arhimed Posted May 29, 2013 Report Share Posted May 29, 2013 Здравейте, мисля че се предаде блоу оф-а, на загасена кола, когато малкото гумено маркуче което влиза в смукателния колектор го откача и надуя - си пуска спокойно, когато засмуча - сейм шит, та закупих си 2ра ръка от 1 колега от тук и имам въпрос за малката дупчица на клапана. когато надуя в нея трябва да задържа или пропуска Link to comment Share on other sites More sharing options...
KCV Posted May 29, 2013 Report Share Posted May 29, 2013 Нито едното нито другото. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arhimed Posted May 29, 2013 Author Report Share Posted May 29, 2013 уф ... абе да се надяваме работи нищо че е 2ра ръка , изчетох темите за гейт и проблеми с него, само не разбрах как да го демонтирам ? ии ако е зацепил или прочие освен с чистене по друг начин как може да се оправи, и ако не се оправи с чистене какво правим ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KCV Posted May 29, 2013 Report Share Posted May 29, 2013 Е той гейта при kkk k03 е вътре в топлата част на турбината.В случая за визуален оглед има възможност и след разкачванена катализатора от турбината, както и на тръбата отдолу при скороститеи снадката да погледнеш и да видиш дали се движи и затваря ли плътно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arhimed Posted May 29, 2013 Author Report Share Posted May 29, 2013 тва ме уби... Link to comment Share on other sites More sharing options...
KCV Posted May 29, 2013 Report Share Posted May 29, 2013 Има и по-добър начин за оглеждане.Сваляш турбината и може да и разгледаш абсолютно всичко. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Митака Posted May 29, 2013 Report Share Posted May 29, 2013 Клапана вътре е с мембрана. Като засмучеш от тънкото щуцерче, трябва да се орваря и не трябва да изпуска, т.е. засмукваш, клапана отваря и ако запушиш с език примерно трябва да задържи вакуума, който си направил и да остане отворен.Моя скромен опит с гейта е следния, беше се скъсал стержена на актуатора и съответно гейта седеше отворен. Това можеш да го провериш и без да разглабяш много. Също може да провериш дали актуатора работи, като го надуеш с компресор, но за препоръчване през редуцир вентил на 1бар и да видиш дали изхвърля стержена. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KCV Posted May 29, 2013 Report Share Posted May 29, 2013 Някъде из темите за тръц имаше писано, че при надуване с 0,3 бара трябва гейта да е отворил на 4 мм. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arhimed Posted May 29, 2013 Author Report Share Posted May 29, 2013 уф дано да е от блоу оф-а Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts