Jump to content

А6 C5 , Проблем с ABS


bulgaran

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Намерих си проблема на колата, и въобще не съм радостен. Проблема ми е в ABS модула или в буксата на ABS-a.

e863393b36069635.jpg

 

Почистих контактите с контактен спрей и проблема си стои, ще се окаже проблемен модула на ABS-a което изобщо не е добре като цяло. Моя модул е с последна буква C.

След като откачих буксата, оборотомера си тръгна, Лампата на маслото загасна, и останаха да светят само лампите  на (!) и ABS.

Дайте идеи утре ако излезе модула на ABS-а, какво да правя в случая, подлежи ли на ремонт, може ли да се отваря тоя модул, може да е някоя студена спойка щото като натисна буксата надолу, проблема изчезва за момент, и като пусна пак блокира всичко..... ?????????

Редактирано от bulgaran
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Днес съм навъртял 2 часа телефон с автоморги в търсене на ABS модул Проблема е решен. Огромно благодаря на "МЕН" си че си локализирах, открих и отстраних проблема :) .  Модула ми е с номер 8E0 614 111 C. Обикалях 5 часа  по моргите, няма такъв модул, бил най търсения и само той се развалял, и затова го търсели като топъл хляб. По 350 лева му взимали :) Абе луда работа. Ходих до сервиза на БОШ до митницата в Пловдив, и там  говорих с момчетата, и те викат 1500 лева някъде е модула нов. Тва са много пари :)

Прибрах се у нас, изгледах тeзи клипoве:

 

 

 

ето клиповете  с какво се занимавах днес, за решение на проблема ми. 

Искам да ви обърна внимание защото няма да съм първия, няма и да съм пследния с този проблем. При рязането на капачката- режете много внимателно с макетно ножче и не бъркайте много навътре за да не отрежете някой златен проводник, защото до там ще сте. След като отворите компютъра, запоявайте с поляник с малка човка под микроскоп, иначе 90 % сте прекъснали някой златен проводник към чиповете.

 

Може някой модератор да промени заглавието на "Проблем с ABS" 

 

 

 

Честито на печелившите, но колата работи като нова. Спестих си 1500 лева, чувствам се богат :)

И един призив, не мълчете като скумрии, в тоя форум толкова, а помагайте когато сте запознати и можете.....

Защото не сме богати и не можем да си позволим части по 1500 лева.А така като си помагаме ще е по лесно.

Редактирано от bulgaran
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте какво, аз не съм такъв голям ентусиаст като вас, и да си карам с включен дата кабел  с WAGcom, и не мога да гледам грешките всеки ден. Исках да си закупя такъв, но той отваря само модулите на еърбега и климатроника, вижда се от по горните снимки, затова и не го купих, няма смисъл. Със сигурност форумните майстори си спестявате доста неща като се надявате да ви кацне някой и да му съдерете кожата,ама тва е друга тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега bulgaran браво че си пуснал толкова подробно как си се справил с този проблем които може на някои съфорумец (включително и мен) да струва 1500 лева.

ВАГ кабела нещо не си го нагодил - аз съм с кабел за 40 лева и си влизам навсякъде освен климатроника. Притежаването на такъв кабел може да ти спести много време, нерви и пари.

В раздела за С5 доколкото ми е известно форумни майстори не пишат - така че няма смисъл да търсиш теории на консприацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 years later...
  • 4 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...