Nikolaudi_89 Публикувано 3 Август 2013 Доклад Share Публикувано 3 Август 2013 (Редактирано) Здравейте, драги съфорумници,Въпросът ми днес е продиктуван от странното поведение на газовата ми уредба. Карам Ауди 80 Б3, с двигател SF и досега други проблеми с колата освен с газовата уредба не съм имал. Изпарителят напоследък мирише на газ. Около колата мирише на газ също . На място, при спрял двигател, преди да потегля, при вдигането на капака установявам че изпарителят ми е студен и с множество кондензирана вода по него. Опасенията ми са че има изпускане на газ през изпарителя, понеже газта от бутилката намалява постепенно в процеса на престой на колата . Изпарителят ми е електрически Voltran и преди време бях отворил газовия клапан за да почистя филтърчето там. 10 пъти минимум го сапунисвах отвсякъде, но теч не открих. Въпросът ми е възможно ли е да има изпускане на газ вътре в изпарителя и как се процедира при тази ситуация?! Вчера бях при майстор на газови уредби, който изтъкна причината че маркучите за охлаждането ми имали запушване и затова бил студен изпарителя, а щом бил студен изпарителя, било нормално да изпуска газ! Ами верно намери едно запушване, ама проблемът със "мокрия" изпарител преди да запаля остава, а газта ми свърши още по-бързо и от преди! Какви са мненията Ви по въпроса?Имам и едно друго питане - попадна ми един вакуумен изпарител , кажи речи нов, на 1 година, и се чудя дали направо да не го сменя, понеже все си мисля че за автомобили с карбуратор вакуумния изпарител е по-ефективен. Обаче не знам откъде да взема вакуум за вакуумния изпарител - прави ми впечатление, че електрическия изпарител взема вакуум от две места. Откъде взема вакуум вакуумния изпарител? Благодаря Ви за отделеното време!С пожелания за прохладен следобед Редактирано 3 Август 2013 от Nikolaudi_89 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 3 Август 2013 Доклад Share Публикувано 3 Август 2013 Направо го сменяй този изпарител, Вакуум се взима от някой входящ колектор ( на моята корса го взеха от 1ви колектор) със специален преходник, но си мисля, че е по-добре да идеш на майстор на газови за да го направи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GSI90 Публикувано 3 Август 2013 Доклад Share Публикувано 3 Август 2013 Щом изпарителя ти е студен 100% имаш проблем с антифриза.Най-вероятно не достига до него.След като запалиш до 5-10 мин изпарителя трябва да е топъл.А вакуум може да се вземе и от един клапан на карба ако имаш такъв.Има си и резервоар за вакуум.За Ловато мога да ти бъда полезен,но за този не много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Август 2013 Доклад Share Публикувано 3 Август 2013 (Редактирано) Също така изпускането на газ е чест дефект на Волтран-а. По тази причина и не се ремонтират обикновено защото им се криви корпуса или се появяват шупли - т.е. турска работа. Смени си изпарителя с някакъв читав (да не е турски). Редактирано 3 Август 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 3 Август 2013 Доклад Share Публикувано 3 Август 2013 Ако сложиш вакумент изпарител сигурен ли си, че мотора ти ще прави достатъчно налягане за да работи правилно не случайно слагат електрически на тези коли . Хем като по нов вариант от едно време на първите газови на Москвичите, които бяха с вакумен. На мен също ми сложиха електрически изпарител на 80-тката не с цел, че не ми създава налягане мотора, а с друга, че след време може да се прехвърли газовата на някое моно примерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 3 Август 2013 Доклад Share Публикувано 3 Август 2013 вакуум му трябва не налягане моя москвич беше с ел волтран и умря преди изпаарителя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audimen Публикувано 4 Август 2013 Доклад Share Публикувано 4 Август 2013 (Редактирано) Проблема ти е в газовия клапан /този преди изпарителя/ При загасен мотор единствено той "удържа" налягането на газта от бутилката да не излезе навън,клапана ти изпуска затова ти мирише на газ сутрин преди да запалиш. С пяна този теч неможеш да го установиш защото изпуснатата газ отива към изпарителя и оттам към двг. Точно тази циркулация е и причината за конденза по изпарителя. Спираш газта от врътката на самата бутилка Развиваш тръбичките от газовия клапан и го сваляш , носиш го на газаджия да му смени филтърчето и да го надуе на компресор .Вътре има една гумичка сменя се и си готов .Според мен не си сменяй изпарителя преди да направиш това. УСПЕХ Редактирано 4 Август 2013 от audimen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolaudi_89 Публикувано 4 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2013 Щом изпарителя ти е студен 100% имаш проблем с антифриза.Най-вероятно не достига до него.След като запалиш до 5-10 мин изпарителя трябва да е топъл.А вакуум може да се вземе и от един клапан на карба ако имаш такъв.Има си и резервоар за вакуум.За Ловато мога да ти бъда полезен,но за този не много.Аз вече написах, че ходих при майстор, който твърдеше същото и наистина ми откри запушване, ама проблема остана такъв какъвто си беше и преди ремонта. По склонен съм да повярвам, че е от газовия клапан, понеже веднъж разглобих моя, за да го очистя от боклуците. Днес махнах газовия клапан и сложих един от газова на Опел Кадет. Засега всичко е точно - колата пали, обръща газ-бензин, и т.н. Остава да налея малко газ в бутилката и да видя какво ще е поведението с този газов клапан, понеже така или иначе газ в бутилката почти не остана Надявам се проблемът да е решен, защото снощи като прочетох първите мнения сериозно се замислих за това как ще му заделя едни 200 лв и ще си сложа едно вакуумно Lovato без да се занимавам. Но понеже имам възможност да пробвам варианта с клапана, ще видим какво ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 5 Август 2013 Доклад Share Публикувано 5 Август 2013 Колега само за информация един чисто нов изпарител Ловато струва 120-130 лв без значение дали е вакуум или не. Ти спомена за 2ра ръка, което значи най-много 50лв+ 30лв оригинален комплект мамбрани за да си сигурен че 50 000км няма да имаш проблеми. И в крайна сметка си далече от 200те лева. Казвам ти го информативно за да не те излъже някой някъде. Поздрави и успех с отсраняването на проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване