pavelchatov Публикувано 21 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2013 Сутринта не иска да запали нито на бензин нито на газ.Въртя доста време но никакъв признак да запали. Извадих кабела на едната свещ пробвам и запали на три цилиндъра без да пипам нищо друго. Вчера изгасна в движение и не пали. След 5минути запали без да пипам нищо.Нещо ще прави проблем а ми се ще ходя на море. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsi_audi Публикувано 21 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2013 Най -вероятно е гръмнал комутатора на бобината, намери от някъде друга такава и провери с нея дали ще запали колата, ако запали проблема е от нея смени я и си готов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelchatov Публикувано 21 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2013 Тя запали но сигурно пак ще направи проблем. Как се замерва комутатор дали работи нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_1 Публикувано 21 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2013 Колега провери си температурния датчик, или колата както е запалена вземи я намокри с вода тая бобина и ако си промени режима на работа или угасне значи си за бобина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 21 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2013 Пък аз казвам че си за датчик на ХОЛ. Той ги прави тия номера ту работи ту не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelchatov Публикувано 21 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2013 Как се проверява датчика на Хол дали работи. И как се сменя. Смених капачка и палец Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mashsh Публикувано 21 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2013 (Редактирано) Ето тук има доста написано по въпроса за диагностика на запалителната система: Система на впръскване DIGIFANThttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=110628&hl= Успех! Редактирано 21 Юли 2013 от mashsh Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelchatov Публикувано 21 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юли 2013 мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelchatov Публикувано 22 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2013 Има два модела датчици как да разбера с какъв съм без да го свалям предварителено .Единият струва 40 а другия 140 на Бош Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
състезателя Публикувано 22 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2013 Трябва да свалиш дистрибуторната капачка и да видиш спрямо буксата на делкото къде се намира датчика, заедно с нея или на 180 градуса(противоположно) на нея. Този с буксата е по скъпия вариант а този противоположно е по евтиния и има нужда от запояване за монтажа му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 22 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2013 вземи си едно делко 2ра ръка за 20 лв.и един комутатор за 70 и си готов за морето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelchatov Публикувано 22 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2013 мерси колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване