Смених ги аз днес, свалих оригиналните. Сложих Феби .... за 15лв двата ... колкото изкарат ама си е играчка смяната, дано да е поне година. Утре ако не забравя ще снимам под капака как седят чашките.
Карай на бензин няколко дни и сценария ще се промени Съдейки по колата на Иван Баев, бързо влизат в правия път, на една Соната и трябваха поне 10ина дни
Варианти: - теч по бензиновото трасе - преминаване на бензин при високи обороти - настройка на ГИ, примерно 3 цилиндъра ти работят на газ , 1на бензин. Докато си на газ, работата на бензиновите инжектори спира.
Когато е топла, докато въртиш на стартер, гориво не се подава, докато като е студена е обратното. Имаш 3 варианта: 1 ревизираш стартера 2 редактираш софтуера на колата 3 лъжеш ЕКУто, че колата е студена 2 и 3 отлагат за неизвестно време 1
По номера са различни. Такова са намерили, такова са сложили или някой е искал по-височко налягане. Или нищо или ще влезе в авариен режим , защото ще измерва по-ниско налягане. п.с. виж си турбината, дали случайно не е сменяна.
Да няма да я караш вечно таз кола. Единствения минус ще е по-бързо заминаващия маховик и съединител и то само ако не усещаш как да караш колата А с хора , които са против ремапа няма смисъл да спориш, те си знаят тяхното, имат си собствени разбирания и не можеш да ги убедиш в обратното. А и няма смисъл !