Jump to content

блоу оф клапан


arhimed

Recommended Posts

Здравейте, мисля че се предаде блоу оф-а, на загасена кола, когато малкото гумено маркуче което влиза в смукателния колектор го откача и надуя - си пуска спокойно, когато засмуча - сейм шит, та закупих си 2ра ръка от 1 колега от тук и имам въпрос за малката дупчица на клапана. когато надуя в нея трябва да задържа или пропуска 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

уф ... абе да се надяваме работи нищо че е 2ра ръка :), изчетох темите за гейт и проблеми с него, само не разбрах как да го демонтирам ? ии ако е зацепил или прочие освен с чистене по друг начин как може да се оправи, и ако не се оправи с чистене какво правим ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е той гейта при kkk k03 е вътре в топлата част на турбината.

В случая за визуален оглед има възможност и след разкачване

на катализатора от турбината, както и на тръбата отдолу при скоростите

и снадката да погледнеш и да видиш дали се движи и затваря ли плътно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапана вътре е с мембрана. Като засмучеш от тънкото щуцерче, трябва да се орваря и не трябва да изпуска, т.е. засмукваш, клапана отваря и ако запушиш с език примерно трябва да задържи вакуума, който си направил и да остане отворен.

Моя скромен опит с гейта е следния, беше се скъсал стержена на актуатора и съответно гейта седеше отворен. Това можеш да го провериш и без да разглабяш много. Също може да провериш дали актуатора работи, като го надуеш с компресор, но за препоръчване през редуцир вентил на 1бар и да видиш дали изхвърля стержена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде из темите за тръц имаше писано, че при надуване с 0,3 бара трябва гейта да е отворил на 4 мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...