Jump to content

Проблем light modul?


ilia1978

Recommended Posts

Колеги от няколко дни ми изпищява съобщение за изгоряла задна дясна крушка,но всички светлини са си ок.Не ми се появява на всеко палене та вапроса ми е може ли някоя букса да се е отхлабила или light модула се базика..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам подобен проблем.

Елиминирал съм вероятен проблем от букси и снадки.

Когато слънцето ми нагрее колата модула започва да се шашка.

След отваряне и затваряне продължава да си работи :) до следващото зверско нагряване.

Редактирано от baba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам проблем само с днвевните светлини, понеже сложих диодни крушки и сега при първо палене когато колата е била в покой не светват и пищи за изгоряла крушка, гасиш-палиш и тръгват и няма проблеми. Супер досадно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш съпротивлението извън фара за да се охлажда - аз така съм ги направил моите LED крушки за дневните светлини. Иначе си пищи когато си поиска и е много дразнещо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче свети в коша, затова сложих по един резистор от двете страни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях сложил 12В крушки и светеха яко като вдигнеш капака :), затова сложих мощни резистори. За 24В крушки не съм се сетил - не ти ли изписква чек-а понякога, консумацията с тях е по-ниска?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е добра. Аз отзад сложих камера с LED подсветка на мястото на единия плафон за осветление на номера и почна да ми пищи компа при пускане на габарит. Наложи се да монтирам стария плафон от номера отгоре в средата на кората на багажника и да му сложа крушка да свети за да го лъже и да няма проблеми с чек-а. Добре се получи защото вечер при пуснати габарити светят 2 плафона в багажника. В момента обаче има малка разлика в осветлението на номера - това от камерата свети малко по-бяло, въпреки че LED-а свети в топло бяло . Щом си пробвал с 24В крушка отзад на плафоните, ще сменя лампата и на десния плафон на номера с LED за да светят еднакво и ще сложа по-мощна 24В крушка на допълнителния плафон вътре. Оригиналните сулфидни крушки са по 10W. Така би трябвало да не пищи чек-а :nixweiss:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Няма смисъл да се гасят грешки и тн. Просто трябва да се върже последователно правилното съпротивление!

 

Ето ви калкулатор да си смятате съпротивленията:

http://metku.net/index.html?sect=view&n=1&path=mods/ledcalc/index_eng

 

Като чета по форумите масово хората казват "аз им слагам едиколко си ома и няма проблеми само малко грее :D " примерно без да са сметнати, което е глупаво. Колкото си е съпротивлението на крушката, толкова го включваш към диода и спи системата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехе, няма как да сложиш съпротивление колкото е на крушката защото нейното е реактивно. Просто се смята мощността и тока, който протича през крушката (в случая 21 W), от нея се вади мощността на LED-a (обикновено 2-3W в зависимост от модела), и се пресмята необходимото съпротивление за да се осигури еднакъв ток както е с обикновена крушка или с LED такава - само тогава компа не пищи. Мощността на резистора трябва да е малко по-висока от общо разсейваната мощност - т.е. 25W е ОК.

При всички варианти ако може софтуерно да се спре проверката на дневните светлини е по-добре защото отпада необходимостта от резистор. Тогава общо двете LED крушки ще консумират 5-6W вместо 42W с резисторите за да лъжат компа.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...