Jump to content

Ауди 100 тди не иска да запали???


lokke

Recommended Posts

:angry2: Надявах се да не се стига до тук и да занимавам хората ,но.Историята е следната...

Преди 2 години си стегнах колата Ауди 100 мотор 1Т 1990.ТДИ.Стегнах я до там ,че няма забележки никаде.Минах технически с нула грешки -за кола 1985 купе и 1990 мотор на 300 000 км . не е зле.

Преди месец ме докара от летището до нас и не запали повече.Избълва калбо бял дим и това беше.

Днес запалих със старт газ.Мотора трака ужасно.И гасне след това.Когато угасна колата ,нямаше промяна в нивата на масло и антифриз.Колата е облсужвана всяка година филтри, масла .Никога не ми е правила проблем и зимата палеше на минус 15 градуса без да се замисли.Днес свалих соленоида и ще го сменям  с нов и се изчерпах от към идеи.Щом пали -е добре според мен :blush: -лошото е звука на мотора. :angry2:

Ей така си спря.Но ме закара до нас -не мога да не оценя лоялноста на марката.

Какво може да е?Как да открия проблема.

Има гориво,Помпата работи,отвих металните тръбички от нея -тече нафта при въртене.

Няма въздух в системата .

Днес докато въртях започна да пуши един кабел доло в ниското ,под казанчето на антифриза.Кабел за зазимяване.Направи ми впечетление-ще го сменя естественно))

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яворе)))

Ще  ги погледна.То е още топло и не знам дали играят някаква роля,но ще ги видя.Мисля и да сваля диузите и да ги погледна и петте.Друго?Какво може да е?Радвам се да те чуя отново :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:bia: Провери и темп.датчик, отговарящ за нафтовата помпа, тракането може да е от голямо предварение, виж за всеки случай и ремъка на помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е локализиран,след търсене на помпа за горивото от резервоара -разбрах -такава няма,соленоида работи,свещи-работят си и 5 те.накрая разглобих полувината кола и установих ,че 4 те болта 6 тограми  около големия болт, който е по средата на колелото-маховика?. на което са ремаците на генератора и хидравликата. ги няма ,намерих ги на кората отдоло.така че ремъка е прескочил .с колко? и какви са пораженията ще пиша.това е за сега ,аз се успокоявам ,че колата пали сас спрей .има много метални прашинки по ремака - не знам от каде утре ще гледам след работа.Благодаря за насоките на всички отзовали се и най-вече на NordFrost.

П/с

Правих и снимки на разглобяването ,но са прекалено елементарни за тук )))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напаснахме ремака по белези,пак не пали.

превъртяхме го на ръка и после старт..Нищо((( 

със старт спрей препалва.но гасне.Инжектори?помпа.къде да намеря инфо затози мотор? имам ЕТКА и Ауто дата.чета нон стоп и почвам да се дразня, 4 механика я гледат и нищо и 4 мата това работят и разбират.

датчик ?имали комп тази кола?и т.н .продължаваме. :angry2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега незнам до колко ще ти помогна ,но има една книга "таблици и схеми за ремонт и регулировка на бензинови и дизелови автомобили" от Волфган Леман това е за всички коли от 1985 - 1995 на АУДИ и фолксваген . Издателството е димант книгата струваше 5-10 лв тогава. имам я !!!!

Ако не я откриеш съм склонен да тия изпратя понеже вътре са изброени всички мотори и трябва да се следи да не се обърка някъде и да ти направя някоя мечещка услуга понеже съм невеж по двигателите..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Мерси много ,но съм далеко от теб.)))И аз съм невеж ,но се уча.

И как да видя?свалям капака на мотора ли?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AXXXXAA.

Намерих букси за Ваг ком.Две мъжки.сега търся от къде да купя кабел и да я закача да видим какво  ще покаже.Има един лаф -който си купи Роувър става монтиор-аз мога да го кажа и за Ауди вече.Иди сега и се учи как се работи с ВАГ ком))) :badgrin:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Ще се убедиш, че не е така. Просто в момента стреляш на посоки.

От къде си ?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Аз искам да се убедя ,че е така.Иначе не бих сменил каквото трябва по кола лоято по документи е 1985 г .модел и за парите за части които дадох до тук по груби сметки можех да си купя Субару Леаси 1998- например.Но както и да е това си е спам и аз вече имах едно предупреждение даже не помня за какво.

Не живея в БГ.Имаш ли идея какво може да е ?)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен най-добре е да се разглоби мотора за да се провери механиката от А до Я. Така с гадаене няма да стане. Не е едно или две неща, които може да се прецакат. Действително може да има криви клапани след прескачането на ремъка. Мисля, че тоя мотор няма защита от срещане на буталата с клапаните, защото Волво с АЕЛ скъса ремъка при работа на място и след това....мармалад. При опит да го въртиме на ръка затягаше, а с малко повече сила прескачаше и после пак затягаше. Може надолу по механика също да има сериозни проблеми. Може компютъра или електрониката на помпата (или и двете) да са развалени. Щом има гориво и е зацепена (дори горе-долу само по белези) трябва да запали.

Аз бих направил следното: за да не бързаш с разхвърлянето на мотора, може първо да се свалят помпата и дюзите и да се стендоват просто за проверка. Ако те са ОК (заедно с електрониката на помпата) следва компютъра, но ме съмнява да е той след като проблема е дошъл след прескачане на ремък. Следва разхвърляне на мотора и ако не си струва повече да се ремонтира по-добре си вземи един ААТ или АЕЛ, шляпвай го в коша на мястото на стария и газ.

Ето в това видео има инфо за настройката на мотора и други неща...ама е на холандски:
http://www.youtube.com/watch?v=vHgreCOZQso&list=FL9Kk-EdIo7m_F5nDOJ3DLdQ&index=3

Успех !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благой Петров,

Благодаря за вниманието и времето което си отделил за писането на този пост.Филмчето на холандски съм го гледал Х пъти даже го препратих на механиците,Аз немски знам ,но холандския винаги ме е отвръщавал,както и да е ,точно моя мотор дават там.Ще преведа какво пишеш и ще свалим дузите и помпата за проверка.ако всичко  е наред = не знам .Колата съм я разглобил пред нас и нямам къде да я сложа.Мотор няма да сменям -не ми е по силите и физически и финансови.Но ще премисл и този вариянт.

Когато сменяш мотора сменя ли се скоростна кутия,ами инсталацията?)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако вземеш различен от 1Т той ще е с друг компютър, но пък може да го ползваш за донор, ако не ти се купуват части от магазина, но това след като знаеш какво точно ще ти трябва от него и ако не са много части няма смисъл от цял мотор. Кутията не би трябвало да е проблем, защото блока на 1Т, АБП, ААТ и АЕЛ е еднакъв. Дори съм виждал ААТ с кутия от 2.4Д. Тия мотори се различават по електронното управление, размера на дюзите, А6 са с ковани бутала и преди '94 май са с твърд маховик.

1Т е произвеждан само през 1990г. Ти ще кажеш де, но ми се струва, че няма мого части специално за 1Т. Затова те посъветвах направо за друг. 1Т има ли дебитомер ?

След помпата и дюзите, които смятам че са наред, но не е зле да се видят, май ще се наложи да свалиш главата и оттам вече ще си наясно с пораженията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Гледам цял ден какви мотори се продават тук и на какви цени .Ако ще сменям мотора и като сметна работата на човека който ще го сменя -аз идея си нямам ,но не ми липсва желание,е по добре да си взема друга кола.например има едно куатро 100 2.6 мотор 150 коня за толкова пари колкото ще ми излезе да направя този.Дебитомер не знам дали има.Ще се ровя и чета после ще пиша.За този мотор няма много инфо основно по руски и немски сайтове.Знам ,че ААТ е почти същия само е с климатик.Ще гледдаме колата пак другата седмица и ще пиша .Аз живея на един остров и плащам на майстор да дойде -пътя и работата ,което на наши пари е около 150 лева на идване .до сега е идвал 3 пъти .Както и да е.сега търся Кабел за диагностика и после ще видя как да го разчета с лаптоп или ще си купувам устройство.Филм си е ,но какво да се прави,като сме за диагностика всички тук-в добрия смисъл.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оооо...на тебе ти е доста сложна ситуацията. Действително може би ще е по-добре направо друга кола да си намериш....тая в някоя морга, ако не ти се занимава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че разбирам, ама дизел прескочил ремък си е за сваляне на главата, малко ремонт и ревизия по нея и нов ангренаж. Така както обясняваш че е прескочил ремъка с не знам си колко зъба не знам как очакваш нещо по-различно от случващото се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уфф,ами като не сме сигурни ,че е прескочил ремъка.За това съм писал какво се случи.Колата си върви после спира ,като преди това влиза в нещо като авариен режим и не пали повече.Нмерих кабели и човек който знае ваг кома.на 5 септември идва.Ако и с него нищо не стане ,колата се кара в сервиз на Волво-там имам познат и най добрите механици я умуват.Така или иначе ,ако ще я хвърлям искам да знам какво и е.И да съм последния които я е карал))))

И след като знам ще мога спокойно да говоря за Ауди като кола -от опит.Имам ,стана това и това ,направих необходимото и т.н...

До тогава ще питам тук там,чета и дерзая.Благодаря на всички дотук за помоща и предполуженията.Пак ще пиша на финала???

Редактирано от lokke
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...