ilia1978 Публикувано 11 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2013 Колеги от няколко дни ми изпищява съобщение за изгоряла задна дясна крушка,но всички светлини са си ок.Не ми се появява на всеко палене та вапроса ми е може ли някоя букса да се е отхлабила или light модула се базика.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 11 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2013 (Редактирано) И аз имам подобен проблем.Елиминирал съм вероятен проблем от букси и снадки.Когато слънцето ми нагрее колата модула започва да се шашка.След отваряне и затваряне продължава да си работи до следващото зверско нагряване. Редактирано 11 Юни 2013 от baba Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 11 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2013 Аз имам проблем само с днвевните светлини, понеже сложих диодни крушки и сега при първо палене когато колата е била в покой не светват и пищи за изгоряла крушка, гасиш-палиш и тръгват и няма проблеми. Супер досадно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 11 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2013 Сложи им едно съпротивление да ти е мирна главата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 11 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2013 Ако не стане с едно сложи две Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 11 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2013 А температурата във фара какво ще я рпавим, или ще го ползвам за херметическа тенджера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2013 Слагаш съпротивлението извън фара за да се охлажда - аз така съм ги направил моите LED крушки за дневните светлини. Иначе си пищи когато си поиска и е много дразнещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 12 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2013 Разбира се, че извън фара Принципно една 24V крушка преспива компа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2013 Обаче свети в коша, затова сложих по един резистор от двете страни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 24V крушка едва мъждука Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 (Редактирано) Аз бях сложил 12В крушки и светеха яко като вдигнеш капака , затова сложих мощни резистори. За 24В крушки не съм се сетил - не ти ли изписква чек-а понякога, консумацията с тях е по-ниска? Редактирано 14 Юни 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 Те се смятат тия съпротивления... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 Отзад не ми правят проблем, но отпред иска да се преработят, защото нямах 24в крушки и сложих от бойлер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 Идеята е добра. Аз отзад сложих камера с LED подсветка на мястото на единия плафон за осветление на номера и почна да ми пищи компа при пускане на габарит. Наложи се да монтирам стария плафон от номера отгоре в средата на кората на багажника и да му сложа крушка да свети за да го лъже и да няма проблеми с чек-а. Добре се получи защото вечер при пуснати габарити светят 2 плафона в багажника. В момента обаче има малка разлика в осветлението на номера - това от камерата свети малко по-бяло, въпреки че LED-а свети в топло бяло . Щом си пробвал с 24В крушка отзад на плафоните, ще сменя лампата и на десния плафон на номера с LED за да светят еднакво и ще сложа по-мощна 24В крушка на допълнителния плафон вътре. Оригиналните сулфидни крушки са по 10W. Така би трябвало да не пищи чек-а . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitrov14 Публикувано 25 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2013 А не може ли просто да се изгаси чека за осветление на задния номер с някакъв софт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2013 Аз съм с А4/Б7 и не знам при мен дали може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 26 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2013 Няма смисъл да се гасят грешки и тн. Просто трябва да се върже последователно правилното съпротивление! Ето ви калкулатор да си смятате съпротивленията:http://metku.net/index.html?sect=view&n=1&path=mods/ledcalc/index_eng Като чета по форумите масово хората казват "аз им слагам едиколко си ома и няма проблеми само малко грее " примерно без да са сметнати, което е глупаво. Колкото си е съпротивлението на крушката, толкова го включваш към диода и спи системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2013 (Редактирано) Хехе, няма как да сложиш съпротивление колкото е на крушката защото нейното е реактивно. Просто се смята мощността и тока, който протича през крушката (в случая 21 W), от нея се вади мощността на LED-a (обикновено 2-3W в зависимост от модела), и се пресмята необходимото съпротивление за да се осигури еднакъв ток както е с обикновена крушка или с LED такава - само тогава компа не пищи. Мощността на резистора трябва да е малко по-висока от общо разсейваната мощност - т.е. 25W е ОК.При всички варианти ако може софтуерно да се спре проверката на дневните светлини е по-добре защото отпада необходимостта от резистор. Тогава общо двете LED крушки ще консумират 5-6W вместо 42W с резисторите за да лъжат компа. Редактирано 26 Юни 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване