Kissman Публикувано 6 Август 2013 Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 Здравейте колеги,от много време се боря с проблема който някой каза че се нарича топъл старт.Тоест,когато е студен двигателя пали сравнително нормално,след което като вдигне температура минава на газ и така си карам през деня.Загасям си я на газ.Но оставя ли я загасена за повече от половин час се започва едно въртене на стартера и много трудно запалва.Мислите ли че има някака връзка с газта и да не би тя да е причината и да я задавя по някакъв начин.Едни майстори ми казаха че нямало връзка след като винаги пали на бензин и после минава на газ и бяха сигурни че причината е в бензиновата помпа.Да ама след като я сменихме с нова проблема си остана същия....Какъв може да е?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geeppii Публикувано 6 Август 2013 Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 (Редактирано) Спри газта от бутилката и карай само на бензин и ще разбереш. Редактирано 6 Август 2013 от Geeppii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 6 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 ами като не знам как се спира....:-( Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 6 Август 2013 Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 На самата бутилка има кранче.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emzo Публикувано 7 Август 2013 Доклад Share Публикувано 7 Август 2013 Варианти:- редуктора ти изпуска газ в колектора, чрез вакуума- заминала бензинова адаптация Превключи я постоянно на бензин и извади минуса на втория газов клапан.Извади ако искаш маркуча за изпарената газ, колкото да излезе насъбраната такава.И пробвай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 7 Август 2013 Доклад Share Публикувано 7 Август 2013 ...Извади ако искаш маркуча за изпарената газ, колкото да излезе насъбраната такава.... При мен това помага, когато се получи подобна ситуация.Ба ли го от какво става така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 7 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2013 (Редактирано) Варианти:- редуктора ти изпуска газ в колектора, чрез вакуума- заминала бензинова адаптация Превключи я постоянно на бензин и извади минуса на втория газов клапан.Извади ако искаш маркуча за изпарената газ, колкото да излезе насъбраната такава.И пробвай.някой трява да ми преведе какво ме съветваш...хич не ги знам тия неща къде се намират Редактирано 7 Август 2013 от Kissman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 8 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2013 Ще се занимая с това палене но вероятно наистина ще се окаже че има връзка с паленето на бензин ако се смесват двете горива или най-малкото остава остатъчна газ и пречи на нормалното нормалното запалване на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 9 Август 2013 Доклад Share Публикувано 9 Август 2013 Като чета писанията ти най добре се обърни към майстор поне да те насочи ако не ти се дават пари.Има начини как да изкопчиш инфото което те интересува. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 9 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!да...те майсторите са много словоохотливи и много обичат да обясняват кое как да се прави. Редактирано 9 Август 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване