ISC actuator/throttle motor sticking/mechanically damaged, incorrect throttle control unit, intake leak between MAF sensor and throttle valve, air filter blocked

Редактирано от Иван Баев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tps значи дросел намери си един за проба ако твоя не може да се адаптира.

Sent from my Nexus S using Tapatalk 4 Beta

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Тук съм малко бос. Тва баро сензор ни го знам яде ли се пие ли се и къде се намира?

 

Колега ole - адаптира си се и пише даже Adapt. O.K.

Редактирано от Иван Баев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баро сензора поне при мен е в кутията на компа променя надува и смесите при различна надморска височина. Дросела и моя се адаптираше но турбината почти не надуваше и като го смених се оправи. Играят ли ти оборотите след адаптация?

Sent from my Nexus S using Tapatalk 4 Beta

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не играят. Ама като тръгна да потеглям от място има едно давене и лашкане + това че след 4000 оборота не я търси. Започва пак да се дави и да лашка. Днес смених и Ламбда сондата. Нямаше никакви грешки. Покарах я малко. Около 10-на километра градско. И после излезе тая грешка. Тя да се триеше добре. Ама  не се трие и ме притеснява. Едва ли е свързана с ламбда сондата и нейната смяна, но излезе след като я смених. Почнах да се обърквам вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото виждам от една от предните ти теми тази грешка си си я имал и преди и пак не се е триела! Така че очевидно няма връзка с новата ти ламбда!

Няма как да се трие щом я "бълва" постоянно. Очевидно не е спорадична а постоянна грешка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ъъъ коя тема? Нямам спомен нещо. Ама съм сигурен че досега я нямаше. Я дай линкче от тая тема че да не ровя или поне името на темата



Намерих я. Ехеее смятай. Забравил съм за тва. Интересно че изобщо нямам спомен. Ама от тогава нататък както си пише я нямам грешката. Всичко беше чисто досега освен на централното дет си ми изкарва постоянно. 

 

Направо взех да получавам дежавюта вече. Някви грешки тука появяват се и изчезват от самосебе си. прекъсвания.........

 

ПС: Иначе си спомних за случая. Беше голем филм пак. Ама съм забравил щото се е оправило само без да барам нищо. За тва нямам спомени. И ся ко пак ли да го чакам пак да се оправи само мамка му. Още тогава си казах: "Нещо което се оправи само, рано или къвно пак ще се обади" Ми не е минало много време :D

Редактирано от Иван Баев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беш ли и мамата кво е. Преди малко върнах пак стария дебитомер, грешката се маркира като временна и ми даде да я изтрия. Изтрих я карах колата около 5 км градско яко в червеното. Нямаше нито лагове нито давене както при 4000 оборота така и до 6500. Интересно как със старата електроника за която се смята че е дала фира и която не извежда коректни стойности и записва грешка в компа върви по добре отколкото новия дебитомер който на 100% е за моята кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи проблема е в новия деботомер и/или дросела. Вземи дросел за проба от изправна кола ако можеш.

Sent from my Nexus S using Tapatalk 4 Beta

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мииии немога. Ама я да попитам. Има ли някакъв вид адаптация (напасване) или квото там се води за новия дебитомер. Трябва ли му изобщо време да сработи нормално с колата. За дросела си има адаптация и тва ми е ясно, ама не съм сигурен за дебитомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

И аз така си помислих ама все пак да питам :) Ми очевидно до тук май се оказва че новият дебитомер не е наред нещо. Ще се сменя с друг. Щом със стария, дори и на откачена букса работи по добре отколкото със новия... заключението е: новият не става! Друго не можах да измисля.

 

ПС: Само като инфо: На BMW има адаптация на дебитомера :)

Редактирано от Иван Баев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом и с новата л-сонда не работи добре дебитомера може наистина да е дефектен. Най-добре е да го върнеш да ти дадат друг. Предполагам, че си купил нов дебитомер и има гаранция?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес дебитомера пътува за Русе. Аз не съм го плащал така или иначе. Такава беше уговорката. В понеделник ще ми донесат другия. Да видим и там кво ще стане. Ако и той не стане. Оставам си със стария или отивам в морга и земам един втора ръка като моя оригинален и квот ще да става, че ми писна вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ако изобщо им хареса стария. Плюс това доколкото знам се чака за одобрение на стария. И трето одва ли цифрата ще е малка.

 

ПС: Хах тея са луди. Обадих се. Цена за нов 614лв. Цена за друг, но не нов (като нов от пакетчето), а реновиран (или нещо от сорта) и тва е ако върна стария - 300лв.  :rotcol:

 

ПС 2: Интересното ми защо обаче ако ида в БОШ с моя дебитомер и сверят номера който пише на него ми обявяват цена от 260-280лв. за нов със същия номер.

 

Тея дебитомери в Порше явно наистина са някви специални :)

http://www.autopower.bg/avtochasti-dvigatel-audi-a3-8l1-1.8-125-konq-4595-0280218002-754737.html

Редактирано от Иван Баев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

614 е без да взимат твоя или? Аз не знам да има такова нещо дали ще го харесат. Ако е оригиналния трябва да го вземат. Обърни се към Raino от форума.

Sent from my Nexus S using Tapatalk 4 Beta

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек сега като ти казвам че преди 15 мин говорих с тях. Дадох моя оригиналния номер на дебитомера и ми върнаха цена 614лв. за НОВ Чистак бърсак. Тва е цената. Това е без да връщам моя. Иначе казаха ако връщаш стария условието е да не е отварян счупен корпус и т.н. Тогава цената е 300лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми взимай от тях не разбирам защо взимаш такива с неясен произход и резултат като от Порше ти дават добра цена. Питай Райно все пак какво ще ти каже като цена.

Sent from my Nexus S using Tapatalk 4 Beta

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое му е добре на цената. Не те знам ти за колко работиш и кви пари изкарваш, ама аз няма да бачкам цял месец за един дебитомер. Плюс тва няма да съм първият дето си е сложил заместител и колата му е тръгнала. Що да не тръгне и при мен и да се мина не със 600 а със 100лв? Пък и да не ми е само колата на главата. Имам си и други разходи и задължения. Пък и съм женен и не мисля само за моето гърло все пак. Нали ме разбираш. Не споря с теб и не ти се карам, но за едни хора една цена от 1000лв. примерно е повече от добра, а за мен е нещо дето си го купувам на изплащане за 1 или 2 години. Фатиш ли идеята :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясна е идеята - на никой парите не са излишни, но като върнеш няколко пъти неоригиналния дебитомер, ако новия не дава стойности каквито трябва във всички режими (това доста трудно можеш да провериш) или ако се скапе за по-малко от 1 година и е изтекла гаранцията и пак трябва да купиш нов излиза, че всъщност ще дадеш повече пари от колкото струва оригиналния БОШ или рециклирания от Порше (под 300лв) - поне имат гаранция. Да не говорим за нервите и разправиите. Имай в предвид, че дебитомера е витален за правилната работа на двигателя и утре ако се получат някакви "странични" ефекти няма да знаеш дали са от новия дебитомер или от нещо друго. След това почва филма с неясен край - безкрайни диагностики, смяна на здрави части и т.н. докато се открие проблема, което отново е набиване на средства. Аз лично ако бях на твоето място щях да изчакам и да  посъбера пари за нов БОШ или рециклиран от Порше. Има доста колеги от форума, които продават оригинални резервни части с голяма отстъпка. Така или иначе колата си ти върви и със стария в момента. Да не говорим, че така и не го замери при крайни обороти (педала до ламарината) за да му видиш стойностите след смяната на л-сондата и почистването му (ако въобще си го чистил) и практически може да се окаже, че му няма нищо.  Омръзнало ми е да купувам части, които след година пак трябва да сменям - и така всяка година. После колите много се чупели и била скъпа поддръжката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...